לפעמים שאני מגביר את המערכת גבוהה מדיי אזזז יש נפילות מתח כאלו והבאס נופל ולא שומעים ברור...אני חושב הנפילות האלו הם מהקבל שיש לי מאחורה או שמהגבר המונו בלוק שפותח יותר מדיי את הסאב...(המערכת כוללת 2 מגברים סאב וקבל-והמצבר חדש של שנפ) מה אני יכול לעשות כדי שזה לא יקרה??