Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.. היום התקשרתי לישראל פה מהפורום רציתי להתקין

מגבר JBL 1004, דוטק אוביישן וסאב, התקציב שלי 600 שקל

לפי מה שהבנתי ממנו זה קצת להתקנה וחיווט ברמה טובה

הוא דיבר איתי על כל מיני קיטים וRCA שאין לי מושג מה הם

אז מי שיכול לעזור לי ולהגיד לי מה בידיוק אני צריך איזה כבלים ?

ראיתי מוכרים בזאפ קיט למגבר.. זה מספיק או שצריך עוד כבלים?

 

התקציב שלי זה גג 600 שקל להתקנה+חיווט יש עוד איזה מתקין מומלץ באיזור המרכז? אולי יותר זול(פרטי)

 

דרך אגב האוטו מאזדה 323 F שנת 96

 

תודה רבה לעוזרים:wink:

פורסם

ב600 ש"ח אל תצפה לקיט התקנה מהטובים שיש, לפי מה שאני זוכר רק הקיט התקנה של AUDISON 4G עולה סביב ה400 ש"ח, איפה RCA איפה חיווט לרמקולים? בשקט בשקט אתה מגיע ל700 ש"ח וזה לפני עבודה.

 

המחירים של ישראל הגיוניים והוא צודק ב600 ש"ח אל תצפה לחיווט מהרמה הגבוהה ביותר.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

אני לא מצפה לרמה הגבוהה ביותר.. אבל אני לא רוצה חוטים שיהיו זה שיהיה סביר עם נטיה לטוב :)

 

עכשיו היתי אצל מתקין פה ביבנה הוא אמר לי העבודה 300 וחוטים שהם טובים עוד 250, אחרי זה הוא אמר הוא יעשה לי ב500 בגלל שהוא מכיר את אבא שלי

הוא הראה לי את החוטים אחד היה 4G אחד 8G לא שאלתי על זה יותר מדי כי אני לא מבין

בגלל זה אני שואל פה בפורום בקשר לחוטים

נגיד אם אני רוצה קיט התקנה למגבר ראיתי בזאפ ב280 של רוקפורד, זה כל החוטים שאני צריך? RCA והכל?

או שצריך חוץ מהקיט לקנות עוד משהו?

פורסם

בדר"כ בקיט התקנה יש את כל החוטים שצריך להתקנת המגבר בלבד.

אולי תצטרך להוסיף חוטי רמקולים בהתאם להתקנה שלך.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

לכל מתקין יש את הסטנדרט שלו ל"טוב".

אודיסון זה קיט רציני, הרבה מעבר לבסיסי, והוא גם יקר.

מספיק לדעתי גם קיט של סאונד קווסט, חיווט לרמקולים 1.5 מ"מ של אומגה אודיו ואתה מסודר, לדעתי זה גם ייכנס לך בתקציב.

 

ד"א, כשאני אומר שלכל אחד יש סטנדרט לטוב אני מתכוון לזה שאתה יכול למצוא פה אנשים שמבחינתם כל דבר שהוא פחות מוואן דר הול שעולים 120 שקל למטר (אתה צריך לפחות 10) ו- RCA של סטינגר אקספרט שעולה 800 שקל (אתה צריך 2), ישמע לא טוב ו"ילכלך את הסאונד".

אז אין סוף לשיגועים, תראה מה הכי טוב שנכנס לך בתקציב, אם צריך להתמתח עוד 50-100 שקל בשביל משהו שאתה ממש רוצה, ולך על זה.

המחירים של ישראל מאוד טובים ביחס לשוק.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

פותח השרשור , אתה חושב שעוד מעט תשדרג ותוסיף עוד מגבר? אם לא לדעתי שים שמונה גייג כמו שישראל אמר 1.5 של אומגה אודיו וRCA פשוט ורגיל של סאונד קווסט .

פורסם

החוטים של אומגה זולים ונוטים להתחמצן, כבר עדיף חוטי X SCORPION לפחות מחזיקים יותר זמן מעמד, בקשר לקיט התקנה לא אמרתי שישים אודיסון פשוט תלוי מה הסטנדרט שלו, אפשר יקר ואפשר זול :).

 

אישית - שים קיט 4G שווה את המאמץ של ההשקעה, כמה שקלים ואתה מסודר לטווח הרחוק מאוד, תמיד תוכל לשדרג כשתקבל את השגעון.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

תודה רבה לכם.. באמת עזרתם לי

אז עכשיו מי שאני יתקין אצלו אני יגיד לו שאני רוצה

קיט סאונד קווסט, חיווט לרמקולים 1.5 X SCORPION וRCA ?



או שהRCA בא ביחד עם הקיט?

וכמה זה אמור לעלות בלי התקנה כל זה?

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...