Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לפני כחודשיים קניתי פגו' 306 שנת 96 דגם xn .

מאז ברוך ה' לא קרה לי שום דבר טפו טפו טפו .

היום כשחזרתי הביתה היה חם אז הדלקתי מזגן נסיעה משהו כמו 15 דקות.

כשהגעתי הביתה חום המנוע היה רגיל על 90 ( למרות במשך נסיעה הוא על שמונים רק כאשר הוא בעמידה הוא נע לכיוון ה95 וזה תמיד כל החודשייים היה ).

כאשר אני מכבה את המנוע ויוצא החוצה אני רואה שמלא מים משפריצים לי החוצה מתחת לטמבון בצד ימין .

מיהרתי לפתוח את המכסה מנוע וכשפתחתי ראיתי מים על הרצפה שנזלו ומים סביב פקק של המיכל למילוי מים .

פתחתי אותי וראיתי שחסרים לי הרבה מים היה לי קצת קצף על הפקק לא משהו רציני אבל רציתי לדעת אם יכול ליהיות שיש לי משהו בראש מנוע או שזה סתם לכלוך וגם מה הסיבה שפרצו לי ככה מים החוצה . לאחר כמה שעות מלאתי מים במיכל נסעתי קצת עמדתי נתתי לרכב להתחמם הגעתי לטמפרטורה של 90 וכיביתי רציתי לראות אם תיהיה עוד פעם נזילה אך לא הייתה אם מישהו יוכל להגיד לי מה הסיבה אני אשמח וכן מה אוכל לעשות .??

 

תודה .

פורסם

אני לא רוצה להגיד לך שהלך ראש מנוע

אבל נראה שהוא בדרך..

(בגלל שאמרת שנסעתה עם מזגן,סימן שאוטו התמץ יותר מרגיל)

תבדוק כמה דברים לאחר נסיעה תבדוק האים יש לחץ גבוה בצינור בין רדיאטור לטרמוסטט

לפני הנעה כאשר מנוע קר תפתח פקק רדיאטור,תבדוק גובה מים

תניע עם פקק פתוח

תן למנוע לעבוד קצת ,אחרי תיתן גז בעדיפות ע"י כבל גז על המנוע כדי שתיהיה מולו ותראה מה קורא

אם לאחש שאתה מעלה סל"ד המים יוצאים בצורה ניקרת מהפתח של רדיאטור

סימן של בריחת גזים למע' קירור-דרוש תיקון ראש מנוע

בנוסף תבדוק פליטה אם יוצא עשן לבן כנראה שמים מגיעם לתוך תא שריפה-דרוש תיקון ראש מנוע

אם אתה לא מזהה סימנים כאלה

תבדוק טרמוסטט ותעשה פריימינג למע' קורור

מקווה שעזרתי לך

בהצלחה

פאסאט 1.8T-מלמדת אותי מה זה רכב:twisted:

מיצובישי קולט99-יפנית מתוקה :mm_wink:-נמכרה לידיים טובות!

פורסם

גם יכול להיות.....

תעשה את בדיקות האלא למען הסרת ספק ....

עוד אופציה-כאשר מנוע מגיע ל90 משתחרר לחץ בצינור בין רדיאטור לטרמוסטט?????אם לא סימן שטרמוסטט נתקע במצב סגור.....

תעדכן

פאסאט 1.8T-מלמדת אותי מה זה רכב:twisted:

מיצובישי קולט99-יפנית מתוקה :mm_wink:-נמכרה לידיים טובות!

×
×
  • תוכן חדש...