Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכיוון שהרכב כבר כמה חודשים על הכביש וכי לא מצאתי מחירון ל04' משומשת,

כיצד ניתן להעריך מחיר לאוטו שנמצא חודשים בודדים על הכביש?

 

(לצורך העניין 1.6 -4 דלתות)

 

 

תודה.

פורסם

שווה לשלם על אוטו כזה 2000-3000 שקל פחות ממחירו כחדש,אם הקילומטרז שעשה בחודשים האלה סביר,והאוטו באמת נראה כחדש.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
שווה לשלם על אוטו כזה 2000-3000 שקל פחות ממחירו כחדש,אם הקילומטרז שעשה בחודשים האלה סביר,והאוטו באמת נראה כחדש.

 

לא.

 

אם זה נראה לך שווה אז בשכונה שלי היו קוראים לך פ-ר-י-י-ר

 

החדש עומד על 124K, אף אחד לא ישלם 121 או 122 על משומש שעשה כבר כמה אלפי קילומטרים...

 

אני משער שמדובר על איפשהו בין 10 ל20 אלף מתחת למחירון של החדש, השאלה איפה.

 

שוב תודה, למי שכן יש מושג.

פורסם
שווה לשלם על אוטו כזה 2000-3000 שקל פחות ממחירו כחדש,אם הקילומטרז שעשה בחודשים האלה סביר,והאוטו באמת נראה כחדש.

 

בחיים לא!! למה לא לקנות חדש? זה גם עוד יד- לפחות 7-8K פחות..

פורסם

יש כבר חברות ליסינג שמוכרות מאזדה 3 חדשות עם אפס קילומטר ב-110K.

אם בכוונך להחזיק את האוטו שנתיים-שלוש זה כדאי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יגאל ידידי,אתה מצפה שאדם יוריד לך 20 אחוז מהמחירון על 3 או 4 חודשיי שימוש?מקובל להוריד בין 3000 ל5000 שקל,תלוי כמה חודשים האוטו בכביש וכמה קילומטרים עבר.ואל תשכח-אתה לא צריך לשלם אגרת רישוי,אביזרים וכולי.אם האיש ממש לחוץ אתה בהחלט יכול להרוויח מכך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לא 20 אחוז, אבל גם לא 3 אחוז.

 

לפי מה שאני זוכר מלוי יצחק, בין 10%-8.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

זה לא מה שמקובל פרחי ידידי , אלא יותר בכיוון של מה שקורה בפועל...

 

אף אחד לא יקנה רכב 2004 יד שניה אם לא תהיה ירידה של לפחות 10K...

אתה יכול לשאול אנשים בפורום שמכרו רכבים חדשים יחסית בעלי מחירון מעל 100 אלף ש"ח...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

טוב קיויתי שמישהו או שנתקל ספציפית או שיש לו מושג מה מקובל לעשות במקרה כזה כי מחירון פשוט אין.

 

מה שכן זה שאני זוכר, ואולי זה לא מוצדק, שמקובל שרכב שרק יוצא מהחברה מאבד כ10 אחוז מהערך - פה מדובר על 12.5 אלף.

כמו כן שנת הדגם 2005 אוטוטו נכנסת כך שאני רואה מצב שהרכב הנ"ל ימכר איפשהו בין 15-20 אלף מתחת למחירון של החדש.

 

כמו שאמרתי מקודם כבר, השאלה איפה :)

 

אלא אם כן לא ניתן לקבוע וזה כבר בין הקונה למוכר.

פורסם
יש כבר חברות ליסינג שמוכרות מאזדה 3 חדשות עם אפס קילומטר ב-110K.

.

 

איך זה שהיא אפס קילומטר ?

מחליפים להם מנוע ?

 

מחליפים להם את המנוע? :shock:

 

חברת הליסינג קנתה את הרכב ומסיבה כל שהיא (יכולות להיות כמה) היא לא מכניסה אותו לחוזה ליסינג אלא מעדיפה למכור אותו כרגע, הרכב באמת עם אפס ק"מ מכיוון שלא נמסר לאף לקוח והגיע כחדש לחברת הליסינג.

 

גיא

פורסם
יש כבר חברות ליסינג שמוכרות מאזדה 3 חדשות עם אפס קילומטר ב-110K.

.

 

איך זה שהיא אפס קילומטר ?

מחליפים להם מנוע ?

 

מחליפים להם את המנוע? :shock:

 

חברת הליסינג קנתה את הרכב ומסיבה כל שהיא (יכולות להיות כמה) היא לא מכניסה אותו לחוזה ליסינג אלא מעדיפה למכור אותו כרגע, הרכב באמת עם אפס ק"מ מכיוון שלא נמסר לאף לקוח והגיע כחדש לחברת הליסינג.

 

גיא

 

הרבה יותר פשוט מזה:

 

הם קונים כמות של מכוניות בהנחה גדולה מהיבואן, ומממשים חלק מההנחה ע"י מכירת חלק מהרכבים לצד שלישי מיד עם קנייתם.

יש חברות ליסינג שהולכות רחוק יותר ומכונות להזמין עבורך רכב עפ אבזור לפי דרישתך (בתנאי שתסכים לחכות קצת עד האספקה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קנינו לחברה חמש מכוניות בסה"כ, וקיבלנו הנחה של 10% מהמחירון. אתם שומעים טוב? זה אמנם לא היה מאזדה, אבל הם גם הסכימו לרדת אם נקנה לפחות עשר. כלומר, אם אתה קונה אוטו כזה מחברת ליסינג ולא הורידו לך לפחות 10%, זו ממש חזירות.

השמועה אומרת שהם מקבלים עד 18%, תלוי דגם ויבואן. את הקופה הגדולה עושים במאזדה מזה שהרבה צרכנים תמימים חושבים שזה האוטו הכי טוב שיש (כי יש המון מליסינג על הכביש), וקונים אותו במחיר מלא ומופקע של 125K וצפונה. ותודה ליורו שמאפשר להם לחגוג ככה.

×
×
  • תוכן חדש...