Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, חבר שלי רגיל להילוכים והוא [נהג] על הרכב שלי, שהוא אוטומט. הוא רצה להעביר מהילוך 3 לדרייב, ובטעות העביר לרברס... אל תשאלו אותי איך, זה פשוט קרה.

אז ישר העפתי לו את היד אחורה חזר לדרייב. האם המחשב של הרכב מאפשר מעבר לרברס במהירות של כ40 קמ"ש +- ? זה יכול לגרום נזק?_ דרך אגב, הכל פועל כרגיל.

פורסם
בטנק מרכבה סימן 2-3 לא תוכן להעביר לרוורס כשהכלי בתנועה כי יש הגנה חשמלית שלא תאפשר הזזת הידית.

בדוק, הוא היה ב-R, המנורה דלקה בתיבה + הוא לחץ על הכפתור שעל הידית. בלי לחיצה על הכפתור אי אפשר להעביר.

פורסם

בתיבה אוטומטית קונבנציונלית (לא טיפטרוניק, DSG וכו'..).

יש N (ניוטרל) ביניהם. מה שמקשה את העניין עוד יותר. אבל אם חבר שלך *מוכשר, אז הכל אפשרי.

ובדר"כ יש מעין נעילה כזאת שמחייבת לחיצה על כפתור ויש צורך לדחוף את הידית הילוכים דיי חזק כדי שתיכנס למצב R (רברס).

וברוב המכוניות יש הגנה מפני טעויות כאלה, עד כמה הן עובדות אני לא יודע, עד שלא יהיה לי גיר ספייר למזדה לנטיס שהמשפחה שלי משתמשת בה, אני לא אנסה.

 

*(לפי הטענה שהוא "התבלבל" וחשב שזה ידני)

פורסם

ישנם רכבים מודרנים (לא יודע בדיוק את ה-%) שבהם מעבר לרברס באמצע נסיעה קדימה (ברכב אוטומט) גורמת לתיבה להגן על עצמה ולהעביר לניוטרל (לא בידית ההילוכים, אלא בגלגלי השיניים).

פורסם

יש גירים ממוחשבים שכוללים הגנה נגד המצבים האלה ויש גירים שניסיון כזה פשוט יטחן את גלגלי השיניים ואולי ישבור איזה חלק בגיר.

 

כך או כך לא הייתי מנסה לבדוק איזה סוג מותקן אצלך ברכב...:shock:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני זוכר נסענו ביונדאי אקסנט החדשות בגיר שלה בנסיעה באיילון אפשר לשלב ל-P וגם ל-R ושום דבר לא קורה.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
יש גירים ממוחשבים שכוללים הגנה נגד המצבים האלה ויש גירים שניסיון כזה פשוט יטחן את גלגלי השיניים ואולי ישבור איזה חלק בגיר.

 

כך או כך לא הייתי מנסה לבדוק איזה סוג מותקן אצלך ברכב...:shock:

אם זה ישבור איזה חלק בגיר אני בטוח שאפשר לשמוע את זה.

פורסם
אני זוכר נסענו ביונדאי אקסנט החדשות בגיר שלה בנסיעה באיילון אפשר לשלב ל-P וגם ל-R ושום דבר לא קורה.

וואלה ?! איזה שנה הרכב ?

פורסם

חבר מהעבודה פעם על מהירות של 130-140 קמ"ש(יודנאי גטס שלא ישלחו עליי טילים)

שואל אותי מה קורה אם אני מוריד ל 2(תיבה אוטו')

 

אמרתי בבקשה אל תעשה כי נראה לי שיישבר הגיר/מנוע או כל דבר אחר באוטו..

 

חברי כן עשה את זה,האוטו נסע רגיל,לא קפיצה לא כלום,כאילו זה סתם מבוטל הספרה 2.

 

בקיצור,נראה לי שיש מנגנוני הגנה(מחשב רכב?) לדברים כאלו(שאלות מסקרנות או חולניות כמו של החבר שלי) 

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

ברוב הרכבים המודרניים שהגיר מבוקר מחשב יש הגנה מפני נהג טיפש. הגיר לא יכניס למשל הילוך P באמצע נסיעה.

מעבר לזה, בגולף במקרה לא צריך ללחוץ על ברקס כדי שהידית תכנס ל-R?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם במסגרת הבלבול החבר שלך לחץ גם על הקלאץ' אז אין בעייה.

 

גירים אוטומטיים(אפילו הפרימיטיביים) לא מעבירים הילוך מיד כך שאם לא הרגשת מכה חזקה שגררה גם כיבוי מנוע אין בעייה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...