Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

לפני כשנה, מישהו נכנס ברכב מאחור, ובשל כך, החליפו חלק מהשאסי, כולל הלחמת החלק לשאסי.

על פי חברת הביטוח, פסקו לי ירידת ערך של 5% בלבד.

מקריאה בפורומים , מתברר לי כי כל פגיעה הכי קלה בשאסי, מחייבת ירידת ערך של לפחות 15%.

לפני כשבוע מכרתי את הרכב, ואז התבררה לי חומרת הפגיעה וכדי למכור, הבנתי מחברים שמורידים כ 20% ואכן מכרתי כך.

האם אפשר לפנות לחברת הביטוח בבקשה לקבל החזר על ירידת ערך גבוהה יותר?

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום רב,

 

לפני כשנה, מישהו נכנס ברכב מאחור, ובשל כך, החליפו חלק מהשאסי, כולל הלחמת החלק לשאסי.

על פי חברת הביטוח, פסקו לי ירידת ערך של 5% בלבד.

מקריאה בפורומים , מתברר לי כי כל פגיעה הכי קלה בשאסי, מחייבת ירידת ערך של לפחות 15%.

לפני כשבוע מכרתי את הרכב, ואז התבררה לי חומרת הפגיעה וכדי למכור, הבנתי מחברים שמורידים כ 20% ואכן מכרתי כך.

האם אפשר לפנות לחברת הביטוח בבקשה לקבל החזר על ירידת ערך גבוהה יותר?

 

תודה.

כן .מגיע לך הפרש ירידת ערך הרכב ,אתה חייב את הדוח שמאי מאותה התאונה,והסכם מכירת הרכב .

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

×
×
  • תוכן חדש...