Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע איפה אפשר למצוא בובה מגניבה כזאת לתלייה על החלון?

 

או בובה כזאת שנדבקת לחלון צד מאחור (היה פה פעם סרטון עם בובה כזאת) שנראה כאילו נתפסות לה הידים בחלון?

 

תודה.

 

גם EBAY בא בחשבון אבל אני לא יודע מה לחפש.

פורסם

קניתי לא מזמן באיביי בובה כזאת לרכב:

 

http://cgi.ebay.com/Small-Red-Devil-Voodoo-Doll-Keyring-Keychain-Handmade-/180606110608?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a0cf68b90#ht_2638wt_1043

 

הכל שם זה עבודת יד באיכות מעולה.

אם לא מצא חן בעיניך הבובה הספציפית, למוכר יש מבחר גדול של בובות נוספות. (משלוח חינם :wink: )

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

גם אני ראיתי בובה כזו, של תינוק צורח. על אמפרזה טורבו כסופה.

חיפשתי ולא מצאתי מאיפה להשיג את הבובה.

אז אני גם מצטרף לבקשה.

16754348699593949968731.jpg

פורסם

אני יודע איפה להשיג.

אבל זה כמו הפרסומת של מילקי

נשארה לו רק אחת.

 

הנה עוד תמונה עדכנית יותר.

 

סתם. יש בחנות בצרפת כזו. אני חוזר ביום חמישי. יכול לקנות לך אחת

19 יורו.

baby.jpg

פורסם

19 דולר נשמע לי הרבה בשביל כזו בובה, אבל מצד שני, דדברים מגניבים תמיד עולים יותר מ"סתם" דברים.

 

נ.ב

 

הייתכן שעדיין ישנם אנשים לא הכהו את החלונות האחוריים ברכביהם ? :oops::lol:

פורסם

צרפת יקרה, אבל לפחות מחיר הדלק שם זול יותר.

 

זה יוצא 100 שקל. לא יודע מה אתכם, אבל 100 שקל זה לא הרבה כסף בשביל דבר כזה.

 

קניתי 2 בובות. אם מישהו רוצה, אמכור לו אחת מהן, או שאשים אותה על רכב אחר שלי.

פורסם

לא משנה איזה בובות אתה שם, תדאג לא להשאיר את הדוב והארנב ביחד.

 

http://www.youtube.com/watch?v=aSaayEn61EI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
×
×
  • תוכן חדש...