Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

סבבה, אני אולי סכנה אמיתית. אבל לפי דברייך אתה אומר שניתן לרוכבי האופניים לנוע ביתר חופשיות על הכביש ולסכן את עצמם. רק ביום ראשון ראיתי תאונה אופניים על גשר. גשר, רבאק! מה לרוכב אופניים יש לעשות על גשר!. ותסלח לי אדוני הנכבד, יש רוכבי אופניים שרוכבים בכביש גם כשיש בסמוך להם שביל מיוחד לרוכבים. אני אתן דוגמא, אם אתה מכיר את איזור ניות בירושליים, תגלה כביש ארוך מאוד. קרוב לכביש יש מבנה של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים שיש שם סימולטור כביש ששם רוכבי אופניים צעירים יכולים ללמוד את חוקי בתנועה (זה לגיל הצעיר, אבל עזוב). בסמוך לאותו כביש ארוך ישנו שביל שמתחיל מתחילת הכביש ונגמר בצומת פת. כמה פעמיים "תפסתי" רוכבים שלא רוכבים בכביש ?

 

תנחש.

 

מבחינתי, שלא ירכבו אם הם לא יכולים להפעיל שיקול דעת.

 

 

ועוד דבר,לפי דברייך אני סכנה אמיתית. אז הייתי צריך לקטול לפחות כמה רוכבים ,להיות מעורב בתאונה וכו' ב-7 שנים האחרונות שיש לי (ואין לי אף תאונה אחת למעט כניסה ב-A6 חדשה בחניון).

 

אל תדבר שטויות

 

שמוליק

עזוב שמוליק זה לא ויכוח בינינו ואני מצטער שהתבטאתי ככה.אני יודע שיש רוכבי אופניים שרוכבים בטיפשות ומסכנים את עצמם וגם את השביל המדובר אני מכיר אני ירושלמי גם.הכוונה שלי הייתה שלא תמיד תאונות בהם מעורבים רוכבי אופניים הם אשמת הרוכבים .בדומה גם לרוכבי האופנועים.ויש לשים אליהם לב כי הם גם חלק מהתנועה

 

בוא תגיד לי איפה רשמתי שתמיד רוכבי אופניים הם הגורם ? אני התכוונתי שהם מהווים עוד גורם שיכול לגרום לתאונה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי הכפשת כל נהגי האוטובוס על צורת הנהיגה המחפירה שלהם

אני אדבר הנקודת ראיה שלי אני עובד כמאבטח אוטובוסים כך שיש לי שעות נסיעה עם אוטובוסים :D

מקרה דומה למה שקרה לבימבה ברחוב זבוטינסקי בפנייה לגהה כיוון בר אילן ,צומת קוקה קולה יש נתיב מתחלף.

בשעות הבוקר הנתיב הולך לכיון בר אילן צומת קוקה קולה משעה 10-11 הנתיב הולך ישר לכיון זבוטינסקי

נהג\נהגת פנו לכיון בר אילן צומת קוקה קולה ,בנתיב שהולך ישר עוד שניה נכנסו באוטובוס לאוטובוס נאלץ לחתוך אתה הרכב השניה שפנה בנתיב שהולך ישר שני הנהגים לא הבינו מה קרה ומה הם לא עשו לא נכון .

 

כמה פעמים אנחנו נוסעים בנתיב תחבורה ציבורית, לא נותנים לאוטובוס זכות קדימה

חותחים אותו, חונים לו במפרץ כי אנחנו מדברים בפלא פון ומאלצים אותו להוריד נוסעים רחוק מתחנה ועוד .

לסיכום כמו שיש נהגי אוטובוס טובים וגרועים כך יש נהגים מכונית פרטיות שנוהגים טוב וגרוע

כולם נוסעים באותו כבישים

הדבר הנכון היא להתרחק מהצרות שיש בכביש ולצפות לרחוק את הדברים שעלולים להתרחש

חיה בסכנת הכחדה 205 GTI


×
×
  • תוכן חדש...