Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורים נמוכים(לפעמים)לאחר טיפול 75K - מאזדה לאנטיס 2003


amirba
שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני לא בטוח אבל לדעתי יש שם איזה סעיף שמוריד מהם אחריות על הבדיקה הממוחשבת.

תנסה לקרוא את האותיות הקטנות בטופס הבדיקה שברשותך.

 

 

אני אחזור רגע לבעית P0420 כמו שאמרתם שקשור לממיר הקטליטי אם נגיד שבאמת יש בעיה איתו האם זה גורם לכך שהרכב לא יעבור זיהום אוויר?

אני שואל זאת מכיוון שאת הבדיקה לרכב עשיתי ב 19/10 ויש לי חודש אחריות ובטופס תחת מערכת פליטה יש לי וי על תקין כלומר מזה אני מבין שהם בדקו זיהום אוויר והכל יצא בסדר או שהם לא בודקים זיהום אוויר? ולא הייתה להם שום דרך לדעת אם יש בעיה בממיר?

בנוסף אני צריך לעבור טסט חודש הבא וחשבתי אולי שווה לי לעבור אותו עכשיו ואם יהיה בעיה עם הזיהום אוכל לפנות למכון הבדיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם לא התחברו עם מחשב לרכב בעת הבדיקה ומשכו קודי תקלה לא היה ניתן לדעת על התקלה, מה גם שיכל המוכר למחוק את קודי התקלה לפני הבדיקה ולוקח לקוד התקלה מספר מחזורים עד שהוא נרשם בשנית, כך שגם אם בדקו עם סורק לא יראו את התקלה.

ולגבי השאלה השניה כבר רשמתי לך את זה קודם ודניאל חיזק את דברי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא התחברו עם מחשב לרכב בעת הבדיקה ומשכו קודי תקלה לא היה ניתן לדעת על התקלה, מה גם שיכל המוכר למחוק את קודי התקלה לפני הבדיקה ולוקח לקוד התקלה מספר מחזורים עד שהוא נרשם בשנית, כך שגם אם בדקו עם סורק לא יראו את התקלה.

ולגבי השאלה השניה כבר רשמתי לך את זה קודם ודניאל חיזק את דברי.

 

טוב אז היום בבוקר הלכתי לחשמלאי רכב שפירק את לוח השעונים ומצא את נורת check engine שרופה! הוא החליף אלי אותה ועכשיו היא דולקת כאשר מתניעים את הרכב ומיד נכבת כמו שצריך עכשיו נותר להמתין ולראות האם היא תדלק שוב.

 

בקשר למשולשים שאני צריך להחליף בדקתי שוב במוסך מורשה וכולם מחליפים למשולשים סינים מכיוון שהמקורים מאוד יקרים (בערך 1500 שקל לאחד בעוד הסיני עולה 250 שקלים) שאלתי גם אופציה של שיפוץ המשולש אבל אף אחד לא רוצה לעשות וכולם מעדיפים להחליף את כל המשולש. אז כנראה שאין לי הרבה ברירות מכיון שאני לא מעוניין להשקיע על מקורי באיזור ה 3000 שקל.

השאלה שוב עד כמה זה קריטי?

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המשולשים, הייתי מציע שתמצא מישהו שיכול לשפץ לך אותם.

ניראה לך שהמשולש החליפי יכול להשתוות למקורי? תסתכל רק על המחיר ותבין את הפער.

הרבה מרכיבים משולשים סיניים מהסיבה שציינתי קודם.

אבל אי אפשר להגיד שאין פגיעה בבטיחות ובאמינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בהמשך לסיפור הטורים הנמוכים.

תזכורת קטנה: לאחר טיפול 75K במוסך מורשה הבחנתי כי בעת עמידה ברמזור אני מרגיש שהאוטו קצת רועד והטורים קצת נמוכים _(במקום שיהיו על 750-800 לפעמים אני חושב שאני רואה אותם על 600 )ולכן זה גורם לרעידות אבל שוב לא כל פעם זה קורה.

הגעתי למוסך לפני שבועיים חיברו את הרכב למחשב וקיבלו קוד תקלה P0420 שקשור לממיר קטליטי אז הם מחקו את התקלה וניקו את החיישן אוויר(משהו במכסה מנוע מקווה שזה חיישן אוויר) ואמרו לי לנסוע לראות אם זה מסתדר. אני חושב שיש שיפור במצב אבל לפעמים אני עדיין מרגיש את זה אבל פחות חזק מלפני הניקוי.

 

עכשיו לעדכון: היום קיבלתי את קורא התקלות שהזמנתי מEBAY חיברתי אותו לרכב והוא מצא קוד תקלה P0103

Mass Air Flow (MAF) Circuit High Input אני בכלל ציפיתי שוב למצוא קוד תקלה P0420 אבל קיבלתי אחרת במקום לא יודע מה שווה יותר? :wink:

 

בקיצור מה אתם חושבים אולי עניין הטורים הנמוכים קוראים בגלל קוד התקלה החדש? האם קוד תקלה כזה יכול לגרום לקוד תקלה P0420 של הממיר?

 

מה כדאי לעשות?

מה נראה לכם הנזק?

 

אני חייב לציין שחוץ מזה הרכב נוסע מעולה(או ככה לפחות אני חושב)

 

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

אתמול ביצעתי נסיעה ארוכה לבאר שבע וחזרה( 300 קם) ובנסיעה חזרה נדלקה לי הנורה המיוחלת ( נורתcheck engine)

היום בעזרת הסורק האישי קיבלתי את קודי התקלות הבאים:

P0103 תקלה שקשורה למד כמות אוויר

P0421 ממיר קטליטי

 

אני ממש נואש מהתקלות הללו מכיוון שהרכב נוסע כמו בובה אין רעידות אין קירטועים ממש כלום ואני די בטוח שבמוסך יעשקו אותי

איפה לדעתכם כדאי להתחיל? להחליף מד כמות אוויר לחדש או מפירוק כמה הוא בכלל אמור לעלות? מה לגבי ממיר קטליטי חדש מקורי עולה הון חלפי עולה פחות אבל הבנתי כי לא מומלץ בקיצור צריך עזרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקה או תחליף את חיישן כמות האויר.

בסורק שקנית יש לך אפשרות לקרוא גרפים של חישן חמצן?

 

ניסן מחר בבוקר אני הולך למוסך מורשה לפי מה שאתה אומר ראשית אבקש החלפה של מד כמות אוויר ולגבי הממיר הקטליטי אני מבין שבנתיים להמתין ?

אבדוק את האופציה לקריאת חיישן החמצן .

שוב לגבי הממיר איך אפשר לאבחן את התקלה לפני שרצים להחליף ממיר? איך אפשר לדעת אם חיישן החמצן תקין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקה או תחליף את חיישן כמות האויר.

בסורק שקנית יש לך אפשרות לקרוא גרפים של חישן חמצן?

אוקי אז היום בבוקר נכנסתי למוסך מורשה. אחד האחראים במחלקת דיאגנוסטיקה לקח את הרכב לסיבוב ואמר לי שהרכב נוסע פשוט מצויין וכרגע לא כדאי להחליף שום דבר. לגבי החיישן אוויר הוא ניקה אותו ואיפס את התקלה לגבי הממיר הוא אמר לי שהנורה נדלקת כי יכול להיות שהממיר מתקרב לסוף חייו אבל זה שהנורה נדלקה על תקלת ממיר לא אומר שכבר הממיר לא תקין הוא הסביר לי שהמחשב מאוד רגיש לגבי הממיר והוא יכול להדליק נורה למרות שאפשר לנסוע עם הממיר עוד תקופה ארוכה ללא בעיה.

בכל מקרה הוא איפס לי את 2 התקלות ואמר לי שאם הייתי מרגיש קרטועים בנסיעה \חוסר סחיבה\חנק וכו' אז היה כדאי להחליף את חיישן מד כמות אוויר תחילה אבל מכיוון שהרכב נוסע ממש בסדר אין סיבה להיכנס להרפתקאות.

 

בנוסף מיד לאחר מכן נסעתי להעביר את הרכב טסט הוא עבר בלי בעיה את זיהום האוויר אז אולי באמת הממיר עדיין בסדר ואני יכול לנסוע איתו לפחות עוד שנה.

 

שאלתי היא האם יש משהו שאני יכול לעשות כדי לאבחן בנוסף? האם כדאי לשים תוספי דלק אולי זה יעזור לממיר? אולי אינפוזיה או משהו כזה ששמעתי עליו? אולי חיישן החמצן עושה בעיות וגורם לבעית ממיר? אשמח לבצע דיאגנוסטיקה נוספת אפילו בעצמי.

 

האם אני עושה טעות כל שהיא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר אמרתי לך, כאשר בפעם הראשונה נדלקה לי מנורת CHECK ENGINE דובר על סלילי הצתה, בפעם השניה דובר על ממיר קטליטי, מאז שהחלפתי (טפו טפו טפו) נעלמה הנורה.

 

נ.ב - גם כאשר הנורה דלקה, הרכב נסע וסחב מצויין.

 

לא כדאי להחליף את הממיר ולגמור עם זה? :roll:

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר אמרתי לך, כאשר בפעם הראשונה נדלקה לי מנורת CHECK ENGINE דובר על סלילי הצתה, בפעם השניה דובר על ממיר קטליטי, מאז שהחלפתי (טפו טפו טפו) נעלמה הנורה.

 

נ.ב - גם כאשר הנורה דלקה, הרכב נסע וסחב מצויין.

 

לא כדאי להחליף את הממיר ולגמור עם זה? :roll:

 

רגע בפעם הראשונה שנדלקה לך הנורה איזה קוד קיבלת של ממיר או של סלילי הצתה? ומה מיד עשית החלפת סלילי הצתה?

 

אני שואל את עצמי למה ישר להחליף ממיר שעולה 3000 שקל בלי לדעת שהוא ב 100 אחוז לא תקין? עם המנורה נדלקת כאשר הממיר 70 אחוז לא תקין רק ליתר ביטחון אני לא חושב שכדאי לרוץ ולהחליף אותו . אני בקושי נוסע 10 קילומטר עם הרכב ביום

אם גם כאשר הנורה דלקה לך והרכב נסע מצויין מדוע החלפת את מה שהחלפת?

 

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם הראשונה הייתה תקלה של סלילי הצתה, לאחר מכן הממיר.

 

אני בחרתי לא לסחוב עם העניין, אלא להחליף, שוב, אני לא מבין, אתה מנסה לחפש עוד ועוד, הממיר שלך לפי מה שמתואר לא תקין.( המוסך לא מתחייב שאם אתה מחליף את הממיר והנורה דולקת אתה מקבל את הכסף שלך?...)

 

אתה יכול לנסוע ככה, נזק לא ייגרם(לפי מה שנאמר לי אז...), להחליף או לא זו החלטה שלך.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם הראשונה הייתה תקלה של סלילי הצתה, לאחר מכן הממיר.

 

אני בחרתי לא לסחוב עם העניין, אלא להחליף, שוב, אני לא מבין, אתה מנסה לחפש עוד ועוד, הממיר שלך לפי מה שמתואר לא תקין.( המוסך לא מתחייב שאם אתה מחליף את הממיר והנורה דולקת אתה מקבל את הכסף שלך?...)

 

אתה יכול לנסוע ככה, נזק לא ייגרם(לפי מה שנאמר לי אז...), להחליף או לא זו החלטה שלך.

 

תראה אם אני מחליף אז אני מחליף למקורי בלבד שעלותו ב 3500 שקל על רכב ששווה 39000 שקל. ושוב אני מזכיר שהרכב נוסע מצויין. עכשיו אין שום אינדיקציה שהממיר תקול ב 100 אחוז!.יכול להיות שהמהנדסים של מאזדה קבעו איזה גבול שמבחינתם הממיר לא תקין וגורם לזיהום אוויר שבפועל המרחק מגבול זה לבאמת ממיר לא תקין הוא רחוק מאוד!!! אני מבין שהם רוצים לשמור על איכות הסביבה וגם אני רוצה אבל יש גבול עד כמה אפשר להחמיר עם הנושא אני לא אשקיע עכשיו 3500 שקל על משהו שכנראה יכול לסחוב בכיף עוד שנה שנתיים שעד אז הרכב כבר לא יהיה אצלי או שלחילופין הרכב יזדקק לטיפול דחוף יותר ולי יהיו פחות 3500 שקל בחשבון בנק כי החלטתי להחליף ממיר שלא הייתי כנראה חייב.

 

אני מאוד אוהב את הרכב שלי ומשקיע בו את החלקים הטובים ביותר אבל אני משקיע רק שבאמת צריך! כי מניסיון שלי על הרכב תמיד אפשר לשפוך כסף בלי סוף הכל תלוי עד כמה אנחנו משוגעים.

 

אם היה טיפול מונע שהייתי עכשיו יכול להשקיע סכום זעום על מנת לפתור את התקלה ולא לגרום לנזק חמור יותר הייתי עושה זה במיידי אבל הטיפול היחיד פה הוא החלפת הממיר לגמרי כך שאין פה באמת תרופה למכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...