לעניות דעתי מגאן מהשנתונים האלה עדיין בעייתי יותר משנתון 2007-2008 . צריך הרבה מזל עם המכוניות האלה. יש לי חבר שיש לו מגאן 2005 והוא מאוד מרוצה ואילו חבר אחר שמקטר על רנו מגאן ועל בעיות בחיישנים בגיר.
ככלל זה אוטו מאוד בטיחותי מאוד מרווח מאוד נוח שאם תטפל בו רק בחלפים מקוריים ורק במוסכי חברה תרויח אוטו סביר מאוד במחיר טוב מאוד.
קשה מאוד למכור אותו.