Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אמא שלי עובדת בירושלים, הגיעה היום בבוקר לעבודה והחנתה את הרכב. בסביבות 18:00 היא חזרה אליו כדי לקחת כמה דברים והבחינה כי כל הרכב מלא בחול (סופות החול של ירושלים זאת לא בדיחה).

הרכב עוד יעמוד שם במשך כל הלילה.

 

הפציינטית: קורולה 2007 (תצורה 2004-2007).

 

* רציתי לדעת אם יש לכם המלצות/הצעות מה לעשות לפני שמניעים את הרכב בעקבות העובדה שהוא עמד בסופת חול במשך 24 שעות? או שמע אני סתם דואג יותר מדי ופשוט להניע ולסוע?

 

תודה רבה.

Bimmer

פורסם

אני מניח שאתה לא מדבר על שיטפון עם סחף ובוץ אלא על אוויר מלא חול.

 

לנקות את הרכב כדי שיהיה ניתן לראות לאן נוסעים ולנסוע לשלום.

פורסם

מומלץ שלא להפעיל את המגבים והמתזים על מנת לנקות את השמשה הקדמית מכמות גדולה של חול.

כדאי להרים כל מגב על מנת שהחול שהתישב עליו ישתחרר ויפול ואח"כ לשטוף השמשה. אם ניתן בעזרת צינור גינה ואם לא - בעזרת בקבוק/דלי מים.

הפעלת המגבים על חלון מלא בחול יוצרת סריטות זעירות המפריעות בעיקר בנסיעה בלילה עם תנועה נגדית.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

וקס מונע הדבקות של החול המעיק לרכב. לא לגמרי אבל ההבדל מורגש.

 

מומלץ לעשות לפני תחילת החורף אם לא נעשה על בסיס קבוע.

Kawasaki Versys !!!

פורסם

לפני שבוע עשיתי ווקס סופר יסודי.

זה לא מנע מהרכב להתכסות בחול כתוצאה מהאובך של אתמול , כמו שניצל שמתכסה בפירורי לחם.

 

אני מתכוון בהמשך היום להכניס אותו לשטיפה, בטח אני אהיה שם לבד אלא אם כן השטיפה סגורה :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...