Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שבע השנים הטובות באו לקיצן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני די בטוח שקראתי פעם שדווקא פונטו, שקראת לה "לא משהו", הצילה את פיאט מקריסה. בדיוק כמו שגרנדה פונטו עשתה לאחר השקתה :-)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

קל וחומר אם נחזור לשנות השמונים ונזכר בריתמו, רגאטה, ארג'נטה, כרומה ואונו סימן 2. גרוטאות אחת אחת. הטיפו היתה בבחינת כוכב זוהר בודד לקראת סוף העשור.

 

אפשר להגיד על האונו המון דברים, אבל גרוטאה היא ממש לא...

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

האמת היא שקצת מפתיע, בהתחשב בדעה הרווחת לפיה פיאט מתחילה להתפרק דקה לאחר שעזבה את החנות, לראות לא מעט אונו כאלו מסתובבות בכבישים. לא פחות מכל מיני יפניות חסונות מאותם שנתונים.

פורסם
אני די בטוח שקראתי פעם שדווקא פונטו, שקראת לה "לא משהו", הצילה את פיאט מקריסה. בדיוק כמו שגרנדה פונטו עשתה לאחר השקתה :-)

פיאט ניצלה פעמיים בחייה מקריסה.

האונו שהוצגה ב 83' לא רק שהצילה את פיאט מקריסה, אלא חיפתה בהצלחתה על מכוניות גרועות לתפארת כמו הריטמו, הרגאטה והכרומה.

אלא שבניגוד לפיג'ו, שידעו למנף היטב את הצלחת ה 205, פיאט לא השכילה לרענן כיאות את האונו, והאונו MK2 היתה הרבה פחות מוצלחת ומקורית מהאונו MK1.

הטיפו שהוצגה ב 88' היתה אמנם מכונית טובה למדי, אבל היא לא זכתה להצלחה שלה זכתה האונו כשהוצגה, מה גם שהוצאות הפיתוח שלה היו כבדות למדי, וגם שאר ניגזרותיה לא ממש זכו להצלחה היסטרית - ע"ע פיאט טמפרה, לנצ'יה דדרה ואלפא 155.

כשהוצגה הפונטו המקורית בסוף 94' כבר לא נותר זכר מהמקוריות והנועזות העיצובית של האונו; פיאט פשוט לא יכלו ליטול סיכונים לא מחושבים, ועל כן הפונטו היתה מכונית בינונית למדי שלמעט מרווח פנימי טוב לא הציעה שום יתרון על פני מתחרותיה.

מצבו של קונצרן פיאט באותה העת היה בכי רע, ולעזרתם נחלצה ממשלת איטליה, שיזמה תוכנית גריטה מהפכנית, שהציעה הנחות במיסוי על כל מי שימסור את מכוניתו הישנה לגריטה וירכוש מכונית איטלקית.

באותה שנה הפונטו נימכרה במיספרים עצומים, הויא פשוט הצילה את הקונצרן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...