Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירושלים-הרצליה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני צריכה להגיע מירושלים להרצליה בשעה 9:30 בבוקר ביום שני. ברור לי שאם אסע דרך איילון אצטרך לצאת מהבית ב- 7:00. אם אסע דרך כביש 6 לא אתקל בפקקים? באיזו יציאה כדאי לרדת?

תודה

פורסם

אם תסעי בכביש 6 תצטרכי לרדת במחלף קסם או בחורשים, בקסם יהיה לך שילוט להרצליה ואריאל ובמחלף חורשים לכפר סבא ורעננה.

כביש 6 בשעות הבוקר גם עמוס ,לא כמו נתיבי איילון אבל כן הוא עמוס. כי יש הרבה משאיות ורכבים כבדים שמאטים את התנועה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הכי טוב לנסות לשנות את שעת הפגישה.

אין פתרון טוב. פשוט אין. רק לדעת שיקח בערך שעה וחצי, מרגע היציאה משערי ירושלים. כמה עד שם - את מכירה.

נסי להקשיב לדיווחים ברדיו כדי לחוש קצת מה יחסך מספר קטן של דקות.

כביש 1 + איילון = פקק ארוך מזדחל מאיזור גוש דן.

כביש 6 עד קסם - נניח שפנוי יחסית, אבל משם לגלילות פקק ארוווווך במהירות חד ספרתית, ברוב הימים.

כביש 6 עד חורשים - נידון לבעיתיות של מעבר בוקר בסביבת כפר סבא והשרון. שמישהו מכפרסבא יספר קצת.

ואל תחשבו שמרעננה להרצליה עושים בשעת בוקר 3 ק"מ ב-5 דקות. ממש לא.

הזמנים הם רק הערכות שלי, כי אני תמיד בכיוון הנגדי.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
שלום, אני צריכה להגיע מירושלים להרצליה בשעה 9:30 בבוקר ביום שני. ברור לי שאם אסע דרך איילון אצטרך לצאת מהבית ב- 7:00. אם אסע דרך כביש 6 לא אתקל בפקקים? באיזו יציאה כדאי לרדת?

תודה

 

זו באמת בעיה. נסיעה כזו שלא בפקקים היא עניין של שעה ורבע. עוד רבע שעה של התברברות בהרצליה וחנייה ונניח שעה וחצי - לא בשעות עומס. תוסיפי לזה בלגן ביציאה מירושלים, בלגן על איילון ובלגן בכניסה להרצליה (במיוחד בכניסה לפיתוח, אם לשם את צריכה) - ואת באמת צריכה לצאת מהבית ב-7:00...

 

כביש 6 יהיה בסדר עד היציאה לכביש 5, כפי שכבר אמרו לך. משם ועד לגלילות זה פקק אחד גדול עד לפחות 9:30.

 

לכל זה, אגב, יש פתרון פשוט - רכבת. עד הרצליה, ומשם אוטובוס או מונית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני - רכבת זה מעל שעתיים ודורש החלפה באמצע.

 

הקו מירושליים לא ממש מהיר במיוחד.

ככה שזמן זה לא יחסוך - אולי עצבים על הנהיגה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הקו של הרכבת מי-ם הוא די מיותר, הוא עובר בבית שמש-רמלה-לוד ולוקח לו סה"כ איזה שעה וחצי להגיע לת"א מרכז.

 

אני אתעלק על האשכול:

אני גם צריך להגיע ביום א' להרצליה מי-ם, רק שאני צריך להיות שם ב07:30 :roll:

איך איילון נראה בשעות כאלה? סבבה או שעדיף להמנע ולסוע דרך 6?

V5

פורסם

בשעות מוקדמות לפחות במרכז די ריק.

 

שי - אין רכבת ישירה מנתב"ג להרצליה (בשעות האלו לפחות - אין - לפעמים יש - בעיקר בשעות הזויות)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כמו שכתב רוכב בודד - לשנות את שעת הפגישה. אין שום אפשרות להתחמק מהפקקים כאן.

למניעת עצבים מומלץ להשתמש בתחבורה הציבורית -

אוטובוס מי-ם לת"א-סיבידור, ומשם רכבת.

 

שימוש בקו הרכבת הנוכחי מירושלים שקול למישהו שמנסה להתאבד באצמעות חיתוך ורידים. עם כפית.

(לא לשכוח שהתחנה בירושלים נמצאת בסוף-העולם-שמאלה-מאחורי-הפח-של-השכנים).

 

למיכאל - ב-6:30-7:00 יהיה לך עומס, אבל עדיין סביר, בהחלט אפשר דרך איילון.

 

עריכה:

רעיון לא רע בכלל של שי. החנייה לא תהיה זולה במיוחד,

אבל באמת שאין פקקים לפני נתב"ג.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא הייתי מודע לכך שהקו מירושלים כל כך איטי. לפחות אין עצבים ואפשר לישון תוך כדי או לקרוא, או לעבוד...

 

בכל מקרה, בשביל להגיע ב-7:30 צריך אמנם לצאת ב-6:00-6:15, אבל רוב הסיכויים שזה ירוץ חלק יחסית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם כבר מדברים על הרצליה, דרך איזה כביש הנסיעה תהיה קצרה יותר בבוקר, איילון עד מחלף שבעת הכוכבים או כביש 4 עד מחלף הסירה דרך צומת מורשה?

פורסם
אז לא בנתב"ג - במודיעין! (ובכלל: לנסוע מ-443)
,

 

גם לדעתי זו האופציה ההכי טובה. חניה חינם קרוב לתחנה וזמן נסיעה די קצר להרצליה. יש רכבות ישירות, ובמקרה ההכי גרוע צריך להחליף בתחנת האוניברסיטה.

נסעתי פעם ככה בשעות הבוקר ברכבת ישירה ממודיעין לחיפה. לקח שעה וחצי. אין שום דרך אחרת להגיע ממודיעין לחיפה בשעות הבוקר בזמן כזה קצר.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

בדקתי בתוכניה של הרכבת - מגוכך - אבל בשעות האלו אין ישירה להרצליה.

 

לגבי הכניסה להרצליה - תמיד איילון עדיף.

כל הכניסה מכביש 4 לכביש 5 ועלייה לכביש החוף כדי להגיע לסירה היא מעפנה לעומת פשוט לסוע באיילון.

 

ולרוב גם יותר פקוקה.

איילון בקטע של הרצליה מאוד יעיל.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ואוו! תודה רבה לכל המגיבים!!!!!!!!!!1 האמת? לא ציפיתי... לצערי איני יכולה לשנות את הפגישה כי מדובר בברית (כן, כו, ב9:30 בבוקר). נאלץ לסבול את הפקקים...

×
×
  • תוכן חדש...