Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבוא אישי - לא נותנים לחיות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הנה התשובה החלקית שלנו לעניין הפנסים:

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000582879&fromMador=3220&fromErechMusafHP

 

א פ מי אמר שיבוא אישי זה לעשירים בלבד? אתה טועה טעות מרה יש מלא מציאות ביבוא האישי מארה"ב, למשל האקליפס שהוזכרה פה, אתה יכול להביא אחת בכ- 120 אלף שזה דיי מציאה ואפשר להביא טויוטה קאמרי לקשרי בכ- 100 אלף ש"ח ויש עוד הרבה דוגמאות, אז אל תגיד סתם.

 

בקשר למגבלות השנים גם אני לא מבין (אני מבין אבל אני משוחד כי אני רוצה להביא רכב מתחילת שנות ה-2000) למה הם הגבילו ככה את השנים, לפי דעתי הסיבות שלהם לא מספקות, כנראה שהם לא יודעים שיש מכוניות שהם עם בקרת החלקה או ESP מתחילת שנות ה-2000, אז הם אסרו בכלל על להביא אותם לדעתי התקנות האלו מיושנות וצריך לחוקק חדשות.

Detailer.gif
  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אז הנה התשובה החלקית שלנו לעניין הפנסים:

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000582879&fromMador=3220&fromErechMusafHP

 

א פ מי אמר שיבוא אישי זה לעשירים בלבד? אתה טועה טעות מרה יש מלא מציאות ביבוא האישי מארה"ב, למשל האקליפס שהוזכרה פה, אתה יכול להביא אחת בכ- 120 אלף שזה דיי מציאה ואפשר להביא טויוטה קאמרי לקשרי בכ- 100 אלף ש"ח ויש עוד הרבה דוגמאות, אז אל תגיד סתם.

 

בקשר למגבלות השנים גם אני לא מבין (אני מבין אבל אני משוחד כי אני רוצה להביא רכב מתחילת שנות ה-2000) למה הם הגבילו ככה את השנים, לפי דעתי הסיבות שלהם לא מספקות, כנראה שהם לא יודעים שיש מכוניות שהם עם בקרת החלקה או ESP מתחילת שנות ה-2000, אז הם אסרו בכלל על להביא אותם לדעתי התקנות האלו מיושנות וצריך לחוקק חדשות.

 

הכתבה היא סערה בכוס תה, הרי הפנסים אכן בעלי תקן HB3 HB4 אבל איך תוכיח?? בקלות..שלם לתכניון 20,000 לבדיקה והם יאשרו..איך תעשה כן?? בקלות רבה שחרר את הרכב וקח אותו לתכניון...אהה סליחה..לא תוכל לשחרר אם לא תקבל רשיון יבוא..מה עושים?? חחחח שאלה טובה!! מדובר על זריקת הרדמה לנספחות הכלכלית של ארה"ב.....אנחנו היהודים המצאנו את הבירוקרטיה..ומנצלים אותה לזכותינו..

 

אגב קאמרי 2009 הזולה ביותר (LE) עולה בארה"ב 13-14 אלף דולר...בחישוב בחישוב פשוט - 13 אלף + 1.5 הובלה זה כמה? 17 אלף דולר מיסים? מיסי נמל עמלת דילר הובלה בארה"ב ושחרור בארץ עוד 5 ? תוסיף את עלות הרכב 13.5 + 17 +5 = 35.5 שזה 135 אלף שקל (עוד לא על הכביש) תקינה רשיון יבוא טסט עמדה 1 ...מממ פנסים..כן כן פנסים..160 על הכביש הפשוטה..חישוב קצת שגוי..

 

לא יקר כמו היבואן..אבל בהחלט לא לכל כיס.

 

אקליפס..נו..מתי נכנסה אחת כזו לארץ?? כבר לא זוכר.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היבוא האישי סיים את תפקידו ברמה שהיתה ב2008 .

 

הרי כל המטרה היתה להוריד את המחיר , ורוב היבואנים הורידו את המחיר ואף מיבאים היום דגמים שלא יובאו בעבר.

ניתן לראות על הכבישים הרבה מכוניות שלא נראו אף פעם בכבישי ישראל שנמכרו בארץ ולא רק מיבוא אישי.

 

בסופו של דבר עדיף לרכוש רכב חדש ולא משומש,היסטורית הרכב ידוע וברורה( אתה לא חי בארה"ב ומכיר את כל התחמנויות של שם) , להיות באחריות סוג א כולל חלקי חילוף שקיימים במלאי , ולא באחריות סוג $$ שאתה מגיע למוסך עושים לך טובה שמזמינים לך חלק מחול ( גם אם קיים במלאי , כי רק עושים לך טובה הם מחויבים על פי חוק ולא ממש מרווחים מזה וגם עלות העבודה באחריות ולא נדרש אישור יצרן שלוקח כמה ימים , בנוסף אין צורך להתעסק עם מאחרים ספק עברינים , ולהמתין חצי שנה לרכב.

 

בקיצור היבוא האישי מבורך וטוב שקיים רק כדי לשמור שרמת המחירים הנוכחית תישאר , מאין שוט ששומר מפני העלאת מחיר של היבואינים.

פורסם

אותי מעניין כמה הדבר הזה רשמי וממתי באמת (2011 זה כללי מידי) יהיה אפשרי לבצע גיור של איזו אמריקאית שנחסמה בגלל הפנסים :roll:


×
×
  • תוכן חדש...