Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

WaterFest 2010 [המון תמונות]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Aviry, הסרטון הזה פשוט מגוכח. אולי עניין של טעם וריח, אבל זה נראה כמו גולף על בסיס סיטרואן 8)

 

מה השלב הבא? יתחילו להקפיץ את הפרונט כמו lowriders?

Kawasaki Versys !!!

פורסם

מצד אחד זה יפה לראות שיש מקומות עם תרבות מוטורית ותרבות שיפורים.

 

מצד שני, רוב השיפורים שם נראים מוגזמים ולא נעימים לעין ו-75% מהרכבים שצולמו שם- במידה והיו מצולמים בארץ כולם פה היו כותבים (ודי בצדק למען האמת) שזה נראה כמו שיפורים של ערסים וללא כל טעם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
Aviry, הסרטון הזה פשוט מגוכח. אולי עניין של טעם וריח, אבל זה נראה כמו גולף על בסיס סיטרואן 8)

 

מה השלב הבא? יתחילו להקפיץ את הפרונט כמו lowriders?

 

מסכים איתך שזה מוגזם ומגוכח, במיוחד לרכב שהוא ספורטיבי במקור וכל הדברים האלה לא ממש עוזרים לו.

אני רק נתתי פה פירשנות לתמונות כמי שחי בפורומים האלו.

 

אם מעניינת אותך הגישה שלי ב"שיפורי יופי" היא מינימליזם: ג'נט קלאסי (מקורי VW/AUDI או איזה BBS) גדול והנמכה סבירה, באמת שזה אמור להספיק לכל רכב בקונצרן (אבל לכל רכב יש את הפיצ'יפקס שלו שצריך לסדר).

 

דוגמא למשהו שהוא חלום בעייני:

 

IMG_8298.jpg

reifnitzfinal3.jpg

IMG_6644.jpg

IMG_6658.jpg

IMG_6642.jpg

 

(על פניו נראה רק ג'נט והנמכה, אבל מי שמכיר את הMKV ישים לב לעוד המון דברים קטנים שעושים את ההבדל)

-----

פורסם
עומרי הג'אנט הזה פשוט יפה

אני מת לארגן סט לשירוקו כמו בתמונות שפירסמת, או לפחות כאלו:

VW-Scirocco-Remis-0.jpg

 

שמע, אני מכיר ג'נטים, ומכיר כמעט כל מה שרץ בסשן הVAGיות, אבל מה שיש על הגולף ההיא אני פשוט לא יודע מזה.

לגבי מה שאתה העלת, זה ג'נט "פשוט", יש המון כאלה, ויש אפילו בארץ במחיר טוב, קיצר דבר איתי.

-----

פורסם
אני לא מבין את הקטע הזה של להנמיך את הרכב למצב שהוא נראה כמו גוף רכב בלי גלגלים.

נראה פשוט מגוכח. במיוחד על הג'טה.

 

גם אני באתי לכתוב את אותו הדבר בדיוק.. זה ממש נראה כאילו אצל חלק מהמכוניות הגלגלים שקועים בתוך בית הגלגל,

זה די מכער לטעמי, גם הרכב חשוף יותר לפגיעות אבנים וכדומה.

 

נ.ב

אני מעדיף VAGי(נ)ות

 

;-)

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

תמונות מעולות.

תודה על הזמן שהקדשת על כך שצלמת ערכת והעלת אותן לפורום לחלוק אותן עימנו.

 

:mm_yeah:

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לדעתי למעט מה-VAG'ים שם יש בעלים שעיצבו את רכבם בטוב טעם- ,תמונות 1,9,10 ואחרונה.

רובם פשוט לא נראים טוב. ובכלל לקחת ג'אנט מרכב אחר (בנטלי, פורשה, מרצדס) זה מאוד מכוער ולא מכבד את המותג שבו נוהג.

חלקם הקטן גובל במחלת נפש.

WF%202010%20-%20Dimanche%20038.jpg

×
×
  • תוכן חדש...