Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי גומיות קרועות במשולשים ברכב. מוסך מרכזי הציע לי 800 שקלים עבור התיקון. ואילו מוסך אחר הציע לי 550 שקלים על 2 משולשלים חדשים מתוצרת סין בעוד המקורי לטענתו לאחר בדיקה עולים 1500 שח. כאשר אמרתי לו שמוסך מרכזי הציע לי 800 שקלים הוא טען כי גם הם שמים חליפי מכיוון שלא ניתן להתקין מקורי ב 800 שקלים.

 

השאלה היא האם זה קריטי שהמשולשים יהיו מתוצרת סין כי במחיר הזה אפשר להחליף את כל המשולשים לחדשים.

או שממש כדאי להשקיע במקורים (יקר מאוד)

 

תודה רבה.

פורסם
יש לי גומיות קרועות במשולשים ברכב. מוסך מרכזי הציע לי 800 שקלים עבור התיקון. ואילו מוסך אחר הציע לי 550 שקלים על 2 משולשלים חדשים מתוצרת סין בעוד המקורי לטענתו לאחר בדיקה עולים 1500 שח. כאשר אמרתי לו שמוסך מרכזי הציע לי 800 שקלים הוא טען כי גם הם שמים חליפי מכיוון שלא ניתן להתקין מקורי ב 800 שקלים.

 

השאלה היא האם זה קריטי שהמשולשים יהיו מתוצרת סין כי במחיר הזה אפשר להחליף את כל המשולשים לחדשים.

או שממש כדאי להשקיע במקורים (יקר מאוד)

 

תודה רבה.

 

שלום רב

 

אני החלפתי את 2 המשולשים שלי במשולשים סינים לפני שנה וחודשיים וניראה שהם עושים את העבודה

ומקווה שישאר ככה .

 

בהצלחה.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

רפי אז מה אתה אומר?

לפי הכתבה ההפרש בין מקורי לתחליפי הוא זניח אבל בפעול בהצעה שנתנו לי במוסך ההפרש הוא ממש גדול.

רפי האם אפשר להחליף רק את הגומיות ולהשאיר את המשולש המקורי?

האם יש בלאי למשולש עצמו?

אולי בגלל שלהחליף את הגומיות בלבד זו עבודה קשה יותר למוסכניק אז הוא מעדיף להחליף את כל המשולש?

 

פורסם

מוסך מורשה של היבואן לא יכול לשים חלק שלא מאושר ע"י היבואן.

אני אישית לא הייתי קונה שום דבר סיני חוץ מאוכל.:-D

פורסם

מוסך מורשה של היבואן יכול לשם איזה חלק שהוא רוצה, תחת ההגבלים העסקיים.

 

ברור שחלק חיליפי סיני לא ישתווה לחלק המקורי בתוכנותיו ועמידותו, על אחת כמה וכמה שמדובר בחלקי מתלה עם בוקסות גומי.

פורסם

מה ז"א תחת ההגבלים העסקיים?

 

המוסך עובד רק עם חלקים שהיבואן מאשר לו לעבוד איתם, זה כל הרעיון של מוסך מורשה יבואן.

פורסם

ואיי עכשיו אני ממש מבולבל אז אתה רוצה להגיד לי שאם מחר בבוקר אני הולך למוסך של היבואן ומשלם לו את ה 800 שקלים שהוא ביקש יש מצב טוב שהוא שם לי חלק חליפי ??!!!

אני גם מאמין שאם אני שואל אותו הוא יגיד לי אל תדאג זה בסדר.

 

אין לי בעיה לשלם 800 ליבואן במקום 500 למוסך אחר אבל שלא יעבדו עליי ושבאת יהיה תמורה ל 300 שקלים הנוספים.

פורסם
שוב, מוסך מורשה יכול להרכיב איזה חלק שהוא רוצה והיבואן לא יכול לחייב אותו, חוקית, לחלק מקורי כזה או אחר.

 

אתה טועה, אולי כי לא ירדת לסוף דעתי.

אני התכוונתילא למוסך מורשה משרד התחבורה, אלא למוסך מורשה יבואן, שחייב לעמוד בסטנדרטים שהיבואן קובע לו, עפ"י ההסכם ביניהם, על מנת שהוא יהיה זכאי להתהדר בתואר מורשה יבואן.

כך למשל הוא חייב להשתמש בחלקים שהיבואן מאשר ו/או מספק (שבד"כ הם יהיו מקוריים בלבד), לעצב את המוסך במראה שהיבואן קובע, אסור לו לתקן מכוניות של יצרן אחר וכו', הכל לפי ההסכם ביניהם.

אין כאן שום עניין של חוקי או לא- זה הסכם מסחרי בין 2 גופים.

פורסם

בשום פנים ואופן לא סיני! במיוחד לא במשולשים.

 

האם הרמת משולש מקורי ומשולש סיני ורגשת את הבדלי המשקל בניהם?

 

מורגש שהמשולש הסיני קל בהרבה מהמקורי, והמתכת דקה יותר.

 

אגב, לקרוב משפחה הותקן בולג'ויינט של המשולש תוצרת סין(בטנדר ניסן פיקאפ), כעבור חצי שנה הבולג'ויינט התפרק, הכדור יצא מהבית שלו, והמרכב נפל על הגלגל, מזל שהרכב נסע רק על 40קמ"ש אחרת הרכב היה מתהפך.

 

אם הגומיה של בולג'ויינט קרועה אין צורך לחליף את כל המשולש, ניתן לחליף רק את הבולג'ויינט, או רק את גומיה שלו מה שתבחר.

 

ניתן לחליף גם תותבים למשולש, אך העבודה לא פשוטה, והרבה מעדיפים לחליף משולש קומפלט ולא להתעסק עם זה.

פורסם
אתה טועה, אולי כי לא ירדת לסוף דעתי.

אני התכוונתילא למוסך מורשה משרד התחבורה, אלא למוסך מורשה יבואן, שחייב לעמוד בסטנדרטים שהיבואן קובע לו, עפ"י ההסכם ביניהם, על מנת שהוא יהיה זכאי להתהדר בתואר מורשה יבואן.

כך למשל הוא חייב להשתמש בחלקים שהיבואן מאשר ו/או מספק (שבד"כ הם יהיו מקוריים בלבד), לעצב את המוסך במראה שהיבואן קובע, אסור לו לתקן מכוניות של יצרן אחר וכו', הכל לפי ההסכם ביניהם.

אין כאן שום עניין של חוקי או לא- זה הסכם מסחרי בין 2 גופים.

הבנתי אותך מצויין ואתה למרות הכל טועה (או שאני צודק). אין שום הסכם מסחרי שיכול לאכוף על מוסך, גם אם זה מורשה יבואן, באיזה חלפים אסור לו להשתמש (או איסור על תיקון רכב ממותג אחר), כי הרי זה בניגוד לחוק ההגבלים העיסקיים ואם בכל זאת במסגרת ההסכם תיהיה הגבלה על חלקי חילוף מסויימים, אזי הסכם זה אינו תקף חוקית.

 

רק לידיעה, כל הסכם בין גופים מסחריים אינו יכול לחרוג מחוקי המדינה, חוק החוזים או ההגבלים העיסקיים.

×
×
  • תוכן חדש...