Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני צריך פיתרון דחוף ויעיל,

החלפתי מנוע מייבו בפזו' 106 שברשותי, על המנוע לא היה מס ולכן נשלחתי לעשות הטבעה באחד המקומות המוסמכים,

(הלכתי למכון הדרום ביפו ששם המחיר היה הכי זול על לפי חיפוש בפורום וגם הכי קרוב)

למי שלא מכיר ב-106 אין כמעט מקום בבלוק להטביע כי אין גישה, למרות זאת יש מקום קבוע שמטביעים והוא די נוח להטבעה מתחת לראש,

הבחור מהמכון (ניראה לי חדש ולא מיומן) עבד על המקום כעשרים דקות (צריך לקחת יו יותר מ-5 דקות) ללא הצלחה וגרם למספרים לצאת לא ברור בכלל, המוט עם האותיות תמיד החליק לו ומרח את האות, הבחור התייאש והחליט להטביע מתחת למנוע בשתי הפינות של הקרטר, פינה אחת דגם מנוע ובפינה השניה מס מנוע שיצא לא ברור בכלל ומרוח, כששאלתי אם לא תהיה בעיה בטסט הוא אמר שלא,

ניגשתי מייד לטסט בעיר מגוריי והם נידהמו לראות את האיכות הירודה של ההטבעה, הרב בוחן הסכים להעביר אוטי טסט על סמך המסמך החתום של המטביע אבל אמר שבטסט הבא הוא לא יעביר כי המס לא תקין,

דיברתי עם מכון הדרום שמצידם אמרו לי להגיע שוב ויסדרו את העניין,

אני לא רואה אפשרות אחרת מאשר השחזת המס מתחת לראש ולהטביע שוב בעדינות, הבעיה שאין גישה להשחיז את המקום,

 

השאלות שלי

האם יש מטביעים שעובדים עם עיפרון אויר שיאפשר הטבעה במקום נוסף ?

האם הטבעה עם עיפרון אויר תופסת בטסט ?

האם ניתן עם הסט של ההטבעה "למחוק" בדפיקה את האותיות שלא יצאו טוב ?

האם יש למישהו רעיון אחר או בעל מקצוע אחר שיתקן את הנזק ?

 

תודה

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אין בארץ הטבעה עם עפרון חשמלי.

אסור למחוק מס' טבוע גם לא ע"י השחזה(אלא אם רשות הרישוי אשרה זאת), יש להטביע על התגים הסוררים XXXXX בכדי ל"מחוק" זאת ולבצע הטבעה במיקום אחר.

בכדי לבצע זאת, יש להצטייד באישור הטבעה מחדש מאת רשות הרישוי, עמדה 1.

ב"סנטר טסט" חולון מבצעים הטבעה עם התגים הקטנים ביותר שנתקלתי בהם(הם גם היקרנים ביותר בשוק, 250 ש"ח למס' מנוע + 250 ש"ח לדגם מנוע, כמדומני. ממש שחיטה!!!).

גם אצלינו, קומפיוטסט ראשל"צ, מבצעים הטבעות(250 ש"ח כולל) אך עם תגים בסדר גודל של מכון הדרום(150 ש"ח כמדומני).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
יש להטביע על התגים הסוררים XXXXX בכדי ל"מחוק" זאת ולבצע הטבעה במיקום אחר.

בכדי לבצע זאת, יש להצטייד באישור הטבעה מחדש מאת רשות הרישוי, עמדה 1.

).

 

שלום עמית

איך מיצטיידים באישור מעמדה 1 ומי דואג לכך, אני או מכון הדרום ?

 

מה עוד ניתן לעשות אם המקום היחידי שניתן להטביע הרוס ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

בעל הרכב הוא שצריך להתרוצץ לשם כך.

במידה ואכן אין מיקום אחר המאפשר הטבעה נוספת, עמדה 1 צריכה לאשר שיוף/השחזה והטבעה מחדש.

אם לא כן, כל הטבעה שתבצע יכולה להחשב כזיוף.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

צרפתי תמונות להתרשמות

תמונה 1 המנוע מלמעלה, אין גישה לכלום,

תמונה 2 האיזור היחידי שניתן להטביע בו,

תמונה 3 ראו איך הכל מרוח ולא מקצועי,

תמונה 4 המקום הבא שניתן להטביע אבל רק עם עיפרון אויר, במנוע המקורי המס היה מוטבע ע"י עיפרון אויר במקום הנ"ל.

 

האם אני יכול להציע לבוחן להטביע עם עיפרון אויר ? שיראה מקורי.

או שאני אטביע ע"י המכונאי שלי ואז הבוחן יאשר לי זאת ?

 

באמת שלא בא לי ללכת לעמדה 1, אבל במידה ואין ברירה מה הפרוצדורה בעמדה 1, צריך לקבוע מראש, עד מתי פתוח ביום שישי, כיצד הם ישחיזו מקום לא נגיש וכמה יעלה כל התענוג ?

 

אשמח לכל שביב של עזרה בתהליך.

 

תודה

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

להציע אתה יכול, אך הוא לא ראשי ולא יכול לקבל הצעה זו.

לכל מטביע מורשה יש את סט הטבעים שאושר לו לבצע איתם את ההטבעה, אין הוא יכול לחרוג מכך.

אינך יכול להטביע בעצמך, רק מטביע מורשה של משרד התחבורה ראשי לבצע זאת.

 

משרד הרישוי אינו עובד בימי ששי/ערבי חג/חוה"מ וכיוצ"ב.

אתה יכול לנסות לקבוע מראש תור או להגיע ולתפוס תור מוקדם בבקר(אחרי 12 רצוי שלא להגיע, סיכוי אפסי לקבלה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...