Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אורך חיים של מנורה תלוי ברבה פרמטרים שהוזכרו באשכול ובנוסף מתח הטעינה, מתח טעינה גבוה באחוזים בודדים עלול לקצר את אורך חיי המנורה בצורה משמעותית כלומר, מתח טעינה נקוב ברכב מסויים עשוי להיות 14.5 וולט וברכב של ייצרן אחר 14.0 וולט או 14.2 וולט דבר שישפיע על אורך חיי המנורה בצורה משמעותית מאוד.

 

פרמטר חשוב נוסף הינו החום או לייתר דיוק פינוי החום הנוצר בזמן שהמנורה דולקת. חום גבוה מפחית את אורך חיי המנורה.

איזה כייף לי :)

פורסם

עד היום הייתי משתמש בHELLA שמוכרים באוטודיפו, חשבתי שיצרן גרמני אמור לספק את הסחורה, נשרפו לי כמדומני 4 כאלה בשנה האחרונה (כולם H7). עכשיו שמתי סתם נורה סינית פשוטה כי זה מה שהיה זמין.

 

אני עדין לא משוכנע שהנורה אשמה, התדירות עושה רושם גבוהה מידי.

 

יש רעיונות? אולי לחבר פיוז חלש שיפליל פרצי זרם?

 

ואיך מטפלים בטעינת יתר?

פורסם

אם אין בעיה אולי תנסה באמת נורות מסוג long life

של אוסרם הן נקראות Osram H7 ultra life

 

אני לא יודע אם יש אותן בארץ, שוה לבדוק אפשר לשאול את היבואן לדיקו בראשון-לציון.

באי-ביי מצאתי זוג נורות כאלה ב- 90 ש"ח, כולל משלוח לארץ.

 

הפיליפס נקראות פשוט long life.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
לאיציק - נורות H7- long life מחזיקות יותר מנורות רגילות ב א ח ר י ו ת !

הסיבה לאורך החיים ולמחיר זה כי יש בהם גז השרוי בלחץ גבוה יותר.

 

הסיבה מדוע הנורות נשרפות ברכב אחד יותר מאשר השני זה פשוט הבדלי הנסיעה והזמנים בהם התאורה עובדת בין נהג לנהג וכמובן סוג הנורה (איכותה) המותקנת ברכב.

מכרנו 50 סטים, 35 חזרנו תוך חודשים בודדים.

העובדות יותר חשובות מהתיאוריה. אני לא ממליץ להשקיע בהן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מעניין כי אני מכיר עשרות בעלי רכב שהתקינו נורת LL של פיליפס (כולל עבדך הנאמן) ומאז נפתרו הבעיות שלהם עם שריפות הנורות באופן תדיר.

עם אוסרם היה לי אישית מעט מאוד ניסיון אבל ללא חזרות מהירות.

מסקנה - נפלת על סחורה לא תקינה.

×
×
  • תוכן חדש...