Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא אכנס לסיפור העצוב שלי בניסיון למצוא גולף GTI שמורה בצבע שחור שלא עברה הרבה ידיים והרבה ק"מ, כנראה ששבסוף אוותר ואחפש משהו אחר.



 

מה שמצאתי להיום זה ככה:

 

1-גולף 99 ,ידנית מנוע 1800 סמ"ק 125 כ"ס, מחירון לוי יצחק 34K מחירון יד2 25K , רכב יד 4 עם 190K ק"מ בצבע שחור.

הבעלים דורש 32K וקצת גמיש (נראה לי אפשר לסגור ב 30K).

אני אוהב את הרכב הזה בגלל הצבע.

 

2-גולף 99 ,ידנית מנוע 1600 סמ"ק (105? כ"ס), חיפשתי את הרכב הזה בלוי יצחק ולא מצאתי, אבל מחירון יד2 הוא 25.5K ש"ח, הבעלים דורש 26K ואפשר לסגור ב 25K. רכב יד 4 עם 165K ק"מ בצבע כסף.

 

3-סיאט טולדו ידנית מנוע 1600 סמ"ק, יד 2 עם 125K ק"מ . המחירון של לוי יצחק הוא 21K, עוד לא דירתי עם הבעלים לראות כמה הוא רוצה.צבע לבן , נראה כמו מונית!!!

 

אני יודע שאופציה 3 היא האופציה הכי משתלמת והכי טובה מבחינה כלכלית ותמורה לכסף, אבל אני שונא את הצבע של הרכב והוא נראה בדיוק כמו מונית !!!

אני מעדיף את הרכב הראשון בגלל הצבע ובגלל הנפח מנוע למרות שהוא עם הקילומטראז' הכי גבוהה.

האם יש הבדל משמעותי בין 190K ו 165K ק"מ ?

אם זה לא כזה משמעותי אז אני מוכן לשלם את ההפרש של ה 5K ש"ח ולקנות את הראשון ולקבל עוד 20 כ"ס ומנוע חזק ואמין!

 

כמובן שאם אני סגור על אחד מהם אז איקח אותו לבדיקה.

מה הייתם עושים ? מה אתם מציעים ?

 

תודה רבה.

 

 

 

פורסם

אני לא אכנס לסיפור העצוב שלי בניסיון למצוא גולף GTI שמורה בצבע שחור שלא עברה הרבה ידיים והרבה ק"מ, כנראה ששבסוף אוותר ואחפש משהו אחר.

 

 

מה שמצאתי להיום זה ככה:

 

1-גולף 99 ,ידנית מנוע 1800 סמ"ק 125 כ"ס, מחירון לוי יצחק 34K מחירון יד2 25K , רכב יד 4 עם 190K ק"מ בצבע שחור.



הבעלים דורש 32K וקצת גמיש (נראה לי אפשר לסגור ב 30K).

אני אוהב את הרכב הזה בגלל הצבע.

 

2-גולף 99 ,ידנית מנוע 1600 סמ"ק (105? כ"ס), חיפשתי את הרכב הזה בלוי יצחק ולא מצאתי, אבל מחירון יד2 הוא 25.5K ש"ח, הבעלים דורש 26K ואפשר לסגור ב 25K. רכב יד 4 עם 165K ק"מ בצבע כסף.

 

3-סיאט טולדו ידנית מנוע 1600 סמ"ק, יד 2 עם 125K ק"מ . המחירון של לוי יצחק הוא 21K, עוד לא דירתי עם הבעלים לראות כמה הוא רוצה.צבע לבן , נראה כמו מונית!!!

 

אני יודע שאופציה 3 היא האופציה הכי משתלמת והכי טובה מבחינה כלכלית ותמורה לכסף, אבל אני שונא את הצבע של הרכב והוא נראה בדיוק כמו מונית !!!



אני מעדיף את הרכב הראשון בגלל הצבע ובגלל הנפח מנוע למרות שהוא עם הקילומטראז' הכי גבוהה.

האם יש הבדל משמעותי בין 190K ו 165K ק"מ ?

אם זה לא כזה משמעותי אז אני מוכן לשלם את ההפרש של ה 5K ש"ח ולקנות את הראשון ולקבל עוד 20 כ"ס ומנוע חזק ואמין!

 

כמובן שאם אני סגור על אחד מהם אז איקח אותו לבדיקה.



מה הייתם עושים ? מה אתם מציעים ?

תודה רבה.

 

 

 

 

 

בתור אחד שחיפש במשך שלושה חודשים גולף נורמלית אני מבין לליבך:-o

אני אקפוץ לסוף,בקשר לסיאט לא הייתי ממליץ לך לקנות רכב שאתה לא אוהב מבחינה חיצונית אחרת מה הטעם בקנייה? וותר.

בקשר לשניים האחרות,מנוע 1800 הוא מנוע טוב בדור הזה והוא עדיף על מנוע 1600 שלטעמי האישי הוא מעט חלש לרכב הנ"ל.אין הבדל משמעותי בין 165 ל190 אלף קילומטר ולא על ההבדל הזה אתה צריך להסתמך,עליך לבדוק היסטוריית טיפולים ומצב מכאני הרכב העדיף לקנייה הוא הרכב היותר שמור ומטופל.אישית לי היה קצת "מציק" לקנות רכב עם 200 אלף קילומטר כשאני היד החמישית אבל זה נתון לשיקולך אני הייתי ממשיך לחפש.בהצלחה.

פורסם

שכחת להוסיף לדרישות שלך : שחיפשת GTI שמורה עם כל הנ"ל ועוד במחירון ומטה... :)

 

 

לדעתי יש רכבים כמו שאתה מחפש עם ק"מ יותר נמוך. אתה לא חייב להינעל דווקא על מה שיש היום בלוח, אולי מחר מחרתיים יהיה משהו יותר טוב.

 

ה1.8 ידני קיים רק בשנת 99 והוא יחסית נדיר , שאר הידניים קיימים גם בשאר השנים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נכון מה שאתה אומר לגבי המחירון :) אבל אחרי זה אמרתי לעצמי שאני מוכן לשלם מחירון ויותר מזה אם אני אמצא רכב כמו שאני רוצה, האמת שמצאתי כמה רכבים אבל אמרתי שאם אני רוצה לשלם הרבה אז אני רוצה לקבל את המראה החיצוני שאני רוצה, ואני נעול על צבע שחור, והבעיה היתה שכל השחורים יש להם "בעיות" שונות:

אחד היה בו קצר ונשרף בגאז', כמה עם ק"מ מאוד גבוהה, אחד עם מעל 7 ידיים, אחד עם מנוע מוחלף ומה עוד.

והשמורות שמצאתי היו בצבע כסף/שמפניה.

כנראה שהצבע אומר משהו ?!

אבל זה לא הדיון שלנו עכשיו :)

 

אתה יודע למה המנוע הזה יצא רק ב99 ? זה אותו מנוע כמו של ה GTI בלי הטורבו וכל מה שמסביב ?

נראה לי עד שאמצא אחת שחורה עם נתונים יותר טובים זה יקח לי עוד הרבה זמן.

פורסם

כי המנוע הוחלף במנוע ה2.0 בשנים המאוחרות יותר.

 

בגדול זה אותו מנוע כמו של ה GTI אך ללא הטורבו.

 

בקשר לשחור : שמע לי : היתה לי GTI כסופה במשך 3 שנים ועכשיו יש לי שחורה וזה לא כזה כיף.

אתה עבד של הרכב, צריך לשטוף אותו פעמיים בשבוע, כל נגיעה מיד רואים. אחרי כל גשם אני רץ לנקות אותו.

לא יודע אם אקנה שוב רכב שחור.

 

נכון, כשהוא נקי אין יותר יפה ממנו. אבל המצב זה מתחלף דיי במהירות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לדעתי לך על צבע אפור מיטלי,או כסוף,או עכבר,אייל צודק שחור זה צבע ממש יפה..אבל פרט ללכלוך ושכל סימן או שריטה רואים,גם הרכב חם יתר על המידה בקיץ בשל הגוון השחור.(ככה אומרים,אולי מיתוס?)

פורסם

לאחר שחפשת GTI ולא מצאת - אני הייתי הולך על ה-1.8 ידנית (לא בגלל הצבע, כי אם בגלל המנוע הקצת יותר חזק).

בכל מקרה, נראה לי שהמחיר קצת יקר, 32K (דרישה במקור) לרכב שנת 99' (ושלא תבין אותי לא נכון - אני בעל פולקסווגן בהווה וגם בעבר).

אם הרכב שמור - הייתי לוקח לבדיקה ומנסה להתקזז עוד קצת במחיר על הרג'קטים עם המוכר.

alfa 156 2.5.

פורסם

אבל מה עם הקילומטראז' הגבוהה 190,000 ק"מ (שזה בסביבות 16000 בשנה - סביר מאוד) ?

זה לא אמור להדאיג אותי איכשהו ?

ראיתי עוד כמה רכבים כאלו שעברו את ה 300,000 והם מוצעים למכירה, זה אומר שהמנוע אמין, לא ?

הם רושמים שזה "שמור במצב מצויין", אני יודע שזה לא אומר כלום באמת וצריך לבדוק כל רכב!

 

למשל היום שהגעתי לעבודה ראיתי בחניון גולף דור 3 למכירה, ככ החלק האחורי שלה היה מלא אבק וליכלוך, בפנים גם לא משהו בכלל, ולמרות זה על הפתק למכירה היה רשום "מטופחת ושמורה" !

פורסם

סה"כ 16000 ק"מ לשנה בממוצע - זה בסדר. במצטבר 190000 ק"מ - נראה באמת הרבה.

אבל - 190000 ק"מ שרובם מחוץ לעיר עדיפים על ק"מ זהה שרובם בעיר (נסה לבדוק את הסוגייה הזו אם תוכל).

כ"כ - בדוק אם יש הסטוריית טיפולים מסודרת וקח לבדיקה כמובן אם הכל נראה בסדר (+ המחיר).

alfa 156 2.5.

פורסם

מב עם זמינות/מחירים של חלקי חילוף ?

הבנתי שהדגם הזה נמכר רק שנה אחת (1999) לכן זה רכב נדיר יחסית.

יהיה בעיה למצוא חלפים ?

פורסם

מבחינה חיצונית ופנימית מדובר באותה הגולף, לגבי המנוע כמו שאמר למעלה אייל, זה אותו המנוע של הgti רק ללא הדורבו.

אני מאמין שלא צריכה להיות בעיית זמינות חלפים/חלקים.

למרות שלדעתי אם חיפשתי gti באזור המחירון אז אני מאמין שתוכל למצוא גולף רגילה משנתון מתקדם יותר באותו אזור מחירים.

לא יודע אם זה הכיוון שלך אבל אני הייתי בודק גם את אופציית הדיזל, בימינו זה כבר לא מילה גסה בכלל.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

החלקי חילוף לרכב רובם תואמים לסדרת השנים 99-2003 אם אני לא טועה. אין לך מה לדאוג מהבחינה הזאת, ה1.8 מאוד טובה, לדעתי הדגם הכי מוצלח לדור הזה של הגולף, יותר חזק מגירסת ה2.0 ליטר וגיר ידני אמין וחסכוני מאוד לעומת האוטומטי השתיין.

וגם פלוס גדול מאוד מנוע שלא שותה הרבה שמן ליד האחרים (גם החדשים יותר).

×
×
  • תוכן חדש...