Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות בנוגע למשחק בלייב בXBOX360


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פעם? כן, היום? קונה הכל, כולל מוסיקה. אין לי שום סיבה לא לשלם על מה שאנשים עמלו, ברגע שיעתיקו ממך משהו ששווה לך כסף תבין, אני היית צריך לחוות את על בשרי.

אגב, לא צריך להיות מליונר, ניתן לקנות משחקים לאקס בוקס ב60$ און ליין. לא צריך את ארץ בכלל, ככה אני קונה, כן כולל DLC'S.

 

אני מניח שאתה עובד עם ווינדוס מקורי, אופיס מקורי, אנטיוירוס ופיירוול מקוריים וכו'. (או לינוקס, open office...)

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

גם אם לא - הוא לא יבוא לפורום ויבכה למה מייקרוסופט עושה לו את החיים קשים עם אקטיבציה - כי הוא רוצה להפעיל אופיס "מגובה"

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אם תשאל אותי, מוסר כפול גרוע בהרבה.

 

לא רק לגביו, לגבי רוב מי שמתלונן בפורום הזה על עברות על ה"חוק".

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם
אני מניח שאתה עובד עם ווינדוס מקורי, אופיס מקורי, אנטיוירוס ופיירוול מקוריים וכו'. (או לינוקס, open office...)

 

כן. לא, אני לא עובד עם אופיס (אופן אופיס), אני עובד עם eset nod שעולה 100 ש"ח, פיירוול של מיקרוסופט מקורי. מה כל כך מוזר?

 

התוכנות הגרפיות שלי הן גרסאות סטונדטים.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

גרמתם לי להרגיש עכשיו רע שפרצתי את המכשיר , אני מפנה את עצמי ואת המכשיר יחד איתי לתחנת המשטרה הקרובה לביתי :)

 

שטויות , אל תקחו את זה רציני מידיי רוב הממשלה והכנסת הישראלית מושחת ועושה דברים יותר גרועיים מלצרוב דיסקים לXBOX

נכון , זה לא אומר שאנחנו צריכים להיות זבל כמוהם.

 

 

עוד שאלה , יש דרך להתחבר למחשב לראות סרטים מבלי להרשם לשירותי הלייב?

 

התקנתי תוכנה בשם TVersity ואני רואה את הכונן עם הסרטים דרך הXBOX אבל כדי שאני יוכל להפעיל אותם זה דורש להרשם לליב

אני מנסה להמנע מחיכוך עם הלייב ברגע זה...

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

אני רוצה לראות סרטים שנמצאים בהארד דיסק של המחשב דרך האקסבוקס

 

האקסבוקס מחובר לראוטר ואני אכן רואה את הקבצים שיש לי במחשב אבל אני לא יכול להפעיל אותם מטענה שאני חייב להתחבר לליייב

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

כי אתה צריך להוריד את העדכון בשביל לראות סרטים, אבל אל תבנה על השיטה הזאת כי רואים באיכות מגעילה וזה קורא רק קבצים של AVI אם אני לא טועה.

אי אפשר לראות MKV וכל הHD

אלא אם כן יצא איזה עידכון חדש שאני לא שמעתי עליו עדיין

פורסם

שטויות במיץ - רואים מעולה כולל סרטי HD - רק צריך מחשב חזק.

עוד שיטה היא להשתמש בתוכנות שבנו לPS3 (שהרבה יותר טובות) כמו MKV2VOB להמיר את הקובץ קודם - ואז לנגן אותו.

 

בקטע הזה הXBOX מדדה מאחורה קצת... גם בתוכנות סטרימינג והתאימות להן וגם בניגון קבצים מכוננים חיצוניים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...