Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"ח ללא אינטרקציה עם השוטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם שוטר בתפקיד/לא בתפקיד יכול לכתוב דו"ח מבלי לעצור את הנהג,

כאשר הוא בנסיעה שגרתית שלא במטרת אכיפת התנועה ?

 

ע"מ להמנע מדוגמא מורכבת כגון דו"ח מהירות כאשר לשוטר אין מד מהירות,

אציג דוגמא פשוטה יותר, רק למטרת הבנת העקרון :

 

נניח ונהג נסע בנתיב לא פקוק ע"מ לחסוך לעצמו המתנה,

ואז לקראת סוף הנתיב נכנס שמאלה לפני רכב שעמד בפקק,

או בקיצור : קיצר לעצמו את הפקק, כמו ישראלי מצוי, ואז נדחף בראש התור,

אך הרכב שהוא נדחף לפניו היה רכב של שוטר ללא מדים ולא בתפקיד, שראה בדיוק מה קרה.

 

האם גם במידה והשוטר לא בתפקיד, לא מדובר בניידת תנועה,

השוטר לא במדים, לא עצר את הנהג, לא דיבר איתו וכו',

האם השוטר הנ"ל עדיין יכול בזמנו הפנוי למלא דו"ח (במידה וכתב לעצמו את מספר הרכב) שישלח לנהג ?

 

תודה.

פורסם

כל שוטר יכל לכתוב דוח תנועה, גם אם בתפקיד/לא בתפקיד(לא במשמרת) , עם מדים/על אזרחי, עם כובע/ בלי כובע.

בנוסף כל אזרח יכל לאסוף את מספר הרכב את פרטי המקרה ולהגיש תלונה במשטרה על אותו אדם שעבר עבירה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בהחלט כן.

יותר מזה-מתנדב שהוא גם מה שהם קוראים "משקיף תנועה" יכול ו"חייב" לעשות כן.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אפשרי ביותר.

הדוח נקרא דו"ח פנימי שהשוטר ממלא ומעביר למפקדו שזה מעביר לאת"ן {אגף התנועה} או מתנ"א ואלו מחליטים אם השוטר אכן רשם את כל הפרטים והסיכוי שהדוח יפול הוא נמוך, להפוך אותו לדו"ח רגיל ולשלוח בדואר.

לי זה קרה פעם אחת שהייתי שוטר שח"ם. מישהו עבר באדום מלא וכמעט נכנס בי, רשמתי את הכל, שעה ותאריך ומספר רכב. רשמתי דוח פנימי וזה תפס. נשלח דוח לאדם ולי נשלח אישור שנשלח דו"ח.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
אפשרי ביותר.

הדוח נקרא דו"ח פנימי שהשוטר ממלא ומעביר למפקדו שזה מעביר לאת"ן {אגף התנועה} או מתנ"א ואלו מחליטים אם השוטר אכן רשם את כל הפרטים והסיכוי שהדוח יפול הוא נמוך, להפוך אותו לדו"ח רגיל ולשלוח בדואר.

לי זה קרה פעם אחת שהייתי שוטר שח"ם. מישהו עבר באדום מלא וכמעט נכנס בי, רשמתי את הכל, שעה ותאריך ומספר רכב. רשמתי דוח פנימי וזה תפס. נשלח דוח לאדם ולי נשלח אישור שנשלח דו"ח.

 

תודה רבה.

 

אגב, מדוע יש סיכוי שהדו"ח יפול ?

הרי השוטר כתב את הפרטים, השוטר הוא אובייקטיבי (בניגוד לנהג),

איזו סיבה יש לדחות את הדו"ח ?

פורסם
תודה רבה.

 

אגב, מדוע יש סיכוי שהדו"ח יפול ?

הרי השוטר כתב את הפרטים, השוטר הוא אובייקטיבי (בניגוד לנהג),

איזו סיבה יש לדחות את הדו"ח ?

 

פרטים חסרים, כתיבה מרושלת ולא מובנת.

פרטים לא נכונים של מהלך כתיבת הדוח: זאת אומרת שהשוטר לא רשם שהיה בקשר עין רציף עם הנהג מרגע קיום העבירה ועד עצירת הרכב. הראות טובה + וכו'. {אני כבר לא כזה זוכר,עברו 5 שנים...}

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

×
×
  • תוכן חדש...