Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כך קורה שהמומחה הוא "מומחה"

 

מונח כעת עיעור על פס"ד עוזרי בפני בית המשפט המחוזי בירושלים והוא שייתן את דעתו על כך.

 

המצחיק או יותר נכון המעציב הוא שהמשטרה מתעלמת מפס"ד עוזרי וממשיכה להגיש כתבי אישום בטווח שעד 400 מק"ג בניגוד לקביעת בית המשפט בעניין עוזרי ואפילו בטווח שבין 240-290 מק"ג , אף על פי שבכתב הערעור היא מדברת על כי האכיפה תהיה רק מעל 290 מק"ג.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

סוף סוף חדשות טובות לכל ציבור הנהגים , מהיום יהיה למשטרה דרך אחת פחות לדפוק את האזרח הקטן , מאז ומתמיד ידעתי שמשהו מסריח שם עם המכשיר הזה , הינשוף הזה קובע שאתה אלכולהוליסט גם אם שתית רק כוס תה אפילו...

פורסם

מה זה יעזור למי שכבר קיבל את השטרונגול וגם אם זה מהתקופה הקצרה?

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
סוף סוף חדשות טובות לכל ציבור הנהגים , מהיום יהיה למשטרה דרך אחת פחות לדפוק את האזרח הקטן , מאז ומתמיד ידעתי שמשהו מסריח שם עם המכשיר הזה , הינשוף הזה קובע שאתה אלכולהוליסט גם אם שתית רק כוס תה אפילו...

 

 

כנראה שלא קראת את פס"ד כיון שהוא הרשיע את הנהג ולא זיכה אותו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אולי דיי כבר עם כל האשמות חסרות תכלית האלה כנגד המשטרה? הרי זה ברור שהינשוף לא יגיד על אדם שהוא שיכור אם אותו אדם שתה 4 ליטר של לימונענע וחצי/שליש בירה.

אל תשתו ותנהגו ולא יהיה לכם מה לפחד להיתפס על שכרות.

בסופו של דבר הכל לטובתנו, אותי אישית מפחידים כל הסיפורים על הנהגים השיכורים והתאונות שהם גורמים על הכבישים.

פורסם

זה מה שקורה כשאנשים לא קוראים את פס"ד המצורף וישר מגיבים. זה נקרא "חמור קופץ בראש".

 

בכל מקרה - מאז שהתחילה האכיפה החזקה יותר הפסקתי לחלוטין לשתות ולנהוג, שותה רק שלוק אחד קטן שנכנס בנורמה וגם בינו לבין ההגה מפרידים שעתיים לפחות. מה שאומר, שהעניין עובד.

 

שלילה הבחור קיבל ל-3 שנים (לטובת העצלנים שלא קוראים את הפס"ד) וגם חודש מאסר על תנאי אם ייתפס על הכביש. אני מניח שזה ירתיע אותו מלנהוג, אם לא - שייהנה בקלבוש.

פורסם
אולי דיי כבר עם כל האשמות חסרות תכלית האלה כנגד המשטרה? הרי זה ברור שהינשוף לא יגיד על אדם שהוא שיכור אם אותו אדם שתה 4 ליטר של לימונענע וחצי/שליש בירה.

אל תשתו ותנהגו ולא יהיה לכם מה לפחד להיתפס על שכרות.

בסופו של דבר הכל לטובתנו, אותי אישית מפחידים כל הסיפורים על הנהגים השיכורים והתאונות שהם גורמים על הכבישים.

 

למה אתה כל כך בטוח שהינשוף יודע את ההבדל?

אין לי מושג איך הינשוף עובד, אך לא פעם נטען שהוא מראה תוצאות שגויות, גם אם הבן אדם לא שתה בכלל אלכוהול(בטח מרכיבים ממאכלים אחרים גורמים לו לזייף), אז איך אתה כל כך בטוח וכל כך ברור לך שהינשוף לא טועה?

 

אני בחיים לא עובר את כמות האלכוהול המגודרת בחוק שמותרת לשתיה(וגם עצם שתית אלכוהול ונהיגה קורות לעיתים רחוקות) וגם אחריה אני מחכה כשעה לפני שאני עולה על ההגה.

 

אני לא רוצה להיות זה שיבדק על ידי הינשוף וימצא שיכור, כששמרתי על כל החוקים!

פורסם

אני בחיים לא עובר את כמות האלכוהול המגודרת בחוק שמותרת לשתיה(וגם עצם שתית אלכוהול ונהיגה קורות לעיתים רחוקות) וגם אחריה אני מחכה כשעה לפני שאני עולה על ההגה.

 

אני לא רוצה להיות זה שיבדק על ידי הינשוף וימצא שיכור, כששמרתי על כל החוקים!

 

אתה מוכן להגדיר את הכמות הזאת במונחי ליטר שתיה ? חצי ליטר שליש רבע של בירה או כמות של וודקה ??

 

חפש שרשורים קודמים בו מופיעים הודעות של פותח שרשור זה דר' פוליצ'וק ותבין כי מה שכתבת אינו נכון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני בחיים לא עובר את כמות האלכוהול המגודרת בחוק שמותרת לשתיה(וגם עצם שתית אלכוהול ונהיגה קורות לעיתים רחוקות) וגם אחריה אני מחכה כשעה לפני שאני עולה על ההגה.

 

אני לא רוצה להיות זה שיבדק על ידי הינשוף וימצא שיכור, כששמרתי על כל החוקים!

 

מה הכמות ? חצי ליטר בירה שליש רבע כוס וודקה. לא תמצא הגדרה כזו בחוק בכלל. אז אנא בטובך !!

 

קרא את ההודעות של דר פוליצ'וק בשרשור אחר , שבמענה לשאלה שלי ענה שאין דבר כזה וזה אידיבידואלי לכל אדם ואדם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
למה אתה כל כך בטוח שהינשוף יודע את ההבדל?

אין לי מושג איך הינשוף עובד, אך לא פעם נטען שהוא מראה תוצאות שגויות, גם אם הבן אדם לא שתה בכלל אלכוהול(בטח מרכיבים ממאכלים אחרים גורמים לו לזייף), אז איך אתה כל כך בטוח וכל כך ברור לך שהינשוף לא טועה?

 

אני בחיים לא עובר את כמות האלכוהול המגודרת בחוק שמותרת לשתיה(וגם עצם שתית אלכוהול ונהיגה קורות לעיתים רחוקות) וגם אחריה אני מחכה כשעה לפני שאני עולה על ההגה.

 

אני לא רוצה להיות זה שיבדק על ידי הינשוף וימצא שיכור, כששמרתי על כל החוקים!

 

מה הכמות ? חצי ליטר בירה שליש רבע כוס וודקה. לא תמצא הגדרה כזו בחוק בכלל. אז אנא בטובך !!

 

קרא את ההודעות של דר פוליצ'וק בשרשור אחר , שבמענה לשאלה שלי ענה שאין דבר כזה וזה אידיבידואלי לכל אדם ואדם.

 

 

אותה תשובה לשניכם- בהנחה שאתם שוקלים מעל 60 קילו אתם יכולים לשתות שליש בירה/כוס יין/ כוסית וודקה, ואחרי 45 דקות (שזה הזמן שלוקח למנה הזאת להתפרק) אתם יכולים לנהוג בלי שום חשש שהינשוף יגיד גם אם אתם שיכורים, גם אם תשתו 4654875487 סוגי של מיצים.

צריך להבין דבר פשוט, נכון שהרבה פעמים המשטרה מפשלת בדברים קטנים פה ושם, אבל ברגע שזה מגיע לאכיפת נהיגה בשכרות אני לא מאמין שהם לא בדקו את הינשוף הזה, הם לא מחפשים את אלה שלא שותים.

אני בטוח שהמשטרה יודעת שיש לינשוף הזה סטייה כל שהיא(שום דבר לא מושלם), ולכן כדי לפצות על כך הם מראש מגדילים את הכמות המותרת של אלכוהול בליטר אוויר נשוף מ-240 מיקרוגרם בליטר אוויר נשוף ל-320 מיקרוגרם בליטר אוויר נשוף.

פורסם

סלח לי ארקדי

 

אבל גיבוב כזה של שטויות בלתי מבוססות כבר מזמן לא נכתב כאן. גם לגבי זמן ההתפכחות וגם לגבי 320 מק"ג וגם לגבי אמינות הינשוף שבית משפט לאחר ששמע מומחים כולל את מומחי היצרן קבע שאמינותו מוטלת בספק ולכן הוא קבע שרק מעל 400 מק"ג ייחשב האדם לשיכור על פי החוק על אף שהחוק נוקב ב 240 מק"ג.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
מה הכמות ? חצי ליטר בירה שליש רבע כוס וודקה. לא תמצא הגדרה כזו בחוק בכלל. אז אנא בטובך !!

 

קרא את ההודעות של דר פוליצ'וק בשרשור אחר , שבמענה לשאלה שלי ענה שאין דבר כזה וזה אידיבידואלי לכל אדם ואדם.

 

אני מדבר על הטבלה שפורסמה מזמן(ההגדרה הזאת בחוק) וניתן היה לחשב איתה את הכמות יחסית למשקל הגוף.

באותו הזמן חישבתי לגבי שליש בירה ויצא סבבה. לא שותה יותר מזה אם אני נוהג. ובכלל בד"כ אני בכלל יוצא במוניות או ברגל אז כמות המקרים בהם אני שותה את השליש היא אפסית.

בינתיים המשקל עלה וכמות האלכוהול הנצרכת לא עלתה, כך שאני עדין עומד בגבולות החוק על פי אותה הטבלה.

 

ואני לא מבין על מה אתם מנסים להגן, על השימוש הלקוי של המשטרה במכונה שהתוצאות שלה לא אמינות?

אם יורידו את רמת האלכוהול המותרת ל 0, אז אני לא אשתה אלכוהול, אבל אני לא רוצה לצאת ממועדון בלי לשתות והשוטר יגיד לי ששתיתי כי הינשוף הצביע על כך.

 

אף אחד לא מנסה להגן פה על שיכורים שנוהגים בכבישים, פשוט אני לא רוצה להיות בסטטיסטיקה של אלה שהמכונה זייפה לגביהם ונמצאו שיכורים למרות ששתו לימונענע גרוס.

 

לי אישית לא אכפת לא איכפת לעשות בדיקת דם(זה עדין אמין, נכון?), אבל אין באמת את האופציה לבחור.

×
×
  • תוכן חדש...