Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז לאחר כישלון בחיפוש מעמיק אחר מוסכנית שיהיה מוכן לשפץ את המשולש באיזור מגוריי נאלצתי להרכיב משולשים סינים (חייב לעבור טסט השבוע) בכל מקרה ביקשתי מהמוסכניק לשמור לי את המשולשים המקוריים ואם אני ארגיש רצון לחבר שוב את המקוריים אני אחפש מישהו מהמרכז שמוכן להחליף את הבוקסות במקורי(מוסכניק שאוהב לעבוד :) ) נקווה שלא עשיתי טעות נוראה.

 

האם חייב לעשות כיוון פרונט לאחר החלפת המשולש?

ואם כן מישהו מכיר מכון טוב באיזור נתניה\ הרצליה?

פורסם

בהרצליה אני לא מכיר אבל נסיון אישי בנתניה וגם תוכל לקרוא עליו בחיפוש בפורום:

באזוה"ת הישן יש את "מוסך גלגלים", יושבים ברחוב הכדר 11

 

יצאתי משם מרוצה מאוד, חבר נוסף שהיה שם גם יצא בתחושה טובה ובפרונט מכוון היטב

פורסם

עכשיו הוצאתי את הרכב מהמוסך ואני חייב לעשות כיוון פרונט כי ההגה לא ישר.

מחר בבוקר אני אכנס למוסך גלגלים.

 

דרך אגב אני מקווה שאני רק מדמיין אבל כאשר אני עולה על באמפים אני חושב שאני שומע מין חריקות אבל אולי זה מגיע מהכיסא או משהו כזה , בכל אופן אני מקווה שזה לא מגיע מהמשולשים החדשים.

פורסם

לגבי חלפים במוסך מורשה

 

כמי שעשה טיפול גדול במוסך מורשה לאחרונה יש חלקים שבוודאות שמים חליפי.

הכוונה לחלק שנבדק ונמצא מתאים ע"י היצרן (ככה הם טוענים)

 

יש לכך סימון מיוחד בחשבונית. יש סימון למקורי וסימון לחליפי וסימון למשהו שאף חברה לא מייצרת אבל ניתן להשיג בלי מאמץ בכל מקום.

 

כך שכן במוסך מורשה יבואן שמים חלקים לא מקוריים.

 

ויותר מזה שעבדתי פעם במחסן של סובארו היו שם חלקים כמו רצועת טיימינג ורדיאטור שהיו מאושרים כמובן ע"י היצרן והיו מתאימים גם לעוד כמה רכבים יפניים. והמחיר שלהם לא היה ממש זול.

 

לתשומת לב כולנו

×
×
  • תוכן חדש...