Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכתב שכתבתי לחברי הכנסת -


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"כשבאו לקחת את ההומואים, שתקתי ,כי אני הרי לא הומו. כשבאו לקחת את השחורים, שתקתי כי אני לא שחור. כשבאו לקחת את השמאלנים שתקתי, כי אני לא שמאלני. כשבאו לקחת אותי כבר לא נישאר מי שיצעק"...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נהג מתחיל ענק שבענקים

 

אני אצטט זה ברשותך לפעמים פה בפורום יש הסכמה??

 

אמיר

 

קרא את מה שאני כותב בקשר למצלמות הגטסו יש כמה שרשורים.

 

צריך להעלות את המהירות למתאימה לשנות 2010 ועל פי סוגי כביש ואז אכיפה יעילה.

 

מצרפת לקנות מנועים. שכחת את החרם של דה גול. רצה לקלל ויצא מברך. רק עשה לנו טוב בפיתוח תעשיות בטחוניות.

 

אולי מרוסיה ראה את המטוס הסיני בסרט שהבאת

 

מה לעשות שבארה"ב מרוכזים האריות במנועי סילון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נהג מתחיל,

 

אתה טועה -> אם החוק קובע שמהירות מותרת היא 90/100 ועכשיו באים להתבכיין למה אוכפים במהירות 110, זאת תפיסה מוטעית של הבעיה. אולי מחר נקבע שעל גניבת 100 שקל לא צריך אכיפה.

אתה חושב שלאכוף על 110 זה מדפסת כסף? דאג שיעלו את רף המהירות המותר ל-110/120 ואז יאכפו ב-130.

אני בספק אם האוצר ימצא דרך לגיטימית למנוע העלאת מהירות במסגרת החוק.

 

לפני שתקפוץ ותגיד שממילא המשטרה לא אוכפת גניבות של 100 שקל, אציין כי אילו היה בריית קנס על עבירה מסוג זה, סביר שהעבריין לא היה יוצא פטור בלא כלום. מאידך, אם צריך להפעיל מנגנון של חוקרים, תובעים, שופטים וכו' שיעלו עשרות אלפי שקלים, מן הסתם זה חוזר בין היתר לשיקול הכלכלי.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

ישה, אתה מוזמן לצטט, זה בדיוק מה שאני עשיתי שהרי האימרה היא לא שלי במקור.

 

עריכה - ישה, אתה טועה לגבי מנועי סילון. ברה"מ נחשבה בזמנו עליונה בייצור מנועי סילון בכלל ולמטוסי קרב בפרט, כגון טומנסקי וכדומה. כנ"ל במנועים רקטיים אגב, אאל"ט.

 

עוד עריכה - אמיר, זה שאני טועה אני יודע, אבל תכוון אותי לגבי מה אני טועה הפעם?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ידוע לי אבל כיוונתי לארצות שמהם אנחנו הישראלים יכולים לרכוש. רוסיה לא הייתה אחת מהם

 

ודרך אגב אם ראית את הסרטון על המטוס הסיני שהיה עם מנוע מרוסיה , הרי כרגע רוסיה מסרבת לבקשת הסינים למכור את המטוס לאיראן ולסוריה.

 

אז גם הלביא עם מנוע אמריקאי היה יוצא בסופו של דבר לפועל , למכור אותו לשווקי חוץ היו צריכים לקבל אישור של הפריץ וזה למה שייתן כדי שנוכל להתחרות בתוצרת ארה"ב . בחלומות.

 

רק מכרנו את הטכונולוגיות שלנו לסין נוצר קרע עם הפריץ

 

אז אמיר תתעורר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה,

 

אני לא בטוח שאי אפשר היה לקנות מרוסיה או מייצרן אחר בעולם. אם אתה יכול לרכוש מנוע מקביל בלי חבל על צוואר, זה עדיף. אם אתה מחפש מנוע באופן חופשי, יכול להיות שהעיסקה שנבחנת היא כלכלית בלבד ולא אסטרטגית, בבחינת אין טעם לחשק אותך כי המתחרה בפתח.

 

היה ראש ממשלה שלא נבהל מהאמריקאים וכשהוא הרגיש שמקשקים לנו במדינה הוא לא התבייש לקרוא לעברם בפומבי ולהודיע להם שאנחנו לא רפובליקת בננות שלהם ולא מדינת ווסלים. היה איזה מזכר הבנות (כמדומני בטחוני) בין ארה"ב לישראל והוא הכריז מעל בימת הכנסת שמזכר ההבנות מבוטל - במילים אחרות, הוא אמר להם, אל תתפסו אותנו בביצים.

 

אני אלך איתך עוד צעד רחוק עוד יותר - אילו באמת היינו חנוקים, יכולנו גם לפתח מנוע ולייצר אותו. אולי היינו גרים עדיין בדירות שיכון, אבל לפחות היתה גאווה לאומית מוצדקת.

 

נהג מתחיל: הוספתי לך חץ קטן אחרי ה"אתה טועה". לזה התכוונתי וכבר כתבתי זאת בסוף תגובה 30:

צריך ללכת בהפוך - לדרוש העלאת המהירות המותרת.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

בלי המנוע לא היה לנו כסף. אז עם מנוע

 

כמה מדינות בעולם מייצרות מנועי סילון. כמה מדינות בעולם מייצרות מטוסים

 

כדי להתחרות עם האמריקאים 2 מדינות קטנות כמו גרמניה צרפת התאחדו והקימו את איירבוס. אח"כ צירפו עוד 2 מדינות קטנות ספרד ואנגליה.

 

הלקוח העיקרי של המטוס צה"ל הקטין את רצונו למטוס בחצי , זה מה ששבר את גב הגמל וצה"ל זה שדחף כל השנים את המטוס כי המטוס התאים בדיוק למה שצה"ל רצה והעדיף את הלביא על פני המטוסים האמריקאיים שלא התאימו לצה"ל ותמיד נדרשו התאמות ועדיין לא היו בדיוק לפי דרישות צה"ל.

 

היה לנו גאווה אולי אוכל בטוח שלא

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אמיר, הבנתי, אבל לא בטוח שאני טענתי את הטענה שאתה חושב שהיא טעות.

 

מבחינתי חזל"ש בעניין הזה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

נהג מתחיל,

אם אתה טוען שצריך לטפל בביטול האכיפה, אני אשב על הגדר כי הבעיה היא לא באכיפה. הבעיה היא בחקיקה שקבעה מה המהירות המותרת, ואם כבר, אז אותה צריך לשנות. (כתבתי זאת גם בתגובה 30).

 

ישה,

אני מאמין שבשלהי שנות ה-80 יכולנו גם יכולנו והיום היינו מחייכים (כבר כתבתי את זה).

יותר מידי המצאות ופיתוחים ברחו לנו מהמדינה לטובת שדות זרים והיום אנחנו נאלצים לקנות מהזרים בהון עתק את מה שויתרנו במחי יד.

לענין הקטנת ההזמנה: בתקופה ההיא גם התחלף מח"א שלא בדיוק רצה את הלביא כפי שרצה קודמו. לענ"ד, גם זה ענין של פוליטיקה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לא חבר, פספסת אותי :wink:

 

תשאל את ישה, הוא הבין.

 

לילה טוב, חיטאתי ומילאתי בקבוקים ואני פורש לישון.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

הציטט הנכון הוא זה:

 

"קודם כשלקחו את היהודים - שתקתי, כי לא הייתי יהודי

אח"כ כשלקחו את הצוענים - שתקתי, כי לא הייתי צועני

אח"כ כשבאו לקחת את הקומוניסטים, שתקתי, שהרי לא הייתי קומוניסט

כשלקחו את הכמרים שתקתי, כי לא הייתי דתי...

ולבסוף כשבאו לקחת אותי - לא היה מי שידבר בשבילי."

וכתב אותו ברטולד ברכט מחזאי ומשורר גרמני בימי השלטון הנאצי. יש גורסים שהציטוט לא שלו, והוא שהיה ידוע בגנבות הספרותיות הרבות אשר עשה, גנב גם את הציטוט הזה מכומר (אם אני לא טועה), ושינה את השורה האחרונה.

בכל מיקרה זו אכן אימרה חזקה, ובין היתר היא השפיע על אחד ה"מוטואים" שלי שזו גם החתימה שלי.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
אני לא אצטרף למאבק כי אני חושב שההתקפה על ענין האכיפה היא מהלך שגוי. דבר שני, ממילא האכיפה לא נוגעת לכיסי, אז מה לי כי אלין :wink: . אם כבר, אז הוא צריך ללכת בהפוך - לדרוש העלאת המהירות המותרת.

האכיפה לא נוגעת לכיסי כי אני משתדל לשמור על החוק ולא להפר אותו. הבעיה היא לא האכיפה, היא דוקא בסדר.

"כשבאו לקחת את ההומואים, שתקתי ,כי אני הרי לא הומו. כשבאו לקחת את השחורים, שתקתי כי אני לא שחור. כשבאו לקחת את השמאלנים שתקתי, כי אני לא שמאלני. כשבאו לקחת אותי כבר לא נישאר מי שיצעק"...

 

אמיר, הבנתי, אבל לא בטוח שאני טענתי את הטענה שאתה חושב שהיא טעות.

 

מבחינתי חזל"ש בעניין הזה.

 

אם אתה טוען שצריך לטפל בביטול האכיפה, אני אשב על הגדר כי הבעיה היא לא באכיפה. הבעיה היא בחקיקה שקבעה מה המהירות המותרת, ואם כבר, אז אותה צריך לשנות. (כתבתי זאת גם בתגובה 30).

 

לא חבר, פספסת אותי

 

אם פיספסתי אותך, משמע אתה רוצה לומר שצריך להשאיר את הגבלת המהירות החוקית על 90/100 ורק שהמשטרה לא תאכוף ב-110.

אם זאת גישתך, היא מוטעית ולכן אשב על הגדר.

אם אתה חושב שצריך להעלות את רף המהירות החוקית ל-100/110, משמע אתה מסכים איתי.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
הציטט הנכון הוא זה:

 

"קודם כשלקחו את היהודים - שתקתי, כי לא הייתי יהודי

אח"כ כשלקחו את הצוענים - שתקתי, כי לא הייתי צועני

אח"כ כשבאו לקחת את הקומוניסטים, שתקתי, שהרי לא הייתי קומוניסט

כשלקחו את הכמרים שתקתי, כי לא הייתי דתי...

ולבסוף כשבאו לקחת אותי - לא היה מי שידבר בשבילי."

וכתב אותו ברטולד ברכט מחזאי ומשורר גרמני בימי השלטון הנאצי. יש גורסים שהציטוט לא שלו, והוא שהיה ידוע בגנבות הספרותיות הרבות אשר עשה, גנב גם את הציטוט הזה מכומר (אם אני לא טועה), ושינה את השורה האחרונה.

בכל מיקרה זו אכן אימרה חזקה, ובין היתר היא השפיע על אחד ה"מוטואים" שלי שזו גם החתימה שלי.

 

תודה על המידע.

 

הלכתי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני אלך על דוגמה אחרת: גירוש הזרים.

אין לי בעיה אם פעולות משטרת ההגירה, היא פועלת לקיומו של חוק קיים.

אם החוק לא נראה לך הוגן - שנה את החוק.

אין מה לתקוף את משטרת ההגירה (או השר לביטחון פנים) - "תקוף" את שר הפנים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...