Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

GM היא בעלת הבית באופל, המנוע משרת גם את ה- Buick LaCrosse.

אין לי משהוא נגד אופל ולהיפך. אבל UMI פשוט הרסו את המותג.

פורסם
יש שיקולי זיהום אויר ולא רק צריכת דלק.

 

הנתונים הם עובדה שכל בעל מאליבו יאשר לך.

בדיקה עם בעלים של מליבו 3.5 : 1:8.5 בנסיעה 75% בעיר - לא רע.

פורסם

גם אצלנו במשפחה יש מאליבו 3.5 והצריכה היא בערך 1:9 והרבה בעיר.

אוטו ממש חזק (אין לי ממש ניסיון נסעתי רק על jetta אני נהג חדש) אבל בכל זאת אפשר להרגיש את הכוח.

אני ממליץ.

 

דרך אגב, מישהו יודע לפי היצרן כמה היא עושה 0-100?

פורסם

המאליבו תאיץ במיאוץ הקלאסי בזמן של כ-8.5 שניות.

מהיכרות שהייתה לי עם כמה בעלי מאליבו של דגמי 2004-2008 אני יכול לומר לך שכולם דיווחו על תצרוכת של 10\1.

 

אבל, בתור אחד שנוסע על אמריקאיות אני יכול לומר לך שפה אין חוכמות.

כשתיסע רגוע - צריכת הדלק תראה בהתאם.

כשתלחץ חזק - אתה תכפיל את הצריכה שלך בכמעט פי 2 (לאיזור ה-7\1 - 6.5\1).

בברכה,

יונתן.

[email protected]

  • 9 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

מתלבט על שברולט מאליבו 2015 מנוע 2000 או 2016 1.5 סמ"'ק טורבו.

 

האם הרכב אמין.

 

התקציב שלי בערך 75 אלף, האם כדאי ללכת על רכב אחר מסוג זה?

תודה לעונים

פורסם

ממה שאני יודע לא מעט מנועי 2 ליטר הלכו עוד בתקופת האחריות, במקומך לא הייתי נכנס להרפתקה כזו עם רכב בן 4-5. לגבי ה 1.5 לא יודע.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

לא, שופכות מנועים וטורבו חופשי... הדגם החדש מגיע רק עם מנוע 1.5 טורבו שעוד קשה להעריך כמה הוא אמין... הדגם הקודם 2 ליטר 252 כוח מאוד חזק... אבל מאוד לא אמין.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

ה1.5 נמכרת פה מ2016, אני מניח שאם הייתה בעיה חמורה בבמנוע כבר היו יודעים.

אני מחזיק בדגם 2017 ולא היו לי שום בעיות, אבל הנסועה שלי נמוכה מאוד אז כנראה שזה לא אומר הרבה.

×
×
  • תוכן חדש...