Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אתר של מכוניות משומשות מחול...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משום מה זה לא נראה לי אמיתי :?

 

אל תהיה כל כך בטוח .

 

יכול להיות שזה באמת המחירים אבל שתיבא את זה לארץ זה כנראה יעלה פי 2

מהמחיר שרשום , אם לא יותר !!

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
משום מה זה לא נראה לי אמיתי :?

 

אל תהיה כל כך בטוח .

 

יכול להיות שזה באמת המחירים אבל שתיבא את זה לארץ זה כנראה יעלה פי 2

מהמחיר שרשום , אם לא יותר !!

 

להיפך!!!

תהיה בטוח (ומדוכא) שזה אמיתי.

 

הונדה אקורד חדשה 2004 מהסוכנות עולה בארה"ב בין 15900$ לבין 26400$ (+ 2000 לאוטומט)

http://www.hondacars.com/models/model_overview.asp?ModelName=Accord+Sedan

 

בארץ - החל מ 159900 ש"ח ועד ל 236900 ש"ח

http://www.honda.co.il/content/CarModels/accord_New.asp

 

לשם החישוב - הדגם הכי יקר בארה"ב שווה בש"ח רק 130000 ש"ח, אבל בפועל נמכר בכ 100000 יותר.

 

משומשות שם - עוד יותר זולות. תוצרת ארה"ב שם - גם יותר זול.

 

המחירים האלה בהחלט הגיוניים.

פורסם

כנראה לא רשמתי ברור למה התכוונתי ... :roll:

 

המחירים בחו"ל הם באמת המחירים שרשומים , אבל אם תרצה לייבא מכונית מחו"ל לארץ

המחיר יוכפל אם לא ישולש , עקב מיסים מעיקים שגובה המדינה .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
כנראה לא רשמתי ברור למה התכוונתי ... :roll:

 

המחירים בחו"ל הם באמת המחירים שרשומים , אבל אם תרצה לייבא מכונית מחו"ל לארץ

המחיר יוכפל אם לא ישולש , עקב מיסים מעיקים שגובה המדינה .

 

רשמת ברור למה התכוונת.

 

החידוד הוא בעניין ה"אל תהיה כל כך בטוח" :lol:

לא באתי לסתור אותך אלא רק לחדד.

פורסם
משום מה זה לא נראה לי אמיתי :?

 

אל תהיה כל כך בטוח .

 

יכול להיות שזה באמת המחירים אבל שתיבא את זה לארץ זה כנראה יעלה פי 2

מהמחיר שרשום , אם לא יותר !!

 

להיפך!!!

תהיה בטוח (ומדוכא) שזה אמיתי.

 

הונדה אקורד חדשה 2004 מהסוכנות עולה בארה"ב בין 15900$ לבין 26400$ (+ 2000 לאוטומט)

http://www.hondacars.com/models/model_overview.asp?ModelName=Accord+Sedan

 

בארץ - החל מ 159900 ש"ח ועד ל 236900 ש"ח

http://www.honda.co.il/content/CarModels/accord_New.asp

 

לשם החישוב - הדגם הכי יקר בארה"ב שווה בש"ח רק 130000 ש"ח, אבל בפועל נמכר בכ 100000 יותר.

 

משומשות שם - עוד יותר זולות. תוצרת ארה"ב שם - גם יותר זול.

 

המחירים האלה בהחלט הגיוניים.

 

לפעמים... שלא יודעים פשוט לא כותבים... האקורד שאתה הבאת היא הדגם האמריקאי ואין לו שום קשר לאקורד בארץ...

הדגם האקורד שלנו בארה"ב הוא האקורה TSX והוא

2004 TSX - 5-Speed Automatic Starts at $26,490

ברור שזה עדיין זול מאוד אבל לפחות תדייק בהשוואה זה שזה אותו שם זה לא אומר שזה אותה מכונית...

 

http://www.acura.com/models/model_index.asp?module=tsx

פורסם

הה? מי עבד עליך?

אסור תמונות אז:

"תדמיינו תמונה של אפלאוז מדהימה משופצרת עם קיט מרהיב ועוצר נשימה."

אפלאוז טורבו- חחחחחחחח בטח!!!

פורסם
האם אין חוק האוסר על יבוא מכוניות שגילן עולה על שנה או שנתיים?

אכן יש חוק כזה -רק עולה חדש או תושב חוזר יכול לייבא מכונית ישנות יותר.

האופציה השניה היא יבוא רכב אספנות(30 שנה).

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
האם אין חוק האוסר על יבוא מכוניות שגילן עולה על שנה או שנתיים?

אכן יש חוק כזה -רק עולה חדש או תושב חוזר יכול לייבא מכונית ישנות יותר.

האופציה השניה היא יבוא רכב אספנות(30 שנה).

 

למישהו יש הסבר מוצדק לחוק ?

או שזה פשוט חוק ואין מה לעשות בנוגע לזה ?

ומה בידיוק ההבדל בין רכב שגילו 3 ובין רכב שגילו 2-1 , חוץ מזה שהוא בשנה יותר זקן ?

עם הטכנולוגיה של המנועים היום שנה אחת לא הופכת את הרכב לגרוטאה ...

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
האם אין חוק האוסר על יבוא מכוניות שגילן עולה על שנה או שנתיים?

אכן יש חוק כזה -רק עולה חדש או תושב חוזר יכול לייבא מכונית ישנות יותר.

האופציה השניה היא יבוא רכב אספנות(30 שנה).

 

למישהו יש הסבר מוצדק לחוק ?

או שזה פשוט חוק ואין מה לעשות בנוגע לזה ?

ומה בידיוק ההבדל בין רכב שגילו 3 ובין רכב שגילו 2-1 , חוץ מזה שהוא בשנה יותר זקן ?

עם הטכנולוגיה של המנועים היום שנה אחת לא הופכת את הרכב לגרוטאה ...

 

שלא תקנה רכב משומש בחו"ל, תחכה לירידה הגדולה במחיר שלו אחרי שנה ראשונה..

ואז תביא אותו לארץ ותתחמק ממיסים? :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
שלא תקנה רכב משומש בחו"ל, תחכה לירידה הגדולה במחיר שלו אחרי שנה ראשונה..

ואז תביא אותו לארץ ותתחמק ממיסים?

 

בכל מקרה אתה צריך לשלם מיסים שהרכב מגיע ארצה אז מזה משנה ?

זה לא שאתה יכול לתחמק מהמיסים , או שכן ? :mm_wink:

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

אתם יכולים להרגע.

האתר על מכוניותיו נועד למכירה באוסטרליה. כל המכוניות מקורן מיפן ולכן הן עם הגה ימני. מאחר וביפן יש ירידת ערך גדולה לרכב משומש + הגבלות מיסוי, מייצאים אותם למקומות בהם נוהגים משמאל כדוגמת אוסטרליה.

לארץ בכל מקרה אין אפשרות לייבא רכב שגילו בין שנתיים לשלושים שנה וגם אין אפשרות לייבא רכב עם הגה ימני.

 

נמרוד

פורסם
אתם יכולים להרגע.

האתר על מכוניותיו נועד למכירה באוסטרליה. כל המכוניות מקורן מיפן ולכן הן עם הגה ימני. מאחר וביפן יש ירידת ערך גדולה לרכב משומש + הגבלות מיסוי, מייצאים אותם למקומות בהם נוהגים משמאל כדוגמת אוסטרליה.

לארץ בכל מקרה אין אפשרות לייבא רכב שגילו בין שנתיים לשלושים שנה וגם אין אפשרות לייבא רכב עם הגה ימני.

 

נמרוד

 

אני לא מתכוון דווקא לרכב שיש באתר .

אני רוצה לדעת למה אי אפשר לייבא לארץ (לדוגמא מאירופה שיש לו תקן בארץ) רכב שגילו מעל שנתיים או יותר , אם בכל

מקרה שהוא מגיע ארצה אתה צריך לשלם עליו מיסים ?

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

×
×
  • תוכן חדש...