Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחרי הערה חפיפניקית לנהג ("שמעון, קיבלנו עליך החודש עוד שש תלונות, תרגיע.") ומכתב התנצלות שיכתב בעזרת שבלונה קבועה וישלח אליך בחזרה, יופנה מכתב התלונה שלך חיש מהר ואחר כבוד לגניזה בארכיוני דן על מנת להעלות אבק ועובש.

אפילו שמעון לא יזכור אותו תוך שעתיים...

תתפלא אבל זה לא כך.

על כל תלונה שנבדקה ונמצאה מוצזקת, ועל כל עבירת תנועה או עבירת משמעת נערך בדן משפט חברים, שגורר בדרך כלל קנסות כספיים, ומגיע לעיתיים להשעיה מעבודה (שזה נזק כספי לא קטן לנהג שרוב משכורתו היא משעות נוספות) ויכול גם להביא לפיטורים.

ואת זה אני אומר מידיעה והיכרות עם המערכת.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באותה הנשימה:

אתמול ראיתי אוטובוס אקורדיון של דן עובר לא סתם באדום מלא, אלא באדום מלא מלא מלא.

משהו כמו 3 שניות אחרי שהאור כבר ניהיה אדום, הוא נכנס לצומת. מ-ז-ל שאני ראיתי את המשוגע הזה ולא נכנסתי לצומת, למרות הצפצופים העצבניים מאחורי על זה שאני עומד בירוק. :mad::mad::mad::mad:

לא הספקתי לרשום שום מספר לצערי.... :mad:

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
במקום לכעוס לעזור להם?

לעזור להם במה בדיוק?

 

אז מה שאתה אומר בעצם זה לא לצפצף לו, לא לנקוט בהתראה היחידה שיש לי ופשוט לקבל את המחיצה לתוך איזה קיר או גדר בטיחות בהבנה?

 

וד"א, הסיפור שלי לא קשור לשום תחנת אוטובוס.

אבל תאמין לי לא סתם צופרים להם, מעטים מאוד הנהגים שמשתלבים בתנועה כמו שצריך.

ואין לו שום פריבילגיה בגלל שהוא אוטובוס, עיכוב של 30 שניות לא יגרום לשום דבר ולעומת זו יחסוך הרבה מאיתנו.

בטח שאתה צריך לצפצף אבל נגיד יש לנהגים האלה אין סוף טעויות בגלל האוטובוס עצמו אז אם כבר כותבים מכתב אז צריך לבקש שלא יהיה אוטובוסים כי אין נהג שיסע על אוטובוס ולא יהיה לא בכלל טעויות ועוד עם כל הפקקים

פורסם
במכתבים כאלו שווה לציין את השעה המדוייקת בה זה קרה, ובכלל כמה שיותר פרטים על מספר הקו, כיוון הנסיעה וכו'.

רק כך יש בכלל סיכוי שיצליחו לבדוק מי נהג על האוטובוס.

 

אישפוז צודק, ללא שעה מדוייקת ותאריך לא יוכלו לדעת מיהו הנהג האשם שכן לכל "סיבוב"

עולה נהג אחר ..

 

אם תרצי יותר מידע לגבי למי לפנות ישירות \ עזרה בכל הקשור למערכת "דן" אוטובוסים, פני אלי בפרטי בבקשה.. יש למשפחתי עבר עשיר בדן :)

פורסם
במכתבים כאלו שווה לציין את השעה המדוייקת בה זה קרה, ובכלל כמה שיותר פרטים על מספר הקו, כיוון הנסיעה וכו'.

רק כך יש בכלל סיכוי שיצליחו לבדוק מי נהג על האוטובוס.

 

אישפוז צודק, ללא שעה מדוייקת ותאריך לא יוכלו לדעת מיהו הנהג האשם שכן לכל "סיבוב"

עולה נהג אחר ..

 

אם תרצי יותר מידע לגבי למי לפנות ישירות \ עזרה בכל הקשור למערכת "דן" אוטובוסים, פני אלי בפרטי בבקשה.. יש למשפחתי עבר עשיר בדן :)

נו מה ישי אמר, שזה שמעון. מה לא ?!

 

:lol: דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אני יודע שזה לא קל לנהוג באוטובוס,אבל נהגי אוטובוס שוכחים איזה "מפלצת מכנית" יש להם בין הידיים ומזלזלים בנהיגה ולוקחים אותה כמובן מאליו,אני אישית הייתי עד לאוטובוס שנצמד בפזיזות למדרכה לקראת עצירה בתחנה ,ופגע עם המראה הימנית בעוברת אורח מסכנה שחיכתה ליד התחנה היא איבדה את ההכרה לכמה שניות והזעקנו אמבולנס על כל מקרה,זה היה מפחיד איך שהיא קיבלה את המכה בראש ונפלה. :roll:

פורסם
במכתבים כאלו שווה לציין את השעה המדוייקת בה זה קרה, ובכלל כמה שיותר פרטים על מספר הקו, כיוון הנסיעה וכו'.

רק כך יש בכלל סיכוי שיצליחו לבדוק מי נהג על האוטובוס.

 

אישפוז צודק, ללא שעה מדוייקת ותאריך לא יוכלו לדעת מיהו הנהג האשם שכן לכל "סיבוב"

עולה נהג אחר ..

 

אם תרצי יותר מידע לגבי למי לפנות ישירות \ עזרה בכל הקשור למערכת "דן" אוטובוסים, פני אלי בפרטי בבקשה.. יש למשפחתי עבר עשיר בדן :)

אם היית קורא עוד קצת הייתי רואה שהיא שלחה את המכתב הזה דרך האתר אנטרנט של דן בצרוף של פרטי האוטובוס ושעה

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם

הזמן והשעה-ככה תהיי בטוחה שהוא יקבל טיפול טוב יותר בנוסף תבררי מול המשטרה לגבי הגשת תלונת אזרח על עבירת תנועה למשטרת התנועה-חשוב מאוד שתהיי יסודית ולא תתייאשי כדי למגר אנשים כאלו!!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
נהגי אוטובוסים ובכלל תחבורה ציבורית, והסעות נוסעים באמת חסרי תרבות נהיגה. רק לפני מס. ימים הרגשתי כמו בסרט. 2 אוטובוסים מסוג אקורדיון כמעט מחצו את מכוניתי . עכשיו תארי לך מצב שאת תקועה בניהם והם מצמצמים מרווחים בגלל חוסר בנתיב (3 כליי רכב על 2 נתיבים שבמקור היו 3 אבל בגלל עבודות של מע"צ :evil: ) ומה שנשאר לך זה לדפוק ברקס בחוזקה ולהתפלל שמישהו לא ייכנס בך.

 

תסכול.

 

שמוליק

 

אני ראיתי בבוקר יום שישי אחד את התוצאה של כמה דקות אחרי מה שתיארת, רק לא על מכונית - אלה על רוכב אופניים, לא נעים בכלל לחשוב מה היה שם.

 

חבל על הזמן. אבל במקרה הנ"ל הייתי מאשים גם את רוכב האופניים. אם הוא נקלע למצב כזה אז זה בגלל שהוא עשה טעות. הוא רכב על הכביש ולא במקום שהוא צריך. בכלל, רוכבי אופניים הם גם סכנה בכביש.

 

שמוליק

 

:evil::evil::evil::mad:

אנשים שחושבים כמוך הם הסכנה האמיתית .איפה בדיוק אתה רוצה שהם ירכבו?? כמה שבילי אופניים אתה מכיר בארץ?

זה בדיוק כמו להגיד שרוכבי דו"ג הם סכנה בכביש או כל סוג רכב שלא אתה נוהג בו!

רק אם יכבדו את רוכבי אופניים כמו כל שאר משתתפי התנועה יהיו פחות תעונות שרוכבים מעורבים בהם .טוב נו זה לא חכמה במדינה הזאת אף אחד לא מכבד אף אחד וגם לא בכביש

.אני יודע שיש רוכבי אופניים שרוכבים בצורה לא נכונה ומסכנים את עצמם אחרים אבל הם מיעוט .לעמת זאת אני מכיר כמ הרוכבים ותיקים ומקצוענים ששומרים על כל הכללים ולא פעם היו בכמעט תאונות בגלל שנהגים לא שמים אליהם .

סליחה אל האורך פשוט לא צפיתי למצוא הודעה כזאת בפורום הזה וזה קצת הרגיז אותי.

 

גילוי נאות בזמני החפשי אני גם רוכב על אופניים.

...Our necessities are few but our wants are endless

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כלום!

נאדה!

גורנישט!

 

אף לא תגובה, אפילו לא מהנוסח "פנייתך התקבלה והועברה לטיפול".

פשוט כלום.

 

במקרים כאלה אני הופכת להיות עוד יותר עקשנית, בשביל העיקרון.

השאלה אם יש טעם לפנות אליהם שוב...?

 

 

חברה שמכבדת את עצמה :fist:

פורסם

אגב,כמו שאשפוז אמר וצדק,בדן מתייחסים מאוד ברצינות לכל התלונות של נוסעים,ויש להם גליון תלונות לכל נהנ,והנהגים מקבלים על זה קנסות גבוהים והשעיות מהעבודה,ואם התלונות ממשיכות לזרום על אותו נהג אז בסופו של דבר הוא גם יקבל מכתב פיטורין.

 

 

אני קצת מקורב למערכת שם (מחלקת בטחון בדן) ולכן אני באמת יודע שמתייחסים לזה ברצינות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
נהגי אוטובוסים ובכלל תחבורה ציבורית, והסעות נוסעים באמת חסרי תרבות נהיגה. רק לפני מס. ימים הרגשתי כמו בסרט. 2 אוטובוסים מסוג אקורדיון כמעט מחצו את מכוניתי . עכשיו תארי לך מצב שאת תקועה בניהם והם מצמצמים מרווחים בגלל חוסר בנתיב (3 כליי רכב על 2 נתיבים שבמקור היו 3 אבל בגלל עבודות של מע"צ :evil: ) ומה שנשאר לך זה לדפוק ברקס בחוזקה ולהתפלל שמישהו לא ייכנס בך.

 

תסכול.

 

שמוליק

 

אני ראיתי בבוקר יום שישי אחד את התוצאה של כמה דקות אחרי מה שתיארת, רק לא על מכונית - אלה על רוכב אופניים, לא נעים בכלל לחשוב מה היה שם.

 

חבל על הזמן. אבל במקרה הנ"ל הייתי מאשים גם את רוכב האופניים. אם הוא נקלע למצב כזה אז זה בגלל שהוא עשה טעות. הוא רכב על הכביש ולא במקום שהוא צריך. בכלל, רוכבי אופניים הם גם סכנה בכביש.

 

שמוליק

 

:evil::evil::evil::mad:

אנשים שחושבים כמוך הם הסכנה האמיתית .איפה בדיוק אתה רוצה שהם ירכבו?? כמה שבילי אופניים אתה מכיר בארץ?

זה בדיוק כמו להגיד שרוכבי דו"ג הם סכנה בכביש או כל סוג רכב שלא אתה נוהג בו!

רק אם יכבדו את רוכבי אופניים כמו כל שאר משתתפי התנועה יהיו פחות תעונות שרוכבים מעורבים בהם .טוב נו זה לא חכמה במדינה הזאת אף אחד לא מכבד אף אחד וגם לא בכביש

.אני יודע שיש רוכבי אופניים שרוכבים בצורה לא נכונה ומסכנים את עצמם אחרים אבל הם מיעוט .לעמת זאת אני מכיר כמ הרוכבים ותיקים ומקצוענים ששומרים על כל הכללים ולא פעם היו בכמעט תאונות בגלל שנהגים לא שמים אליהם .

סליחה אל האורך פשוט לא צפיתי למצוא הודעה כזאת בפורום הזה וזה קצת הרגיז אותי.

 

גילוי נאות בזמני החפשי אני גם רוכב על אופניים.

 

סבבה, אני אולי סכנה אמיתית. אבל לפי דברייך אתה אומר שניתן לרוכבי האופניים לנוע ביתר חופשיות על הכביש ולסכן את עצמם. רק ביום ראשון ראיתי תאונה אופניים על גשר. גשר, רבאק! מה לרוכב אופניים יש לעשות על גשר!. ותסלח לי אדוני הנכבד, יש רוכבי אופניים שרוכבים בכביש גם כשיש בסמוך להם שביל מיוחד לרוכבים. אני אתן דוגמא, אם אתה מכיר את איזור ניות בירושליים, תגלה כביש ארוך מאוד. קרוב לכביש יש מבנה של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שיש שם סימולטור כביש ששם רוכבי אופניים צעירים יכולים ללמוד את חוקי בתנועה (זה לגיל הצעיר, אבל עזוב). בסמוך לאותו כביש ארוך ישנו שביל שמתחיל מתחילת הכביש ונגמר בצומת פת. כמה פעמיים "תפסתי" רוכבים שלא רוכבים בכביש ?

 

תנחש.

 

מבחינתי, שלא ירכבו אם הם לא יכולים להפעיל שיקול דעת.

 

 

ועוד דבר,לפי דברייך אני סכנה אמיתית. אז הייתי צריך לקטול לפחות כמה רוכבים ,להיות מעורב בתאונה וכו' ב-7 שנים האחרונות שיש לי (ואין לי אף תאונה אחת למעט כניסה ב-A6 חדשה בחניון).

 

אל תדבר שטויות

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
כלום!

נאדה!

גורנישט!

 

אף לא תגובה, אפילו לא מהנוסח "פנייתך התקבלה והועברה לטיפול".

פשוט כלום.

 

במקרים כאלה אני הופכת להיות עוד יותר עקשנית, בשביל העיקרון.

השאלה אם יש טעם לפנות אליהם שוב...?

 

 

חברה שמכבדת את עצמה :fist:

 

 

אמממ לא חושב שיש טעם...

בזמנו(לפני כשנה) פניתי לאגד במכתב תלונה דרך האתר שלהם.. התשובה הגיעה לאחר יותר מחודש... אולי אפילו חודשיים-כבר לא זוכר... אבל בואי נגיד שעד שקיבלתי את התגובה מהם כבר בכלל שכחתי מזה

פורסם

 

סבבה, אני אולי סכנה אמיתית. אבל לפי דברייך אתה אומר שניתן לרוכבי האופניים לנוע ביתר חופשיות על הכביש ולסכן את עצמם. רק ביום ראשון ראיתי תאונה אופניים על גשר. גשר, רבאק! מה לרוכב אופניים יש לעשות על גשר!. ותסלח לי אדוני הנכבד, יש רוכבי אופניים שרוכבים בכביש גם כשיש בסמוך להם שביל מיוחד לרוכבים. אני אתן דוגמא, אם אתה מכיר את איזור ניות בירושליים, תגלה כביש ארוך מאוד. קרוב לכביש יש מבנה של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שיש שם סימולטור כביש ששם רוכבי אופניים צעירים יכולים ללמוד את חוקי בתנועה (זה לגיל הצעיר, אבל עזוב). בסמוך לאותו כביש ארוך ישנו שביל שמתחיל מתחילת הכביש ונגמר בצומת פת. כמה פעמיים "תפסתי" רוכבים שלא רוכבים בכביש ?

 

תנחש.

 

מבחינתי, שלא ירכבו אם הם לא יכולים להפעיל שיקול דעת.

 

 

ועוד דבר,לפי דברייך אני סכנה אמיתית. אז הייתי צריך לקטול לפחות כמה רוכבים ,להיות מעורב בתאונה וכו' ב-7 שנים האחרונות שיש לי (ואין לי אף תאונה אחת למעט כניסה ב-A6 חדשה בחניון).

 

אל תדבר שטויות

 

שמוליק

עזוב שמוליק זה לא ויכוח בינינו ואני מצטער שהתבטאתי ככה.אני יודע שיש רוכבי אופניים שרוכבים בטיפשות ומסכנים את עצמם וגם את השביל המדובר אני מכיר אני ירושלמי גם.הכוונה שלי הייתה שלא תמיד תאונות בהם מעורבים רוכבי אופניים הם אשמת הרוכבים .בדומה גם לרוכבי האופנועים.ויש לשים אליהם לב כי הם גם חלק מהתנועה

...Our necessities are few but our wants are endless


×
×
  • תוכן חדש...