Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי פולו 08 שנקנתה חדשה על ידי אימי והועברה אלי לפני חצי שנה. לקחתי אותה לעשות טיפול גדול במוסך מורשה שם הציעו לי לבדוק לי את רצועת הטיימינג בחינם. כשסיימו לבדוק קיבלתי שחור בעיניים... הם החליטו שצריך להחליף שתי רצועות ושלושה מותחנים, בדרך צריך לפרק משאבת מים אז חייבים לשים חדשה כל הסיפור עולה לפי ההצעה שלהם - 3184 ש"ח כולל מע"מ.

 

לשאלתי - האם זה הגיוני שלאחר 45000 ק"מ חייבים להחליף רצועה (הבחור במקום לא הסביר בדיוק למה גם לאחר ששאלתי אותו - "הגיע הזמן") כמו גם האם זה הגיוני שחייבים לשים משאבה חדשה למרות שאין איתה שום בעיה, וכן האם צריך להחליף את כל החלקים הללו?

 

תודה מראש

פורסם

אני מציע שתעבור מוסך.

אין שום סיבה בעולם להחליף טיימינג ברכב בן 3 ועם 45,000 ק"מ. נפלת על מוסך שמנסה את שיטת מצליח ומתכסה באצטלה של "מוסך מורשה". אני מקווה שמכתב תלונה לצ'מפיון + עותק לאיגוד המוסכים יגרום לבעלי המוסך לחשוב שנית אם להציע בדיקת טיימינג "בחינם".

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

1. כנס למוסך אחר לשם בדיקת מצב הרצועה.

2. אין צורך להחליף משאבה בכול החלפת רצועת תיזמון ובמיוחד לא אחרי 45K.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

אמנם לא ראיתי בעצמי את מצב הרצועה אבל ההצעה של המוסך להחליף אותה

מריחה מאד לא טוב ,אורך חיי המנגנון הוא לפחות כפול .

אני ממליץ לך לבצע בדיקה במוסך אחר כדי לוודא שאצלך לא מתקיים היוצא מן הכלל .

הבדיקה שהוצעה "חינם" היא פתיחה של שני קליפסים במכסה התיזמון ואז ניתן להביט על המנגנון כולו ,

אני מעריך שבבדיקה יתברר שהמנגנון במצב חדש ,אם יצא כך תדע שאתה צריך לחפש מוסך אחר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

ראשית תודה רבה לכל מי שענה, לא ציפיתי לתגובות מהירות כל כך ואני מאד מודה לכם...

 

אני מאיזור תל אביב, גם אני הרחתי משהו מאד לא טוב מהמוסך הזה ועלי לומר שזהו אחד המוסכים הגדולים של פולקסווגן באזור המרכז..

 

אם יש למישהו המלצה על מוסך אני אשמח להכיר...

פורסם
תביט למעלה.

זה מזכיר לי שלפני כמה שנים טובות עבדה פקידה חדשה במשרד מוסכנו וכשהיא העבירה כרטיס אראי של לקוח

במכשיר הסליקה התקבלה הודעת סרוב שנכתב בה על הצג "מעל התקרה".

החכמה הרימה את ראשה ועיניה למעלה וחיפשה על תקרת המשרד למה הכוונה :-).

בברכה - רפי לין

פורסם
זה מזכיר לי שלפני כמה שנים טובות עבדה פקידה חדשה במשרד מוסכנו וכשהיא העבירה כרטיס אראי של לקוח

במכשיר הסליקה התקבלה הודעת סרוב שנכתב בה על הצג "מעל התקרה".

החכמה הרימה את ראשה ועיניה למעלה וחיפשה על תקרת המשרד למה הכוונה :-).

בברכה - רפי לין

 

מעניין מה היא עושה כשהיא נתקלת ב"מחירי רצפה"...:-)

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

בהמשך עבודתה, הטמבלית הזאת החזיקה יום אחד בפיה מהדק משרדי ובטעות היא בלעה אותו וזה נתקע לה בגרון.

מייד לקחו אותה למי"ח איכילוב ושם, בחדר המיון, שלפו מגרונה את המהדק.

אני חושב שאם היו עושים לה השתלת מוח, אז המוח החדש היה דוחה אותה.

בברכה - רפי לין

×
×
  • תוכן חדש...