Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנועי ה-1.2TSI הגיעו היום לאיביזה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מראות מתקפלות

CRUISE CONTROL

COMING HOME

מצלמת רוורס ו\או חישניי רוורס

שליטה מההגה על המערכת המקורית או מערכת "מולטימדיה" עם דיוידי USB וכו...

כל מיני דברים קטנים ומעצבנים שאין בפולו כמו כיסים במושב האחורי, ודברים קטנים שאני לא זוכר כי נסעתי עליה לפני חצי שנה

 

בדקנו את ה 1.4, ה שלה לא היה אפילו מחשב דרך, לא ידית הילוכים מעור ולא הגה מעור....

תוספת לגאנטים 5 אלף. ידיות ומראות בצבע של הרכב זה עוד 1500

 

ה 1.2 הגיע עם מחשב דרך, ידית הילוכים והגה עור, איזה כיס או 2 שאין ב 1.4 וידיות ומראות בצבע הרכב כסטנרדט.

סליחה שאני כופרת בעיקר..אבל סה"כ רוצה להגיע הביתה בשלום..


בגילי קצת פחות חשובים כל הצעצועים הנחמדים ככל שיהיו..


אבל חשוב לי לעשות אבחנה בין עיקר לטפל..


איזה רכב יהיה יותר אמין? האיביזה או הפולו?


מדובר על הגרסה האוטומטית 1.2 TSI 5 דלתות


ד"א, לא הצלחתי למצוא תוצאות מבחני ריסוק של האיביזה מדגם זה..


 


תודה לכל אלו שטורחים לתרום מהידע שלהם..




פורסם

הימור שלי: הפולו תזדקן יותר בכבוד ותשמור יותר על הערך.

האיביזה תהיה זולה יותר לאחזקה שוטפת.

הכל תלוי לכמב זמן את מתכננת לשמור את הרכב ואיזה מהם יותר מדבר אליך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

סליחה שאני כופרת בעיקר..אבל סה"כ רוצה להגיע הביתה בשלום..


בגילי קצת פחות חשובים כל הצעצועים הנחמדים ככל שיהיו..


אבל חשוב לי לעשות אבחנה בין עיקר לטפל..


איזה רכב יהיה יותר אמין? האיביזה או הפולו?


מדובר על הגרסה האוטומטית 1.2 TSI 5 דלתות


ד"א, לא הצלחתי למצוא תוצאות מבחני ריסוק של האיביזה מדגם זה..


 


תודה לכל אלו שטורחים לתרום מהידע שלהם..




אלפי אנשים מגיעים הביתה בשלום גם על אלטו

להתחשב בזה שהפולו והאיביזה סה"כ אותו אוטו, אין סיבה לקחת את הבחירה הפחות מאובזרת, אבל כל אחד וסיבותיו שלו

פורסם
מי שלא יהיה כ"כ מרוצה הם אלו שקנו מנועים "וותיקים" 1.4/1.6 ואם היו ממתינים יכלו לקבל מנועים חזקים וחסכוניים יותר.

 

ומי שימתין עכשיו ולא יקנה את ה-1.2 TSI יוכל לקבל עוד כמה שנים רכב הרבה יותר טוב.

 

אין לזה סוף, תמיד יוצא דגם חדש יותר/טוב יותר/מאובזר יותר - לפי הגישה שלך, אף פעם אני לא אקנה רכב.

פורסם

בסוף כל האיבזור שיש בסיאט הוא אבזור של פולקסווגן...

המנוע אותו דבר, כל המערכות באוטו בערך אותו דבר כי סיאט זאת חברה של פולקסווגן

ישלי את האיביזה 1.4 ספורט 3 דלתות היא עברה כבר 25K ואני מאוד מרוצה

שום דבר לא מתפרק, האוטו סוחב (ה1.2T יסחוב יותר)

הגיר מצוין (ידני) ההגה קל וכל הדברים נוחים לתפעול, גם צריכת הדלק טובה

הדבר היחיד שמשגע אותי ברכב זה הרדיו דיסק והוא עומד להיות מוחלף בעתיד הקרוב

כל השאר אותו סבבה לגמרי...

ההבדל באיבזור בין הפולו לסיאט זה גנטים, סאן רוף (לא הייתי בונא עליו הוא רק עולה ויורד...), הגה ספורט, כסאות ספורט

זה הכל בערך

מקווה שעזרתי :)

HU: pioneer DEH8350SD. COM: FOCAL165VB. 6X9: MOREL TEMPO. AMP: HERTZ HE4. SUB: HERTZ ES300

פורסם

האמינות בנתיים סבבה בלי לפתוח פה אבל צריך לזכור שהרכב חדש יחסית

הטיפולים מחיר רגיל בשוק...

HU: pioneer DEH8350SD. COM: FOCAL165VB. 6X9: MOREL TEMPO. AMP: HERTZ HE4. SUB: HERTZ ES300

פורסם
איך האמינות של הרכב? ומחיר הטיפולים?

 

רכב חדש עם אחריות- איזה תשובה בנוגע לאמינות רלוונטית.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
רכב חדש עם אחריות- איזה תשובה בנוגע לאמינות רלוונטית.

 

עידן

פגשתי לא מעט מכוניות בעיתיות ואם יש אחריות זה לא אומר שהכל טוב, מי רוצה כל שני וחמישי להיכנס למוסך?

×
×
  • תוכן חדש...