Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

עשיתי חיפוש בפורום והרבה המלצות, אני מחפש איפה לקנות-רצוי במחיר סביר.

 

אני מכיר את השמנים שלהם והשתמשתי בהם כשהייתה לי איביזה טורבו, היום כשקניתי VAG נוספת, אני מחפש שמן לטיפול.

 

איזור הרכישה המיועד בוא בחיפה או בת"א (אפשר גם מסביב...).

 

 

תודה ושבת שלום.

Honda Civic 5D, 2009, Black

VW Bora TDI, 2002, White- נגנבה...

פורסם

בצומת קרית אתא אני קניתי לא מזמן 10W40 חצי סינטטי ב 105 ש"ח

אם אתה בא מכיוון חיפה אז בצומת אתה פונה ימינה נוסע עד הסוף שיש לך רמזור, שם אתה מפרסס והחנות נמצאת מצד ימין

פורסם

באוטו דיפו.

בדרך כלל יש עליו מבצעים, כשיש מבצעים המחיר הוא סביר.

 

וכמובן שלרכב שלך אתה צריך 5W-40, ככה שהמחיר שכתבו לך מעליי לא אקטואלי.

פורסם
בצומת קרית אתא אני קניתי לא מזמן 10W40 חצי סינטטי ב 105 ש"ח

אם אתה בא מכיוון חיפה אז בצומת אתה פונה ימינה נוסע עד הסוף שיש לך רמזור, שם אתה מפרסס והחנות נמצאת מצד ימין

 

אני שילמתי בצנטרל 70 ש"ח ל5 ליטר.

יכול להיות שקנית את השמן המתוסף? עם תוסף מוס 2?

קובי

פורסם

קובי, האם מדובר באריזה הזהובה?

במידה וכן, לא מדובר בשמן חצי סינטי על בתרגיל שיווקי בארץ שנובע מתקן נמוך יותר לשמן חצי סינטי בארץ.

בחו"ל השמן הנ"ל נמכר כמינרלי רגיל.

פורסם

התקן בארץ לשמן חצי סינטטי נמוך יותר ולכן ביבוא לארץ, הוא נחשב שחצי סינטטי.

בחו"ל יש תקנים מחמירים יותר והשמן הנ"ל כנראה לא עומד בהם וכן נמכר כמינרלי רגיל.

 

נ.ב. כבר משעתי לא מעט פעמים שהתוצרת לא באמת כזו מוצלחת ושבסה"כ מדובר בשיווק אגרסיבי בארץ.

פורסם
אני שילמתי בצנטרל 70 ש"ח ל5 ליטר.

יכול להיות שקנית את השמן המתוסף? עם תוסף מוס 2?

המתוסף נמכר במיכל בצבע אפור, והוא נמכר נכון להיום, ב120 שקל, ברשת אייס.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לא נוגע יותר שוב בLM יש לי רק ניסיון רע איתו, המנוע התחיל להרעיש יותר מהרגיל עם השמן באריזה הצהובה.

 

החלפתי לAGIP והשקט שב על כנו, ממליץ בחום, לפעמים ההפרש במחיר הוא אפילו לטובת הAGIP שנמכר באוטודיפו במחירים סבירים לחלוטין, מי שלא צריך יותר מ4 ליטר יימצא שזה משתלם מאוד, אני אישית מרוצה ממנו, המנוע לא מרעיש ולא אוכל שמן כלל וכלל, איפלו לא גרם מאז הטיפול האחרון.

פורסם

+1

 

לפני מס' שנים השתמשתי ב-LM המתוסף ב-AX המשופרת שהייתי ברשותי. השסתומים הרעישו יותר מדי.

מיד לאחר שעברתי לשמן פשוט של AC DELCO המנוע הפך שקט ונעים יותר.

פורסם

אתה יכול לקנות את הסגול במז-חל בג'יימס וואט בצומת קרית אתא.

או ELF 5w40 אצל רם חלפים ברח' המוסכים בצ'ק פוסט.

 

או ריינול בים חלפים ברחוב הדשנים בקרית אתא.

משכנתא זה קל

פורסם
אני שילמתי בצנטרל 70 ש"ח ל5 ליטר.

יכול להיות שקנית את השמן המתוסף? עם תוסף מוס 2?

 

מה הכתובת של צנטרל?

מזדה LANTIS F

שנת 98

×
×
  • תוכן חדש...