Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסא נהיגה ל- GT5 מבית TIG Motorsport


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה עבדנו על פתרון שיכול להקל על כל אלו שנוהגים ב- GT5.

 

כרגע זה המתקן הראשון שהגיע חם חם מתנור הצבע :D

 

היתרונות:

 

1) הכסא יושב על מסילה (בדיוק כמו ברכב שלכם) וניתן להזיזו קדימה ואחורה.

 

2) כל המוטות ניתנים לכיוון !

מוט ההגה נכנס ויוצא, הוא גם עולה ויורד לגובה!

הדוושות מתכווננות לגובה וגם ניתן להזיזם קדימה ואחורה.

ניתנת האופצייה לבחור היכן למקם את ידית ההילוכים (ליד ההגה או

במקום של ידית ההילוכים הרגילה ברכב).

 

3) כל המתקן יושב על גלגלים ולכן קל להזזה ממקום למקום - מונע בעיות עם האישה על מיקומו :oops: (כמובן שלגלגלים יש נעילות!)

 

ישנם עוד כמה פיצ'רים.

 

ניתן יהיה לרכוש את המוצר ללא כסא או עם כסא כמו זה שבתמונה (מחירים יהיו בקרוב)....

 

אז ניתן לתמונות לדבר (סליחה על האיכות מההתלהבות התמונות צולמו בפלאפון :oops: ).

 

229.jpg

 

230.jpg

 

231.jpg

 

232.jpg

 

233.jpg

פורסם

מחיר?

זה כולל את ההגה עצמו?

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

כשהכל יהיה מוכן ונוציא את זה למכירה (וזאת לאחר שנדע שאנחנו מוכרים מוצר שיהיה ללא שום תלונה של לקוח לאחר מכן).

 

השאיפה שלנו שהמחיר כולל הכסא יהיה בין 2300 ל - 2500 ש"ח (המחיר לא כולל הגה כמובן!).

ללא הכסא המחיר יהיה כנראה סביב ה- 1300.

פורסם
פשוט מדהים! יש הערכה לתאריך גמר העבודה?

 

עוד השבוע ייגמר הפיתוח הסופי.

הייצור (ומכיוון שכל החלקים כבר מוכנים) ייקח לנו מקסימום עוד שבוע.

 

אז ממש בקרוב :-P

 

ותודה לכולכם על המחמאות :oops:

פורסם

נראה מעולה!

 

רק שאלה סליחה על הבורות מזה GT 5?

 

המחיר כולל התקנה?

ואפשר להתקין לכל רכב?או שיש קטריונים מסויימים?

פורסם

לא יוני אתה רציני ? ברצינות אני שואל אתה רציני ?

 

 

זה למשחק PS3

 

זה משחק ! לא תחליף לכיסא והגה של אוטו ! מזל שלא קניתה אחר כך הייתה מתלונן פה בפורום שזה לא מתאים לאוטו שלך :wink:

×
×
  • תוכן חדש...