Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

אתחיל ואומר שהמערכת שברשותי היא פשוטה ובסיסית : רדיו דיסק + 2 רמקולים קדמיים בגודל 4" של קנווד + 2 רמקולים אחוריים בגודל 4" של BOSS.

החלפתי את הרמקולים האחוריים (שהיו מקורים מהחברה) ברמקולים החדשים של BOSS.

לאחר ההחלפה אני שומע חלש יותר את הרמקולים האחוריים, גם אחרי שאני משחק עם ה-balance במערכת.

ניסיתי להצליב בין הפלוס למינוס, אבל אין הבדל בעוצמה.

לצורך העניין, עם הרמקולים המקוריים שמעתי יותר חזק (ללא שינוי ההגדרות במערכת).

 

מה יכולה להיות הבעיה :?:

תודה לעוזרים :)

פורסם

אין לך שום בעיה במערכת.

 

העניין הוא שהנצילות של הרמקולים החדשים כנראה נמוכה יותר מהמקוריים שהיו.

 

בד"כ המקוריים יודעים לקבל עשירית וואט להוציא 3000 דציבל.

 

הרמקולים אפטרמרקט של בוס אולי יעמדו ביותר הספק ויגיעו ליותר עוצמה, אבל לא כשאתה משווה אותם למקוריים שהיו מוגברים על הרדיודיסק.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

הרמקולים האחוריים שלי הם של Boss דגם CH 4220.

מפרט ניתן לראות כאן :http://www.sonicelectronix.com/item_7905_Boss+CH4220.html

 

האם הבעיה של הנצילות קיימת ברמקולים האלו ?

פורסם

בוקר טוב

בשלב ראשון אני ממליץ לך אפילו לא לשקול להשתמש בהגברה חיצונית לרמקולים האלו

זה לא בגלל שאני נגד הגברה אלא משום שללכת ולהשכיב כסף די רב (מגבר, חוטים, כבלים, ועלות התקנה) כדי להגביר זוג כזה זה נשמע הזוי ומטורף

לגבי זה שאתה שומע פחות טוב או פחות חלש זה בהחלט יכול להיות בגלל שהרמקול נציל פחות מהרמקול המקורי

אבל אני הולך להגיד לך משהו שיישמע מוזר אבל אני חושב שזה מהות העיניין :

הרמקולים האלו שהתקנת (למרות שהם נראים כשני תכשיטים) הם בסבירות רבה טובים פחות מהרמקולים המקוריים

הרמקולים האלו הם לא יותר מזוג טוויטרים שמורכב על סוג של "רמקול" שבעצם מתפקד במינימום האפשרי

אני אישית במקומך הייתי שוקל שתי אופציות

1. רמקול פשוט קרטון שנקרא בלשון העם "רמקול ערום" אני מבטיח שהוא יישמע טוב יותר

2. סט קומפוננט נציל דוגמאת K4 של DLS (לפני תגובות הנאצה למינהם אני מבהיר שזו רק דוגמא לסט, ישנם עוד המון סטים ואתה מוזמן לבדוק בשוק) שיהיה מורכב קדימה ואת הרמקולים הטובים יותר להעביר אחורה

מקווה שעזרתי

יום טוב ושבת שלום

דרור

×
×
  • תוכן חדש...