Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם אתמול החלה אצלי תקלה ברכב שבא נעלמו כמעט קליל האורות בלוח השעונים הרדיו נכבה והמחוגים השתוללו (אמרתי להם להירגע אבל זה לא עזר ) בנוסף להכל האוטו קירטע . ההנחה המיידית שלי הייתה , הלך האלטרנטור .

ובכן היום בבוקר האוטו הניעה למרבה ההפתעה ואפילו נסע (בקירטועים וקפיצות ) למוסך דוד ואהרון (או אהרון ודוד) בבאר שבע .

דוד אמר שמה שקורה זה שהמצבר מקצר את האלטרנטור לכן האלטרנטור התקלקל וגם המצבר גמור .

עלות המצבר היא בערך 400 שח ועלות האלטרנטור היא בערך 500 שח אני מניח שבלי מעמ ושמדובר באלטרנטור משופץ .

האם העלות הזאת נראית לכם הגיוני . אני יודע שיש פה מומחים לרנו כמו יוסי נדמה לי שאולי יכול לתת את דעתו על העניין .

דרך אגב מכל הנורות שנדלקו לי לא נדלקה נורת המצבר , האם ייתכן והנורה שרופה ?

 

 

לא ציינתי וזה בטח משמעותי מדובר ברנו מגאן ידנית שנת 2001 .

 

תודה לכולם מראש אני מקווה שתענו לי לפני שהאוטו ייצא מהמוסך .

לא לשכוח לנהוג בסבלנות

×
×
  • תוכן חדש...