Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני זקוק להמלצות על קומפוננט קוטר 6.5 עד 65 ממ עומק.

 

בכוונה לא מציין מחיר, היות ואין לי מושג מה טווח המחירים של סט טוב עם נתוני המידות הנל

(אני יודע שאין הרבה מידי היצע ברמקולים כאלו נמוכים, בעבר רכשתי סט ריינבו SLC לרכב אחר עם בעיית עומק, סט נחמד לטעמי)

 

אז תציעו מה שאתם מכירים, ע"ס המלצה או סתם ידע שהסט קיים

 

תודה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אתה עוד במצב טוב, אני הייתי מוגבל ל 61 מ"מ :?

כל הסדרות של מורל יתאימו לך, מכאן זו רק שאלת תקציב.

כמובן שיש עוד חברות של רמקולים בעלי פרופיל נמוך, אבל אני לא רואה סיבה לרכוש משהו מיצרן אחר מה גם שלא מצאתי שום וופר שנראה מספיק משכנע והוא בעל עומק מצומצם.

 

איתמר.

 

נ.ב, ואם התחדשת לאחרונה בפנדה 4X4 אז שתדע שאני שונא אותך, חיפשתי כזאת בנרות עד ש"מדדתי" אותה, וכמו הג'ימני גם היא נפסלה בשל כיסא נהג ותנוחת נהיגה עוברית.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מקפיצ, אם יש למישהו עוד המלצות אני אשמח לדעת :)

 

כמו כן, הייתי שמח לקבל המלצות למגבר איכותי שמוציא 100 RMS לערוץ וגודלו קטן ככל האפשר

(דוגמא: ALPINE PDX100.4, שחמק לי מהידיים אתמול)

 

תודה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
מורל אילייט לימיטד אדישן 3WAY

סאב JL אודיו 12W3v3-4

מגבר JL אודיו HD600/4

---------------------------

סה"כ 10000 שח :-D

 

 

מה אתה אומר.?

 

א. לא ביקשתי 3 חלקים

ב. לא ביקשתי סאב

ג. לא מאיימים על זונה עם זין

ד. מה דעתך אתה על ג ?

 

 

srool

DLS אני לא אקנה, כועס על דרור.

בהחלט אני אבדוק את הפוקאל, אם למישהו יש סט כזה אני אשמח לשמוע :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור .ס. - אודיו קינג ניסה להעביר נקודה, שכנראה לא הבנת.

איך אתה רוצה לקבל המלצות בזמן שאתה אפילו לא הגדרת תקציב?

 

נשמע לך הגיוני שאני אכנס לפורומים הטכניים וארשום:

"צריך רכב עם סאנרוף, יש המלצות?"

 

תגדיר תקציב מקסימלי שאתה מוכן להשקיע, על מנת שהחבר'ה כאן יוכלו להמליץ לך על הרכיבים האיכותיים ביותר בהתאם לתקציב.

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

×
×
  • תוכן חדש...