Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל בגלל עומר, התמונות שהוא העלה על המסלול בבלוקו גרמו לי להכנס לתמונות הקורס שקיבלתי מסמל"ת לפני כמעט שנה.

הפעם כבר התיישבתי להכין סירטון והנה הוא לפניכם.

אני מקווה שהצלחתי להעביר קמצוץ מהחויה וסליחה מראש על העריכה החובבנית.

 

 

פורסם
וואו. נראה ונשמע מדהים.במיוחד בסירטון השני עם ה8C.מה צריך לעשות בשביל לקבל כזה?אפשר להגיע לקורס כזה באופן עצמאי?כמה זה עולה?

תקנה אלפא חדשה או פיאט אברט חדשה או שתיהיה סוכן מכירות מעולה של סמל"ת:wink:!

מדהים מדהים הקינאה אוכלת אותי:oops:.

:fadein:
פורסם
תקנה אלפא חדשה או פיאט אברט חדשה או שתיהיה סוכן מכירות מעולה של סמל"ת:wink:!

מדהים מדהים הקינאה אוכלת אותי:oops:.

 

תקנה את שתיהן, תקבל קורס כפול.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
תקנה אלפא חדשה או פיאט אברט חדשה

נראה לי שסתם אלפא לא תזכה אותך בחוויה כזאת.

זכור לי שפותח שרשור נוהג ב159TI וגם נמנה על גרעין הקשה של חובבי אלפא בארץ.

פורסם
נראה לי שסתם אלפא לא תזכה אותך בחוויה כזאת.

זכור לי שפותח שרשור נוהג ב159TI וגם נמנה על גרעין הקשה של חובבי אלפא בארץ.

אני אכן נוהג ב159 TI אבל דווקא יש אנשים עם "סתם" אלפא שקיבלו כזה קורס.

בסוף שבוע שעבר הסתיים מבצע בו הם חילקו 100 קורסים כאלה ל100 הרוכשים הראשונים.

מדי פעם יש להם כאלה דברים והתמזל מזלי שקיבלתי.

כששאלתי בקורס את אחד המדריכים כמה זה עולה הוא דיבר על מעל 5000 יורו ושאי אפשר להגיע אליהם באופן עצמאי. מדובר על מסלול ששיך או מופעל באופן בלעדי על ידי קבוצת פיאט להעברת קורסי "צ'ופר" לרוכשי אלפא מזראטי ופרארי. רוכשי מזראטי מן הסתם נוהגים על מזראטי ועבור רוכשי פרארי הצוות המקצועי (שכולו בנוי מנהגי מירוצים פעילים בקטגוריות שונות) נוסע לפיוראנו להעביר את הקורס.

הקורס עצמו היה אכן הנאה צרופה והסירטונים מעבירים רק חלקיק מהחויה המדהימה הזו במיוחד בחלק השני של הסירטון השני עם הצלילים המדהימים של ה8C.

פורסם

אהבתי! מגרה מאוד.:-o

לא יודע למה אבל אני נורא אוהב את המכוניות שקונצרן פיאט מוציא: בראבו,500,מיטו, 159 ,C8 פרארי מזארטי.

כאילו יש להם קצת יותר מכל אירופאית אחרת.(אני מאמין שזה קשור לעיצוב המכוניות שלהם)

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם

אני ברגע זה נמצא בקורס.

ויש לי רק דבר אחד להגיד- כל הכבוד לסמלת על הקורס. פשוט כיף כיף כיף חברה אחלה, מדריכים אחלה אפילו כל האוכל לכל הימים על חשבונם. כל הכבוד

דרך אגב לא נמכרו כל ה100 מכוניות של המבצע אז תזדרזו נשארו עוד קורסים מתנה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

×
×
  • תוכן חדש...