Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

******

כועסת וזועמת, אני רוצה לדווח על נהג אוטובוס אשר לפני הפנייה שמאלה לכיוון כביש גהה מכיוון צומת השבעה חתך אותי בצורה מפחידה ביותר.

ישנו נתיב אחד נסיעה שמאלה אשר נפתח והופך להיות דו מסלולי בתחום הרמזור, נהג האוטובוס נסע בנתיב הימני יותר, לפני היה אוטובוס אחר, משמאלי מעקות בטיחות, מתחת לגשר ממש לפני הרמזורים, נהג האוטובוס החל להיכנס לי בתוך הנתיב, צפצופי מכוניתי לא עזרו - ואת הצפצפה שלי שומעים למרחקים - הנהג המשיך בכניסתו לנתיב תוך התעלמות מוחלטת מקיומי בכביש. אם לא הייתי נונתנת ברקס בכל כוחי, סביר להניח שהייתי נמחצת בין האוטובוס לאי תנועה ולמזלי, מאחרי לא היה רכב קרוב אחרת גם הוא היה נכנס בי.

 

בעקבות המקרה, אני חושבת שראוי לציין שרמזור אחד לפני, אותו נהג אוטובוס נסע בנתיב השמאלי ביותר אחרי אוטובוס אחר, הרמזור התחלף לאדום, הנהג הראשון עצר ופעולה זו כנראה הפתיעה את הנהג שנהג באוטובוס המצויין (91-177-01) מה שגרם לו לסטות באופן חד ביות רלנתיב הימני יותר מכיוון שלא נותר לו מספיק זמן ומקום לעצור - מה שהראה בזמן העצירה שאם לא היה עושה כך, היתה התנגשות בין שניהם.

 

אני לא מתכוונת לעבור בשתיקה על מקרה זה, נהגי אוטובוסים ידועים כחסרי תרבות נהיגה, אבל לא שיערתי שזה עד כדי סיכון חיי אדם - אם זה הנוהגים והנוסעים ברכבים שליד או נוסעי האוטובוס עצמו.

ברכבי היינו שלושה אנשים, מזועזעים.

אני מבקשת לטפל בנושא בכל ע"פ חומרת הדין ולא לעבור לסדר היום בגין מקרה כזה.

 

היום זה נגמר ככה, רק בפעימות לב מוגברות.

מחר זה יכול להיגמר ללא פעימות לב בכלל.

ויגיד הנהג שאני מגזימה.. לא הוא נוהג ברכב קטן כשמפלצת כאוטובוס מאיימת בדרכו.

 

על טיפולכם אודה.

יום טוב.

****

:mad::mad:

 

 

עכשיו אני קצת מצטערת שרשמתי על תרבות הנהיגה ושלחתי את המכתב ככה, למרות שאני עדיין חושבת כך - זה לא המקרה הראשון ובטח לא יהיה האחרון שנתקלתי ואתקל בו.

 

 

הייתי חייבת לפרוק.

סליחה על ההתפרצות

ותודה על ההקשבה.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נהגי אוטובוסים ובכלל תחבורה ציבורית, והסעות נוסעים באמת חסרי תרבות נהיגה. רק לפני מס. ימים הרגשתי כמו בסרט. 2 אוטובוסים מסוג אקורדיון כמעט מחצו את מכוניתי . עכשיו תארי לך מצב שאת תקועה בניהם והם מצמצמים מרווחים בגלל חוסר בנתיב (3 כליי רכב על 2 נתיבים שבמקור היו 3 אבל בגלל עבודות של מע"צ :evil: ) ומה שנשאר לך זה לדפוק ברקס בחוזקה ולהתפלל שמישהו לא ייכנס בך.

 

תסכול.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מה שרשמת הוא בא מכעס צודק רק פעם הבאה תכתבי את המכתב קצת זמן אחרי שתרגעי

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
נהגי אוטובוסים ובכלל תחבורה ציבורית, והסעות נוסעים באמת חסרי תרבות נהיגה. רק לפני מס. ימים הרגשתי כמו בסרט. 2 אוטובוסים מסוג אקורדיון כמעט מחצו את מכוניתי . עכשיו תארי לך מצב שאת תקועה בניהם והם מצמצמים מרווחים בגלל חוסר בנתיב (3 כליי רכב על 2 נתיבים שבמקור היו 3 אבל בגלל עבודות של מע"צ :evil: ) ומה שנשאר לך זה לדפוק ברקס בחוזקה ולהתפלל שמישהו לא ייכנס בך.

 

תסכול.

 

שמוליק

 

אני ראיתי בבוקר יום שישי אחד את התוצאה של כמה דקות אחרי מה שתיארת, רק לא על מכונית - אלה על רוכב אופניים, לא נעים בכלל לחשוב מה היה שם.

פורסם
נהגי אוטובוסים ובכלל תחבורה ציבורית, והסעות נוסעים באמת חסרי תרבות נהיגה. רק לפני מס. ימים הרגשתי כמו בסרט. 2 אוטובוסים מסוג אקורדיון כמעט מחצו את מכוניתי . עכשיו תארי לך מצב שאת תקועה בניהם והם מצמצמים מרווחים בגלל חוסר בנתיב (3 כליי רכב על 2 נתיבים שבמקור היו 3 אבל בגלל עבודות של מע"צ :evil: ) ומה שנשאר לך זה לדפוק ברקס בחוזקה ולהתפלל שמישהו לא ייכנס בך.

 

תסכול.

 

שמוליק

 

אני ראיתי בבוקר יום שישי אחד את התוצאה של כמה דקות אחרי מה שתיארת, רק לא על מכונית - אלה על רוכב אופניים, לא נעים בכלל לחשוב מה היה שם.

 

חבל על הזמן. אבל במקרה הנ"ל הייתי מאשים גם את רוכב האופניים. אם הוא נקלע למצב כזה אז זה בגלל שהוא עשה טעות. הוא רכב על הכביש ולא במקום שהוא צריך. בכלל, רוכבי אופניים הם גם סכנה בכביש.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אני מנסה לחשוב עד כמה באמת המשטרה תעזור.. :?

ומה הכדאיות.

 

לכתוב בפורום בטח ובטח שלא יעזור.

בכל מקרה הייתי כותב גם ל-"דן".

עושים מה שאפשר, you know...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

במכתבים כאלו שווה לציין את השעה המדוייקת בה זה קרה, ובכלל כמה שיותר פרטים על מספר הקו, כיוון הנסיעה וכו'.

רק כך יש בכלל סיכוי שיצליחו לבדוק מי נהג על האוטובוס.

פורסם

גם אני נוסע לפעמים באוטובוס ואני רואה שהוא עושה פול טעויות אבל אין לו ממש ברירה וצריך להבין את זה כי הוא גם מאוד גדול וגם למשל יש איזה תחנה שממנה הוא צריך להגיע לנתיב שפונה שמאלה אז לא נותנים לו ואז הוא על הנתיב של הישר והוא חייב לפנות שמאלה אז הוא פנה בנתיב הישר ופול מכוניות צופרות לו אז אפשר במקום לכעוס על הנהג אוטובוס לנסות לעזור להם כי זה לפעמים יותר העיריה ששמה את התחנות במקומות שלאוטובוס קשה לצאת מהם

פורסם

במקום לכעוס לעזור להם?

לעזור להם במה בדיוק?

 

אז מה שאתה אומר בעצם זה לא לצפצף לו, לא לנקוט בהתראה היחידה שיש לי ופשוט לקבל את המחיצה לתוך איזה קיר או גדר בטיחות בהבנה?

 

וד"א, הסיפור שלי לא קשור לשום תחנת אוטובוס.

אבל תאמין לי לא סתם צופרים להם, מעטים מאוד הנהגים שמשתלבים בתנועה כמו שצריך.

ואין לו שום פריבילגיה בגלל שהוא אוטובוס, עיכוב של 30 שניות לא יגרום לשום דבר ולעומת זו יחסוך הרבה מאיתנו.

פורסם
במכתבים כאלו שווה לציין את השעה המדוייקת בה זה קרה, ובכלל כמה שיותר פרטים על מספר הקו, כיוון הנסיעה וכו'.

רק כך יש בכלל סיכוי שיצליחו לבדוק מי נהג על האוטובוס.

 

המכתב נשלח דרך האתר שלהם, יש שם אופצייה לתלונה, מעבר לטקסט שצרפתי כאן יש שם אופציות למילוי - שעה מדוייקת, כביש, תחנה, מס' אוטובוס וכו', כל הפרטים המדוייקים נשלחו בנוסף למכתב.

 

אני אחכה לתשובה מהם... לא ארפה :wink:

פורסם

אחרי הערה חפיפניקית לנהג ("שמעון, קיבלנו עליך החודש עוד שש תלונות, תרגיע.") ומכתב התנצלות שיכתב בעזרת שבלונה קבועה וישלח אליך בחזרה, יופנה מכתב התלונה שלך חיש מהר ואחר כבוד לגניזה בארכיוני דן על מנת להעלות אבק ועובש.

 

 

 

 

 

אפילו שמעון לא יזכור אותו תוך שעתיים...

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אחרי הערה חפיפניקית לנהג ("שמעון, קיבלנו עליך החודש עוד שש תלונות, תרגיע.") ומכתב התנצלות שיכתב בעזרת שבלונה קבועה וישלח אליך בחזרה, יופנה מכתב התלונה שלך חיש מהר ואחר כבוד לגניזה בארכיוני דן על מנת להעלות אבק ועובש.

 

 

אני לא חושבת אחרת, אבל עדיין...


×
×
  • תוכן חדש...