Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה הואוט הראשון זה דייהטסו שרייד 91-93 ידני

השני זה סוזוקי סוויפט 92-94 ידנית

והשלישית זה סוברו ג'אסטי 92-94 ידנית (1000 או 1200 זה לא משנה)

מי מהם הכי אמינה צורכת הכי פחות דלק ביטוח זול החזקה זול והכי חשוב לא רואה מוסךך בלי הרבה תקלות רוב הנסיעה היא בעירוני

 

עריכה:גם פורד פיאסטה 94-95 היא אופציה מה לגביה עדיפה בכל הנקודות הצבתי?

 

תודה לעוזרים

פורסם

בתור אחד שהתנסה במכוניות קטנות וזולות אני חושב שהסוברו הכי מוצלחת.

היא מאוד חסכונית בדלק ואמינה, ואתה יכול למצוא אותה בשנתון יותר גבוה מהסוויפט(באותו מחיר)

בהצלחה.

פורסם

קנה את זו שבמצב הטוב יותר.

במכונית בת 20, בתקציב הזה, המצב בפועל ורמת התחזוקה היא הקובעת, ולא שמועות על מוניטין היצרן.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מה זאת אומרת רמת התחזוקה?

מצאתי אחת עברה 175K

אם אני לוקח אותה למוסך ועושה בדיקה ואומרים לי שהכל תקין אז יש סיכוי שלא יהיה לי איתה המון תקלות עם בכלל השנה שנתיים הראשונות?

פורסם

יש ברשותי םיאסטה 1.3 מודל 96 שעלתה לי רק 2500 ש"ח עם טסט לשנה שכל המערכות המכניות בה תקינות כולל מיזוג וחימום רכב הכי אמין שניתן למצוא במחיר זול. ביום שישי קניתי פיאסטה נוספת מודל 97 שעלתה לי רק 2200 ש"ח. לכן הצעתי על תתפשר ועם קצת סבלנות תוכל למצוא רכב זול במצב טוב. אם בכל זאת תחליט לקנות גאסטי או סוויפט אל תשכח לוודא שהוחלפה ברכב חגורת טיימינג שעלות ההחלפה שלה יחסית יקרה.

פורסם
מצאתי אחת עברה 175K

אם אני לוקח אותה למוסך ועושה בדיקה ואומרים לי שהכל תקין

 

אם אתה מוצא מכונית בת 20, בתקציב שציינת, ובבדיקה במכון בדיקה נאמר שהכל תקין - אני משלם עליה. במתנה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

כל ה-4 מכוניות מעולות ואמינות ברמת העיקרון. אני אישית הכי אוהב את הפיאסטה.

בכל אופן, רז סיכם בפשטות:

קנה את זו שבמצב הטוב יותר.

במכונית בת 20, בתקציב הזה, המצב בפועל ורמת התחזוקה היא הקובעת, ולא שמועות על מוניטין היצרן.

ואני מוסיף, חשוב שתבדוק אצל מוסכניק אמין שאתה מכיר וסומך עליו.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

מניסיון, פיאסטה הכי מרגישה ״אוטו״, הייתה לי את ה1.4, יחסית למתחרות זה רכב חזק והרגשתי את בעליות של חיפה, גם מבחינת איבזור הוא מציע יותר מהמתחרות, אמין וניתן למצוא מודל גבוה במחיר נמוך בגלל שהשוק שלו חלש.

 

ג׳סטי זה רכב חסכוני מאוד בדלק בגירסאת ה1.0 למרות שהוא מרגיש כמו עגלת סופר, אם אתה גר באיזור הררי אז ממש לא מומלץ. חוץ מזה זה פח ומנוע, הרכב הכי לא נוח שישבתי בו אי פעם, ואני לא מגזים בכלל, אפילו דיםוני דלתות אין ממש פח וגלגלים.

בגלל שנחש ת למכונית עם מוניטין אמינות טוב היא נמכרת במחירים הזויים לשנתון.

 

לדעתי סויפט היא הפשרה הכי טובה, ולא קשה למצוא אחת שמורה, וזה מניסיון.

×
×
  • תוכן חדש...