Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממממ תמיד אני מתעצבן על הרמקולים הקטנים והלא טובים האלה של הפלאפונים, חשבתי על לקנות מגבר שמתאים לאופנוע \ אוטו ולחבר לו סוללה נטענת של 12V ולחבר אותו לקופוננט של 4" + איזה סאב אולי של TB גם 4" :)

 

אז מצאתי לי מגבר שניראלי נחמד לעניין :

Specifications:

Output Power: 180W + 180W

Input Power: 12V 6A DC

Input Sensitivity: 200mv

Input Impedance: 47K

Min. THD:

Signal/Noise Ratio: >100dB

Speaker Impedance: 4ohm to 16ohm

Frequency Reponse: 20Hz to 20KHz

 

 

http://imgs.inkfrog.com/pix/worlddoor88168/A6-05.jpg

A6-05.jpg

 

 

 

 

עכשיו נתקעתי בקטע של הסוללה :o

אני לא מוצא ב EBAY סוללה שיכולה להיות מותאמת לזה וגם להיות מוטענת, מישהו יכול לעזור לי למצוא משהו שיהיה סוללה למגבר, חשוב שזה לא יעלה הרבה ויהיה נטען.

 

 

בתודה, לידור.

פורסם

לא מספיק העניין של ה12V.

מתבקש גם שתספק זרם גבוה על מנת לפעול לטווח ארוך יותר של זמן.

אני מעריך שתוכל למצוא סוללה אפילו של מכונית על שלט, העניין הוא שזה יתן

לך בדיוק חצי שעה של ניגון, ותצטרך לקנות מכשיר שמטעין, וזו בעיה יותר גדולה.

אם זה אמור להיות נייד, קנה רמקול נייד ותהנה מאותו ענין עם פחות כאבי ראש.

 

השקעה בסיסית של 800 שקל תניב לך רמקול מדגם כזה-

http://www.exlusive.co.il/?storeid=428&view=products&id=52646

 

רמקול נייד, נטען, בעל חיבור אודיו אין PL וגם חיבור בלוטות' A2DP לשמיעה ממכשיר הפלאפון.

אני מכיר את המוצר הזה, יש לי אותו כשנתיים ואני מרוצה עד מעל הראש,

מנגן שעות על גבי שעות ברצף, בווליום גבוה, סאונד נפלא, באסים טובים, ולעולם לא מאכזב.

 

בהצלחה.

רותם.

×
×
  • תוכן חדש...