Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

WRC - ראלי פורטוגל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם אוג'ייר מתחיל להתעלות על יכולותיו של לואב או שלואב מתחיל להתעייף/להזדקן?

האם הגיל משפיע? או שזה השיעמום אחרי כל כך הרבה הישגים?

 

את התשובה הזו נקבל בהמשך הליגה

 

לא ממש ענית על השאלה...

הכוונה בשאלה היא האם העייפות של לואב או חוסר התיאבון שלו הם הגורם ל"דעיכה" או הכישרון הגדול יותר של אוג'ייר?

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא ממש ענית על השאלה...

הכוונה בשאלה היא האם העייפות של לואב או חוסר התיאבון שלו הם הגורם ל"דעיכה" או הכישרון הגדול יותר של אוג'ייר?

 

לסלי

 

לדעתי , לאוב טעה כאשר היה "זהיר מידי" ביום הראשון ולא לחץ מספיק בהסתמך על ההישג שלו באמצע הראלי בניו זילנד-זוכרים?

הוא העריך שיהיה לו יותר קל לסגור את הפיגור אליו נקלע , ולא העריך נכונה את כשרונו של אוג'ייר !!

 

אני עדיין סבור שאם שיטת הזינוק היתה שונה יש יסוד סביר להניח שלאוב היה לוקח בקלות !! דני כנראה לא יסכים איתי אולם זה לא יעזור לו !! :-D

 

מישל

פורסם

בוקר טוב

 

את זה שסבסטיאן אוג'ייר כישרון גדול, לא היינו צריכים את ראלי פורטוגל בכדי לדעת. מה שכן היינו צריכים ואולי הוא היה צריך יותר מכולנו זה לנצח ראלי ראשון בקריירת ה-WRC בכדי להוכיח שהוא לא רק הבטחה אלא הבטחה שמתממשת ויש יורש לסבסטיאן הגדול, האחר - לואב.

 

ראלי פורטוגל נחשב לאחד ממרוצי הראלי הקשים והיוקרתיים בסבב העולמי, זו עובדה. שילוב של עפר ומהירות עם קהל משוגע בצידי הדרכים עושה אותו למאתגר ולמרות שהמארגנים העבירו את מיקומו בשנה שעברה לאזור אחר בפורטוגל, עדיין הקהל המקומי שמשתגע על ספורט מוטורי מגיע בהמוניו ומכסה את השבילים, מה שמקשה מדי פעם על הנהגים והופך את הראלי למה שהוא.

 

כן שיטת זינוק או לא שיטת זינוק לאחר שתפס את ההובלה ביום הראשון היה ברור שהקרב האמיתי של אוג'ייר יהיה ביום השני, היום הקשה של הראלי, כאשר יאלץ לזנק ראשון, לנקות את השבילים לכולם ולאבד זמן. הוא הצליח במשימה מעל ומעבר למשוער, למרות הנחיתות. בסבב הצהריים של הקטעים הצליח אפילו לקבוע את הזמן המהיר ביותר באחד מהקטעים, מוכיח אולי שזה לא תמיד כל כך נורא לזנק ראשון.

 

בתחילת היום השלישי השאלה הגדולה היתה האם פער של 21 שניות יספיק לו בכדי לשרוד, שוב את הזינוק מלפנים ומסתבר שזה הספיק. לואב צמצם והיה מהיר מאד, נוהג על המגבלות אבל הפעם ידו של הצרפתי בן ה-26 היתה על העליונה ומעורר את המהפכה הצרפתית החדשה - יום ה-30/5/2010 יזכר כיום הבסטיליה של סבסטיאן אוג'ייר.

 

לקבוצת סיטרואן קל היה שלא להתערב בתוך הטקטיקה, מה שהשאיר לנו את האופציה לצפות בראלי פתוח ומעניין. קבוצת פורד לא היתה אפילו אופוזיציה בראלי הזה. לאטבלה שוב הוכיח "יציבות" מדהימה בכך שגילה את חוסר היציבות שלו והירבונן שוב לא מצליח לספק את הסחורה. כרגע לפחות נראה שמיקו הירבונן ירצה למחוק את עונת 2010 ולהתחיל כבר את העונה הבאה. הפורד פוקוס שלו נחותה משמעותית השנה מול ה-C4 .

 

אבל כאשר האבק בפורטוגל ישקע, הזיעה תתייבש וכולם ירגעו הדבר שצריך להסתכל עליו ולחשוב הוא - יכולתו של פטר סולברג עם הסיטרואן C4 החדשה שלו. סולברג נמצא בלחץ להוכיח משהו - לעצמו, לאשתו (היא מנהלת הקבוצה) לספונסרים ואולי גם לסיטרואן. הלחץ להוכיח גורם לנהג הנורבגי לעשות שטויות וטעויות שלא מתאימות לנהג ברמתו, ביחוד כאשר יש לו את המכונית כמעט הכי טובה שיש (אל תשכחו שמדובר בדגם 2008 ולא באלו של הקבוצה הרשמית..) והתירוצים נגמרים.

לאחר פתיחת עונה טובה מצידו של סולברג הוא מתחיל אבד מעט מומנטום, צופה מהצד בהצלחה של אוג'ייר שצעיר ממנו וטועה פעם אחר פעם, מגדיל לעשות כאשר פוגע בגדר הבטיחות בסופר-ספיישל ומאבד מיקום יקר וניקוד אליפות, מזכיר כמעט לגמרי את הטעות של לאטבלה בפולין בשנה שעברה.

 

קבוצת סטובארט-פורד הודיעה במהלך הראלי על כך שבראלי הבא, בבולגריה , יחזק אותה PG אנדרסון ואולי נראה מעט התעוררות, אולי זה איתות לנהגי הקבוצה הבכירה להתעורר...

 

ואף מילה על סורדו..

 

יום טוב

דובי

(תמונות בהמשך)

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

אוגייר כישרוני מאוד כוכב עולה והכול נכון,אבל...יש לו לאכול עוד הרבה חצץ,אספלט,וחול כדי להגיע לרמה של לואב.

 

1.פורטוגל היתה טקטיקה לא מחושבת כול כך של לואב.

 

2.לואב מסתכל על האליפות אוגייר רק על ניצחון במרוץ בודד.

 

 

 

קובי

פורסם

דובי

מילה על סורדו בבקשה...

ומה דעתך על השאלה ששאלתי במעלה השירשור? (עייפות, כישרון, תיאבון?)

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

התשובה לשאלתך לסלי מאד פשוטה ומסובכת.

 

לואב לא עייף ולא חסרה לא מוטיבציה כלל. לפעמים לא הכל הולך כמו שמתכננים ורוצים, מתפתחות נסיבות שפועלות לכיוון אחר ממה שתוכנן.

כישרון כבר הסכמנו שקיים אצל סבסטיאן אוג'ייר וראינו גם כיצד, החל מאקרופוליס בשנה שעברה, הוא מתקדם יפה, הכתובת היתה על הקיר שהניצחון יגיע בשלב מסויים - במוקדם או במאוחר.

כבר בתחילת העונה זה הריח טוב, אפילו מצויין. מקום חמישי על השלג בשבדיה, משם שלישי במקסיקו, ירדן "רק" חמישי , טורקיה רביעי, ניו-זילנד שני קרוב-קרוב - יש עקביות, התקדמות ובעיקר ביטחון.

אחד הדברים שניתן לשים לב אליהם אצל אוג'ייר היא המהירות שלו וכמות הזמנים המהירים שהוא קובע בכל ראלי מתחילת השנה, הבחור לוחץ עד הסוף .

אני מניח שהוא לא יאיים יותר מדי על לואב ולא רק בגלל שלואב טוב יותר אלא בגלל ובעיקר מכיוון שהבוסים של הקבוצה הצרפתית לא יאפשרו את זה, מה גם שעוד לא הגענו למרוצי האספלט, השנה יש לנו שלושה - גרמניה, צרפת ליד הבית של לואב וספרד ושם אין לאף אחד מה לחפש מול לואב.

 

אגב, השוואה קטנה שממחישה הרבה - לואב זכה בניצחון הראשון שלו ב-WRC בעונה השנייה שלו באליפות, ראלי גרמניה 2002 וזו עדיין לא היתה עונה מלאה מבחינתו - "רק" 3 מרוצים באותה העונה .

אוג'ייר בעונה השנייה המלאה שלו וכבר צבר באמתחתו כ-20 מרוצים מלאים .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

אגב, השוואה קטנה שממחישה הרבה - לואב זכה בניצחון הראשון שלו ב-WRC בעונה השנייה שלו באליפות, ראלי גרמניה 2002 וזו עדיין לא היתה עונה מלאה מבחינתו - "רק" 3 מרוצים באותה העונה .

אוג'ייר בעונה השנייה המלאה שלו וכבר צבר באמתחתו כ-20 מרוצים מלאים .

דובי

 

הסבר בבקשה...

לא הבנתי כל כך ממה שכתבת (מורה עלק...:twisted:, או שהתלמיד דביל...)

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

אגב, בצמוד לראלי באליפות העולם נערך, על אותם הקטעים, מיד לאחר שמכוניות ה-WRC סיימו, ראלי למכוניות קלאסיות-היסטוריות.

חדי העין שבכם יבחינו במגוון אסקורטים, לנצ'יה סטראטוס,פורשה 911 ואפילו רנו 5 טורבו .

המנצח בסופם של שלושת הימים היה לא אחר מאשר 4 פעמים אלוף העולם יואה קאנקונן כשלצידו ישב הנווט שלו מהעבר, ניקי גריסט, השניים התחרו עם פורד אסקורט MK2 (לבנה מס'-201 בוידאו)

 

http://www.youtube.com/watch?v=6gThlqYCz4g דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דווקא קאנקונן עשה פשלה קטנה בצילום הנ'ל ......

 

לסלי , אתה מבין כעת שלאוב תותח על ולא איזה פיני מעאפן ??? :lol::lol::lol:

 

זלמן , קח רגיעון לפני שאתה מפציץ ......:-D

 

דובי , סחתיין על הזכרון !

 

מישל

פורסם

מעניין איך אנשים משווים פה רוקי שנה א' ב NBA

 

לביין מייקל גו'רדן שלוקח טבעות אליפות כאילו שהם במבצע !

 

תנו לילד עוד קצת לגדול בעיקר בגלל הכישרון שלו , (סבלנות ) מה שבעיקר חסר לנו הישראלים !

פורסם

לא רק לנו.

גם בNBA השוו את קובי ואת לברון ועוד כמה למייקל גורדן עוד כשהיו רוקי.

השאלה תמיד היתה איפה הוא היה באותה סיטואציה.

וגם פה זה לגיטימי להתחיל עם ההשוואות.

:wink:
פורסם

אילן (אני מניח שזה שמך)

 

זה מה שיפה בספורט , ההשוואות .

זה תמיד היה ותמיד יהיה וזה חלק ממה שבונה את הסיפור בספורט - משלב ישן וחדש, סטטיסטיקות וכו'.

 

זה ממש לא עניין של סבלנות אלא רק עניין אמיתי .

הרי מי שלא מתעניין יותר מדי יגיד - יופי הגיע נהג חדש, ניצח וזהו.

מי שמתעניין טיפה יותר ינסה להשוות, לפתח כיוון מחשבה שאולי סוף סוף (או שלא סוף-סוף לדעת רבים פה...) הגיע מישהו שיצליח לנצח את לואב.

בלי ההשוואות הספורט יהיה משעמם, מצטער .

 

הדרמה האנושית יפה, כשהיא מתחברת לסיפור היסטורי היא עוד יותר יפה .

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

צר לי אבל פילוסופיות בספורט לא מקובלות

שחור לבן?

שמישהו יהיה אלוף עולם 6 פעמים ברצינות ,אולי אלה מאיתנו שעוד יוכלו להקליד :lol: ,שיעשו השוואות.

יש פוטנציאל לצעיר וימים יגידו.

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...