Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוט מייצב


elad
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול להגיד לי האם כדאי להוסיף לפיאט אונו מוט מייצב?

האם זה יעזור במשהו? האוטו לא יתפרק? :lol:

זה ישפר את האחיזה והיציבות??

 

 

אם כן אז מה המחירים ואיפה כדאי לקנות :roll:

 

בתודה מראש אלעד

פורסם

מוט מגשר (סטראט ברייס) או מוט מייצב (סטאבילייזר)?

 

לגבי הראשון אני לא יכול לעזור, השני מותקן באונו 70 בלבד.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

חחחח .... בטח !! תתקין ... תקח סיבוב והמוט יעקור לך את כל החלק הקדמי של הרכב !

פשוט יתלוש לך את הגלגלים כאילו היו ... היו ... גלגלים באונו !! :hihi:

 

הדבר היחיד שיתרום ליציבות של האוטו הזה להפוך אותו על הגג ! (ותשאל את לירן ... :D )

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

כל אוטו (כמעט) ניתן לשפר ולהשפיע על ההתנהגות לכיוון הרצוי.

 

השאלה היא רק מהו הפוטנציאל המקורי של הרכב.

במקרה של האונו, הפונציאל של השילדה קטן ביותר ולכן השיפורים יהיו זניחים ולא מוצדקים כלכלית.

 

בכל מקרה, השילדה של האונו יחסית נחמדה לנהיגה כפי שהיא במקור ולדעתי כדאי להשאירה כך.

פורסם

1. לקויקסילבר : מה לעשות לא כולם עשירים

כדאי שתלמד את זה ותפנים

זה שיש לך כסף לקנות אוטו זה לא עושה אותך יותר טוב

 

2.לרועי הבולמים ברכב הוחלפו לפני 10K

ואני רוצה להשיג קצת יותר אחיזה לאונו

 

3. יש לי אונו 70

 

4. לדני אני באמת נהנה לנהוג על האוטו אפילו שהוא לא הכי מהיר

ולא הכי יפה אבל זה מה יש כרגע וזה גם משהו

וכמו שאמרתי מקודם אני רוצה לשפר את האחיזה רק בקצת

אז זה אומר שכדאי לשים מוט מייצב? לא יגרם נזק?

פורסם

מוט מייצב משפר גם חדות בהיגוי, זה נכון ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הצמיגים במצב טוב מאוד

אבל נראה לי שהם סתם של חברה זולה

כי קניתי את האוטו לא מזמן

 

אם כבר אתה שואל את כל הדברים האלה

יש לך המלצה מה השיפור אחיזה שיהיה הכי משתלם?

כאילו מחיר לא גבוהה במיוחד ונותן תמורה למחיר

פורסם

לא סתם אני שואל על הצמיגים.

 

לפני הכל - שיפור האחיזה הכי חשוב והכי טוב הוא בדיקת מצב הצמיגים ולחצי הניפוח בהם.

וודא כי הצמיגים מלאים באוויר לפי הוראות היצרן. במידה ואחרי ניפוח כזה אתה סובל מתת-היגוי אופייני לאונו, תוכל לעזור למצב זה ע"י הוספת 2-3 PSI לצמיגים הקדמיים.

 

השיפור הטוב ביותר הוא התקנת צמיגים חדשים וטובים מיצרן מוכר.

כל יתר שיפורי האחיזה למיניהם בעדיפות וביעילות משנית לעומת הצמיגים.

×
×
  • תוכן חדש...