Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

היום התחדשתי לי במגבר חדש/משומש שהיה אצלך חבר,המגבר הוא של Premier 800W,וחיברתי אותו לקומפוננטים מקדימה

ולסאב.

עכשיו לפני הPremier היה לי מגבר של BOSS 600W ונכון לעכשיו הוא לא מחובר באחד מן הימים אני יחבר אותו.

והשאלה היא הקיט התתקנה שלי הוא 8G,האם כשאני יחבר את המגבר השני אני יצטרך לעבור ל4G ולקנות גם קבל?או שאפשר לקנות רק קבל ולהישאר עם ה8G.

תודה.

פורסם

בוקר טוב מה שלומך ?

כעיקרון כבל 8G מספיק לך לכל אחד מהמגברים האלו

לי בעוונותיי יצא לראות התקנות שהחזיקו מעמד (אין לי מושג איך :-P) תוך שימוש בחוטי רמקול כפלוס ומינוס

כמובן שאם תוסיף את המגבר השני אז בהחלט עדיף למשוך עוד 4-5 מטר כבל 8G מהמצבר למגבר השני

השאלה היותר מעניינת היא למה אתה תרצה להשתמש בשני מגברי 4 ערוצים ברכב אחד

כמו כן אשמח לשמוע ממך איזה מהמגברים המינימליים האילו טוב יותר לטעמך ולמה ?

יום טוב

דרור

פורסם
בוקר טוב מה שלומך ?

כעיקרון כבל 8G מספיק לך לכל אחד מהמגברים האלו

לי בעוונותיי יצא לראות התקנות שהחזיקו מעמד (אין לי מושג איך :-P) תוך שימוש בחוטי רמקול כפלוס ומינוס

כמובן שאם תוסיף את המגבר השני אז בהחלט עדיף למשוך עוד 4-5 מטר כבל 8G מהמצבר למגבר השני

השאלה היותר מעניינת היא למה אתה תרצה להשתמש בשני מגברי 4 ערוצים ברכב אחד

כמו כן אשמח לשמוע ממך איזה מהמגברים המינימליים האילו טוב יותר לטעמך ולמה ?

יום טוב

דרור

 

המגבר השני הוא 2 ערוצים.

×
×
  • תוכן חדש...