Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

רציתי לשתף אותכם במה שקרה לי השבוע ולשמוע חוות דעת .

במקצועי אני מנהל שיווק ומסתובב בכל רחבי הארץ.השבוע נכנסתי בוקר אחד לעיר נתיבות (שדרות ירושלים למי שמכיר) ובדיוק קיבלתי שיחה חשובה בסלולרי.עצרתי בצד הדרך בסוף מפרץ חניה של אוטובוס,העברתי את השיחה מהדיבורית לנייד

והתחלתי לרשום הזמנה מלקוח.לא עוברת חצי דקה ודופק לי שוטר שיצא מג'טה סמויה על החלון ומבקש ממני רשיון נהיגה ורשיון רכב.

סיימתי את השיחה,יצאתי אליו לניידת ואני רואה שהוא רושם לי דו"ח.כששאלתי על מה הוא רושם לי דו"ח הוציא הפרופסור את

ספר החוקים והקריא לי כך: העמדת את הרכב כולל עצירה וחנייה בתוך מפרץ אוטובוס. כשטענתי שהאיסור הוא לא על עצירה זמנית כשהנהג בתוך הרכב צחק לי השוטר בפנים ואמר לי שאם אני כ"כ בטוח אז שני יישפט והוא יהנה מזה מאוד:evil:

 

השאלה היא:

האם אני צודק שהיה לי מותר לשבת שם בתוך הרכב? והאם כדאי לי להשפט או לבלוע את הכבוד ולשלם (250 ש"ח בלי נקודות)?

אם אני נשפט זה בנתיבות או במקום אחר?

מודה מראש לעוזרים

בני

חבר,אתה חופר

פורסם

מותר לעצור כדי להעלות ולהוריד נוסעים, מעבר לזה יש איסור עצירה בתחנת אוטובוס.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הכי גרוע זה המתנדבים,אלה אותם אנשים שהפנסיה משעממת אותם בבית,אז הם מחפשים קצת אקשן.

נכון לפי החוק אסור לעצור,אבל יש מקרים שאפשר לעגל פינות

לא עשית עבירה של סיכון חיי אדם היה אפשר להחליק אותה

פורסם
הכי גרוע זה המתנדבים,אלה אותם אנשים שהפנסיה משעממת אותם בבית,אז הם מחפשים קצת אקשן.

נכון לפי החוק אסור לעצור,אבל יש מקרים שאפשר לעגל פינות

לא עשית עבירה של סיכון חיי אדם היה אפשר להחליק אותה

 

לא, אי אפשר לעגל פינות!

נניח שרכב פרטי עוצר בתחנת אוטובוס לדקה לרשום הזמנת לקוח. מגיע אוטובוס סדיר אשר לא יכול לעצור בתחנה ולכן הוא עוצר באמצע הכביש. עולים ויורדים אנשים מהאוטובוס וצריכים ללכת על הכביש ולסכן את חייהם? למה? :evil:

פורסם

המתנדבים המבוגרים, הם לרב מכת מדינה.

נדירים ההגיוניים שבינהם.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
הכי גרוע זה המתנדבים,אלה אותם אנשים שהפנסיה משעממת אותם בבית,אז הם מחפשים קצת אקשן.

כל מתנדב בכל תחום, עושה משהו כי הוא חושב שהוא תורם לחברה ומסייע לה.

יש כאלו שמתנדבים בבתי אב, גני ילדים או בעבודה עם בעלי חיים, הצד הפחות נעים לנו בתור נהגים אלו המתנדבים שעובדים במשטרה, מדוע? כי מפגש עימם בדרך כלל מסתיים בקבלת דוח על עברה שביצענו.

אקשן או לא כל אחד מגיע להתנדב משקוליו שלו.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אסור לעצור בתחנת אוטובוס לרגע, שנייה או חלקיק השנייה, וזה לא משנה אם אתה מוריד או מעלה נוסע או סתם רושם הזמנה מלקוח. זה החוק היבש.

 

בטוח שאסור בכלל? זכור לי שמותר כדי להעלות ולהוריד נוסעים (כמו אוטובוס)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בטוח. מתוך תקנות התעבורה, אותן ציטטתי בשרשור שהיה כאן לא מזמן באותו נושא:

 

מקומות אסורים בעצירה, בהעמדה ובחניה

.

.

.

(12) בנתיב שיועד לתחבורה ציבורית ובתחום תחנת אוטובוסים המוגדרת על ידי סימון על פני כביש, ובאין סימון כאמור - בתוך עשרים מטר לפני תמרור

"תחנת אוטובוסים" ועשרים מטר אחריו, בשני צדי הדרך; ובלבד שמותר לעצור או להעמיד או להחנות רכב בצד הדרך שממול לסימון על פני הכביש או

ממול לתמרור, אם רוחב הכביש באותו מקום הוא שנים עשר מטר או יותר.

פורסם
לא, אי אפשר לעגל פינות!

נניח שרכב פרטי עוצר בתחנת אוטובוס לדקה לרשום הזמנת לקוח. מגיע אוטובוס סדיר אשר לא יכול לעצור בתחנה ולכן הוא עוצר באמצע הכביש. עולים ויורדים אנשים מהאוטובוס וצריכים ללכת על הכביש ולסכן את חייהם? למה? :evil:

ובדיוק באותו רגע ילד חצה את הכביש ו...? תעשה לי טובה שנינו יודעים שעל עבירה כזאת אפשר להחליק.

ושנינו יודעים שהמתנדבים במשטרה הם עם אחר,אלא אם כן אתה מהעם הזה.

פורסם
ובדיוק באותו רגע ילד חצה את הכביש ו...? תעשה לי טובה שנינו יודעים שעל עבירה כזאת אפשר להחליק.

ושנינו יודעים שהמתנדבים במשטרה הם עם אחר,אלא אם כן אתה מהעם הזה.

אני מהעם ששומר חוק ומתחשב באחרים. אתה כנראה לא.

פורסם
והאם כדאי לי להשפט או לבלוע את הכבוד ולשלם (250 ש"ח בלי נקודות)?

 

כדאי לך לבלוע את הכבוד ולשלם.

כי לפי מיטב הנבתי התקנות החדשות לגבי איסור שימוש בפלאפון מדברות על כך שאסור לדבר בסלולארי ברכב מונע גם כאשר אתה עומד בצד, ולא נוסע. תשפט על 250 ש''ח ותקבל קנס 1,000 ש''ח. תחשוב על כך שאם תפסיד במשפט השופט יכול עוד להחמיר איתך, כי במקרה הזה לא תצא זכאי בטוח.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

בורזום, אתה רוצה להגיד לי שאם אני עוצר בצד ומדבר בטלפון אני יכול לקבל קנס?

לא מצאו דרכים יותר הגיוניות לסחוט כסף?

פורסם

לפי החוק היבש כאשר הרכב מונע ומאחורי ההגה יושב נהג המשוחח בטלפון/ שיכור, ניתן ניתן לכתוב על כך דוח, בפועל זה לא קורה.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...