Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול ניסיתי להניע את הרכב, אך כאשר עשיתי סטראטר לא היה אפילו צליל.

 

חשדתי במובילייזר אך במהרה הבנתי שהמצבר פשוט התרוקן,

 

אתמול חבר בא עם כבלים לעזור , כאשר חיברנו האור בתוך האוטו וכל המנורות עבדו חזק ובריא (כאשר הכבלים לא מחוברים הם בקושי עובדים)

 

כאשר נתתי סטארטר היה "קליק קליק" והכל חזר להיות כאילו אין כבלים מחוברים (מנורות חלשות \ לא דולקות כלל)

 

האם לא הצלחתי להניע בגלל:

 

1. המצבר שנתן לי מתח הינו קטן יותר מהמצבר שלי (באמפרים)

 

2. הכבלים לא היו תקינים

 

3. המצבר שלי מת ואפילו זה לא יעזור..

 

 

אשמח לכל תשובה, תודה .

פורסם

כל התשובות בנפרד או שילוב של שתיים/שלוש אפשרי בהחלט.

אני הייתי הולך דבר ראשון על כבלי הנעה שאינם מתאימים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תנסה לשחק קצת עם הכבלים...יכול להיות שמגע בין הדקים של מצבר לכבל לא טוב.

לפעמים עוזר לתת גז באוטו ש"מספק" זרם.

פורסם
כל התשובות בנפרד או שילוב של שתיים/שלוש אפשרי בהחלט.

אני הייתי הולך דבר ראשון על כבלי הנעה שאינם מתאימים.

 

עמית

 

:mm_yeah: כבלים נורמליים יעשו עבורך את העבודה.

הכבלים הנ"ל מעבירים זרם נמוך (לתאורה ושות') אך אינם עומדים בעומס הזרם הדרוש להתנעה.

פורסם

אחי, הזרם שהכבלים מעבירים נמוך, חבר 2 סטים של כבלים במקביל, שזה אומר שיהיו לך 2 כבלים + ושתי כבלים של - ונסה להניע, מנסיון אישי...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

הכבלים בהחלט היו במצב מחפיר... ייתכן שבכך מדובר.

 

תודה לכולכם

 

אגב מישהו יודע כמה עולה סט כבלים ואיפה ניתן לקנות (לא באוטודיפו) באיזור פ"ת ?

פורסם

אני קניתי באוטו דיפו סט של כבלי במאה ומשהו שקל.... עבים כאלה... תאמין לי שהם עושים את העבודה כמו גדולים...

יוצא לריס?

פורסם
אני קניתי באוטו דיפו סט של כבלי במאה ומשהו שקל.... עבים כאלה... תאמין לי שהם עושים את העבודה כמו גדולים...

 

את שלי "מצאתי" בכ-25-30 ש"ח (לא ממש זוכר)...

בהום סנטר..

בנתיים לא היו בעיות והם תיפקדו כבר מספר פעמים...

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

ומחפש לקנות סולת, אם אתה בכלל רוצה לאכול פיצה ? :lol:

 

במקום לחפש כבלים לקנות - קנה מצבר...הריי ברור שהמצבר שלך נפטר עליו השלום, קנה מצבר תרכיב תניע - יום טוב

פורסם
ומחפש לקנות סולת, אם אתה בכלל רוצה לאכול פיצה ? :lol:

 

במקום לחפש כבלים לקנות - קנה מצבר...הריי ברור שהמצבר שלך נפטר עליו השלום, קנה מצבר תרכיב תניע - יום טוב

 

גורל .. אתה יודע שאני מת עליך :)

 

אבל טעית בגדול הפעם :)

 

המצבר בסדר גמור (עבר בדיקה בהצלחה) הוא התרוקן כי השארתי את האפקסי דלוק :\

 

בכל אופן , קניתי כבלים ב 20 ש"ח , וחבר עזר לי להניע והרכב מניע כמו גדול :)

פורסם

אגב, למה לא תעשה לו ריליי שיכבה אותו ברגע סגירת הסוויץ' ? ככה תחסוך לעצמך את החולירע הזה.....

 

וחוץ מזה - אי אפשר להניע את הרכב בדחיפה ?

×
×
  • תוכן חדש...