Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל בישראל


bar72
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עוד צעד בדרך למיגור המגפה הקוריאנית שתקפה את הארץ :evil:

 

ומה הקשר ?

רכב קונים בהתאם לצרכים ורצונות ולא בהתאם לארץ מוצאו.

הגיע הזמן לנטוש דעות ישנות ולא רלוונטיות במאה ה 21.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

איזה מותג מדהים.

אני מקווה מאוד שה"פאשלה" של אופל בשנים האחרונות היא אשמת היבואן ולא היצרן עצמו.

 

שלמה כבר הרים את הכפפה, עכשיו רק אופל עצמה צריכה לפתוח את ספרי ההיסטוריה ולחזור למה שהיא הייתה פעם. האסטרה MK4 הזכירה לנו מה אופל מסוגלת, עכשיו רק נשאר להמשיך משם.

Bimmer

פורסם

עם וקטרה (סליחה, אינסיניה, אני נוסטלגי) שעושה 0-100 ב- 7.6 שניות וקג"מ מרשים, אני מניח שיתמחרו אותה קצת מעל לסופרב 2.0T, כלומר מעל 200K ש"ח, שזה - לטעמי האישי - יקר מידי בשביל מחיר החדרה. מצד שני, הוא ימכור את זה ב- 20% פחות לליסינג שלו... (וזה כבר מאוד מעצבן אותי, מראש).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
עוד צעד בדרך למיגור המגפה הקוריאנית שתקפה את הארץ :evil:

 

לא הייתי ממהר לשים בצד קוריאנים או כל אחד אחר .

נסה להזכר איך סובארו שמו בצד את השאר בהתחלה.

פורסם
ומה הקשר ?

רכב קונים בהתאם לצרכים ורצונות ולא בהתאם לארץ מוצאו.

הגיע הזמן לנטוש דעות ישנות ולא רלוונטיות במאה ה 21.

 

נכון מאוד !

טוב יעשה מי הממהר למגר קוריאנים להביא מנסיונו בעבר עם אופל .

פורסם

|מרייר|

 

האסטרא והקורסא נראות פשוט spot on מבחינה עיצובית.

נחכה לראות מה יהיה התמחור.... :roll:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
|מרייר|

 

האסטרא והקורסא נראות פשוט spot on מבחינה עיצובית.

נחכה לראות מה יהיה התמחור.... :roll:

 

דווקא אני לא מסכים.

האופל הייתה מכונית אירופאית ותמיד ניחן בה הניחוח של אחת. מכונית נמוכה ומוצקה. פרופיל יחסית נמוך - ושוב אסטרה MK4.

 

החדשות מזכירות משהו אמריקאי - גדול ומגושם. אינסיגנייה זה פשוט שברולט קרוז.

Bimmer

פורסם

דווקא העיצוב נראה לי דינמי מאוד ואלגנטי.

מילא, כל אחד והטעם שלו :)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...