Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

focal 165v1 או morel dotech ovation


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שניהם קומפוננטים טובים.. אי אפשר להגיד בוודאות מה עדיף זה תלוי באוזניים שלך ובמרקם הצליל שאתה אוהב.

תבקש לשמוע את שניהם במפגשים/חנויות אודיו ותחליט.

שבוע טוב

פורסם

עשית סלט.

פוקאל ומורל שונים בתכלית באופי הצליל, ומה שטוב לי לא בהכרח טוב לך.

דוטק או V1 הם ברמה נמוכה משמעותית מ- K2P, וגם שונים במחיר, ה- K2P (האמיתי, עם הקונוס הכסוף באמצע) עולה מעל 2000 ש"ח לחדש, בעוד ה- V1 או הדוטק עולים 900-1200 ש"ח.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

לא יודע, צריך לשמוע כדי להחליט, אני בטוח שתוכל למצוא את הדוטק אצל כמה אנשים, ה- V1 אולי טיפה יותר קשה למצוא, אבל תנסה למצוא אצל מישהו את הטוויטר TN47.

אם לא תצליח למצוא אף אחד למשוע אצלו, עם סוג המוזיקה שלך הייתי מהמר על הדוטק, ושוב אני אומר, זה הימור כי אין לדעת מה תאהב.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

המורל רמקול לפי דעתי הרבה יותר טוב ואיכותי לעומת הפוקאל (בדגמים שהצעת).

הבעיה היחידה שהרבה יותר קל להוציא את המקסימום מהפוקל מאשר במורל.

לדוגמה: המורל מנגנים הרבה יותר טוב כשהם נמצאים בתוך תיבה מאשר בחלל הדלת

ולפוקל מספיק קצת איטום ואתה מגיע איתם למקסימום שהם יכולים להוציא.

 

כמובן שלפוקאל יש צליל יותר חד ומדוייק ואפילו קצת צורם מאשר למורל שהצליל שלו נחשב ליותר רך ואיכותי.

 

לפי דעתי אתה תשיג תוצאה הרבה יותר טובה מבחינת סאונד אם תבחר בפוקאל.

 

אני יודע שהרבה אנשים יכעסו על הדברים שרשמתי אך זאת דעתי.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

בוקר טוב

אני חייב לציין שאני מסכים לחלוטין עם האיש שנוהג בכלי הזה-BMW 525 :-P

אני כמובן (:lol:) שלא הייתי בוחר אף אחד משני הסטים האלו, אלא הולך בכיוון אחר לגמרי

אני מניח שמי שמכיר אותי יודע למה אני מתכוון :idea:

אבל אם הברירה שלך היא אחת משני הסטים ובהתחשב בסגנון המוזיקה שרשמת שאתה מקשיב לה

ללא ספק הפוקאל סדרת V

ודרך אגב אני מסכים עם ישראל ואינני מבין איך נכנס ה-K2P למשוואה

דרור

×
×
  • תוכן חדש...