Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שי שמר!

ונכון שכפיר ניצח.ונכון שהרבה רכבו יפה (כולם בעצם,חוץ מכרובי... :lol: ),אבל היום שייך לגזר.מקום ראשון במקצה הדירוג (עקיפה של שפיצר שירד לשוליים :shock: ) ומקום שלישי בגמר אחרי כפיר ושפיצר.תותח.רוכב שלא רכב הרבה בשנה האחרונה ואופנוע כמעט בגיל של ברוידה.סחטיין.

ואני לא כותב את זה בגלל שהגעתי איתו ביחד.פשוט מגיע לבנאדם פירגון.

פורסם
שי שמר!

ונכון שכפיר ניצח.ונכון שהרבה רכבו יפה (כולם בעצם,חוץ מכרובי... :lol: ),אבל היום שייך לגזר.מקום ראשון במקצה הדירוג (עקיפה של שפיצר שירד לשוליים :shock: ) ומקום שלישי בגמר אחרי כפיר ושפיצר.תותח.רוכב שלא רכב הרבה בשנה האחרונה ואופנוע כמעט בגיל של ברוידה.סחטיין.

ואני לא כותב את זה בגלל שהגעתי איתו ביחד.פשוט מגיע לבנאדם פירגון.

 

כבוד לגולש KTM620 - הגולש הכי מהיר בפורומינו הקט !

(אלא אם כן, נשמע מאיפה יש למקסמקס 2 גביעים חדשים...)

 

 

ואתה אהוד המרושע...קבל :p

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

אמן.

שי יצא גיבור.

כפיר יצא מלך. רקדן על האופנוע.

שפיצר, מרוץ אדיר על אופנוע לא פשוט לרכיבה.

אנגלברג, צל"ש או טר"ש בפניה האחרונה? צל"ש.

בר-ארז, מי יתן ויכבה לו האופנוע כל מרוץ. תענוג לצפיה, הפילוח שלו.

וכמובן שחריקו. לא כולם שמו לב, אבל ארבע רוכבים במרוץ הגמר הרגישו את נחת זרועו.

 

פצצות.

FUNGAS.

פורסם

היום הייתה הפעם הראשונה שלי.

היא לא הייתה כואבת כמו שחשבתי שתהיה.

אבל מאוד מהנה.

אמנם היה קצת חם.

סיימתי אדום לאללה.

לקח לה הרבה יותר זמן ממה שחשבתי.

אבל סה"כ מ-ד-ה-י-ם. :lol:

(את התמונות צילמתי עם הסלולרי\מצלמה שלי... את חלקן לפחות :wink: ... ותודה לד.א.)

img_1600__large_.jpg

img_1611__large_.jpg

image_00068.jpg

image_00067.jpg

IMG_1600 (Large).jpg

IMG_1611 (Large).jpg

image_00068.jpg

image_00067.jpg

:-)

פורסם

היה פשוט חלום (עוד לא לגמרי התעוררתי ממנו).

מירוץ מעולה, קרבות קשים, ואחד אנימל רושף אש על הזנב.

כן ירבו ותודה למארגנים.....

פורסם

אחלה מרוץ..אחלה "פייט"..... :twisted:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

שיחות במהלך שבוע עם הנשיא מעלה כי ב-0900 במסלול יש מירוץ. בדרך אני פוגש את אריק ורוכב אחריו עד המסלול....

אני עם המצלמה החדשה מתכוון לשחק איתה לראות מה זה מצלמה דיגיטלית אבל החסה ביקש נורא יפה שאני אהיה מרשל (ואיך אני יכול להגיד לא לפולנים :roll: ) אז עמדתי אני בקצה היישורת ככה לעזור במירוץ...

בסיכומו של דבר יש מרוויח אחד והרבהה מפסידים... המרוויח אני כי חייתי את המירוץ יותר כל הזמן מנסה להיות בקשר עם כל מה שקורה וכל העקיפות ואם יפלו או לא.. ומי עוקף את מי בסיבוב שלם ומי ראשון ומי אחרון ... בלגן !!!

המפסידים ...זה אתם כי לא צילמתי הרבה.

 

היה פצצות לגבות קאסמים לעפעפיים... כל מי שלא ראה אנגלברג נכנס בבפנים של הסיבוב ומסביר לשי שמר שזה הסיבוב שלו לא ראה קביעת בעלות מהי.

 

מחכה למירוץ הבא

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם
הבעלות אולי שלו אבל היציאה שלי......

 

:lol::lol::lol: חזק...

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

היה נהדר,

מילחמה עד השניה האחרונה.

 

עכשיו- שימו עוד תמונות!!!

לא מספיק!!!

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

ד"א...אולי זה היה החום..השמש המתישה..אבל רק הנשיא וMZ שמו לב

שהאופנוע של שפיצר נישמע כמו תימניה זקנה

שזועקת.."אההה...דייי...דייייייייייייי...דייייייייי.....תעעעעעזוב את הגזזזזזזזזז..." ?

:shock:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
ד"א...אולי זה היה החום..השמש המתישה..אבל רק הנשיא וMZ שמו לב

שהאופנוע של שפיצר נישמע כמו תימניה זקנה

שזועקת.."אההה...דייי...דייייייייייייי...דייייייייי.....תעעעעעזוב את הגזזזזזזזזז..." ?

:shock:

 

:roflmao::roflmao:

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

היה מדהים.

אני בהיי עד עכשיו. מירוץ ראשון שלי ואני מקווה מאוד שלא האחרון. זה היה יום שקיוויתי שלא יסתיים רק שימשיך עוד ועוד.

אני רוצה להודות לכל הרוכבים והמארגנים על החוויה המטורפת.

 

"אלי אלי שלא ייגמר לעולם" כתבה חנה סנש עכשיו אני מבין למה התכוונה, היא בטח רכבה על סופרמוטו.

 

 

שי שמר!

ונכון שכפיר ניצח.ונכון שהרבה רכבו יפה (כולם בעצם,חוץ מכרובי... :lol: ),אבל היום שייך לגזר.מקום ראשון במקצה הדירוג (עקיפה של שפיצר שירד לשוליים :shock: ) ומקום שלישי בגמר אחרי כפיר ושפיצר.תותח.רוכב שלא רכב הרבה בשנה האחרונה ואופנוע כמעט בגיל של ברוידה.סחטיין.

ואני לא כותב את זה בגלל שהגעתי איתו ביחד.פשוט מגיע לבנאדם פירגון.

פורסם

פעם ראשונה שאני מה באמת סופר מוטו יכול לעשות ואני עדיין בהלם (גם אתם עדיין שומעים רעשים באוזניים?).

אין ספק שלאחר ההחלמה האופנוע הבא יהיה סופר...

נ.ב

תודה ל-max-d ו-tygger שהזמינו אותי לחוויה המדהימה הזאת.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

×
×
  • תוכן חדש...