Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני סובל מנורות שנשרפות בתדירות בלתי סבירה..יכול להיות שהאשמה היא hella?

 

בעיקר נשרפות H7 והנורת אור דרך מאחורה.

 

דרך אגב זה הדגם עם הפנסים שנדלקים אוטומטית, יכול להיות שזה קשור?

פורסם

אני מקווה שבזמן שאתה מחליף את הנורות אתה לא נוגע בהם בידיים שלך?

 

יש ביד שלנו שומן והשומן נדבק למנורה וגורמת לקיצור החיים של המנורה

פורסם

לנורת H7 יש תכונה להשרף מוקדם יותר מאשר נורה H4 ולכן אני ממליץ לך להתקין נורת H7 בעלת אורך חיים גבוה, הסימון יהיה long life על האריזה.

המחיר כמובן בהתאם אך הם אמורות להחזיק לפחות שנה.

פורסם

שום טעינה יתר, אם זה היה נכון נורת ההטעינה הייתה דולקת , המצבר מתייבש וגם שאר הנורות הרכב היו מתחילות להשרף תדיר.

H7 זולות גם נשרפות מהר מהרגיל אז אולי בהתחלה אפשר להסתפק ברכישת נורות H7 רגילות אבל מיצרן מוכר וידוע כגון אוסרם או פיליפס.

פורסם

קשה לי להאמין שבשלהי 2010 אנשים מחליפים נורות אחת ל3 חודשים.

לדעתי זה משהו ברכב עצמו אז קיוויתי לשמוע מכם על תקלות שכיחות.

בכל מקרה אנסה OSRAM, ונקווה לטוב.

פורסם

האוטו שלך בסדר אל תחפש הבו את האשמה.

האמת שתמיד חשבתי שאוסרם עושים עבודה יותר טובה מהלה התחום הנורות אז חזור ודווח.

פורסם

שבת שלום

גם אצלי בברלינגו בוצע תכנות שמדליק את האורות לאחר התנעה,

תוך 3 חודשים נשרפו שתי הנורות בזו אחר זו.

מסתבר שתנודות המנוע בכבוי תוך כדי שנורה עדיין לוהטת גורמות להתפוררות חוט הלהט.

נכון שמדובר במנוע דיזל, אך גם במנוע בנזין התופעה קיימת.

הפעולה שאני מבצע פשוטה למדי, העברת מתג האורות למצב אור חניה, לפני התנעה ולפני כיבוי.

וראה זה פלא הנורות לא נשרפות, מדובר בנורות OSRAM SILVERLIGHT איכותיות.

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם
קשה לי להאמין שבשלהי 2010 אנשים מחליפים נורות אחת ל3 חודשים.

לדעתי זה משהו ברכב עצמו אז קיוויתי לשמוע מכם על תקלות שכיחות.

בכל מקרה אנסה OSRAM, ונקווה לטוב.

מכיוון שיש בעלותי 307 מספיק שנים ואני אכן מקפיד להשתמש במנורות איכותיות בלבד.

שכחתי מתי החלפתי מנורה בפעם האחרונה ויש לי זכרון טוב.

הבעיה לדעתי לא ברכב,תנסה.

פורסם

תשים נורות של OSRAM "רגילות" ובא לציון גואל. כמו כן בדוק את התקע שמתחבר לנורה, אם הוא רופף\שרוף מעט\מתחמם, תחליף גם אותו.

הנורות של OSRAM ("לונג לייף"\בלה בלה\אחריות לכל החיים) לא מחזיקות יותר מהרגילות ולכן חבל על הכסף, שים את הרגילות (מחזיקות שנה לפחות).

 

בעניין ההשוואה לברלינגו, לא נתקלתי בתופעה כזו של ויברציות שהורסות מנורות (ואני גם לא חושב שהויברציות שיש בנסיעה הן פחותות משמעותית ממה שיש בכיבוי או התנעה, במיוחד אם מדברים על בנזין). בכלל, הנורות בברלינגו הן H4 ולא H7, פיזור החום של נורת H4 טוב משמעותית מנורת H7 ולכן היא גם מחזיקה הרבה יותר זמן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שמעתי מלקוחה שהיו ברשותה 2 307 שנרכשו ביחד על התופעה-אבל רק באחד הרכבים שרכשה

המוזר הוא שזה לא מופיע בכל הרכבים

וכשמכרה את הרכב אחד המבררים התקשר ושאל במפורש האם הם סובלים משריפת נורות בתדירות גבוהה

מוזר

פורסם

לאיציק - נורות H7- long life מחזיקות יותר מנורות רגילות ב א ח ר י ו ת !

הסיבה לאורך החיים ולמחיר זה כי יש בהם גז השרוי בלחץ גבוה יותר.

 

הסיבה מדוע הנורות נשרפות ברכב אחד יותר מאשר השני זה פשוט הבדלי הנסיעה והזמנים בהם התאורה עובדת בין נהג לנהג וכמובן סוג הנורה (איכותה) המותקנת ברכב.

פורסם

בפוקוס קיבלתי את הרכב עם נורות H7 פיליפס LL או long life. הרכב נוסע כל יום שעה ויותר מזה ותמיד עם אורות דולקים. הנורות האלה באמת החזיקו מעמד מעל שנה.

הבעיה היא שבמהלך הזמן יש ירידה בעוצמת האור.

 

מאז אני שם נורות פיליפס premium (שמוגדרות ע"י היצרן בקטגוריה 30+). יש להן עוצמת אור מצויינת, יותר טוב מנורת אוסרם רגילה. אבל הן מחזיקות אצלי 6-8 חודשים.

 

אז לדעתי כל דבר בא על חשבון משהו:

נורות long life - מחזיקות הרבה אבל יש ירידה עם הזמן בעוצמת האור וגם יקרות יחסית

נורת "30+" - קצת יותר אור וגם פחות זמן. המחיר לא הרבה יותר יקר מנורה רגילה לכן זה דווקא שווה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

×
×
  • תוכן חדש...