Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שהבן אדם עשה זה פשוט מאוד

יש לו קמרו שהיא הנעה אחורית

ברגע שהוא שם גז וברקס הגלגלים הקדמיים ננעלים והאחוריים עובדים לפי הדיפרנציאל של האוטו...ככה נגרם העשן

לא קשור לזה שהוא ביטל את הברקסים מאחורה

הוא פשוט לא הפעיל את האמברקס

 

אגב "הערס" הוא חבר שלי במקרה.

 

:oops: חיחיחי נווו... אתה.... יודע שזה היה בבצצחוק.

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז ככה, קוראים לזה Burnout

ואתה יכול לראות תמונות של זה פה:

http://www.smokingtyres.com/image/burnouts/burnouts.html

 

בדרך כלל עושים את זה למספר שניות (בין 3 ל-7 שניות) רק כדי לחמם את הצמיגים,

ובעזרת זאת לצאת מהמקום יותר מהר כשאתה לוחץ (האחיזה משתפרת כי הצמיג חם).

ואז הגיעו כל הפלצנים למיניהם והחליטו לקרוע את המכוניות שלהם מכל כיוון,

ולזה קוראים Burnout.

 

אתה צריך ללחוץ על הברקס ולהצמיד את הגז (בהנעה אחורית עם הרבה כח כמובן)

רק טיפ אחד...

אם אתה עושה את זה, תיזהר שלא יברח לך התחת של הרכב כי זה יכול לפגוע במישהו במהירות וזה כבר סיפור אחר לגמרי...

 

מקווה שעזרתי

Fun Is Not A Straight Line!!!

פורסם

כן... קוראים לזה BURNOUT ותאמת זה ממש פשוט למי שיש מכונית עם כח...

בשביל לסובב במקום אוטו עם הנעה קדמית.... מרימים אם ברקס!!!!

הנעה אחורית לוחצים על הבלם כי הבלם נועל את הגלגלים הקדמיים...

מה שגורם לו לקרוע את הצמיגים מאחורה......

ויש לי סרטונים המחשב של מכוניות שמפרפרות 3 דקות בלי הפסקה...

עד שהצמיג נשחק לגמרי ובמקום עשן יש כבר אש!!!!

ROVER=~~

פורסם
לפי דעתי זה שלושה גמדים עומדים מתחת לאוטו ומעשנים סיגר ואתם סתם עושים מזה עניין .

מבעירים נאדות נראה לי יותר מציאותי.

 

אכן גבר שבגברים מי שעושה דבר כזה במגרש מלא אנשים. מה הוא מחפש? לעשות רושם על מישהו? להשיג זיון? מאחר וזה עושה רושם בעיקר על ילדים בני 14 שמגיעים עם האופניים, אז אני מניח שחבר של וייפר מחפש זיון עם ילד בן 14, וזה פלילי אפילו יותר מהשתוללות מוטורית בין אנשים.

 

וייפר - תמסור לחבר הסמי-ערס שלך שבגלל אנשים כמוהו יש פשיטות במפגש. :evil:

פורסם

ishpuz

כולם יודעים שזה לא רק בגלל כל השריפת צמיגים הזו

יש אנשים שיוצאים לך בצורה משוגעת שיש ילדים עם אופניים והולכי רגל על הכביש וטעות אחת של אחד הנהגים הוא גמר את הקריירה שלו על הכביש

אז יותר עדיף לעשות משהו במקום מאשר לתת פתיחה רצינית שיכולה להגמר רע עם הרוג או שניים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...