Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בדקתי עוד רכב (לאחר שירדתי מהרכב שעבר תאונה הכוללת ריתוכים לשילדה) ומצאתי את היאריס המצ"ב(מצטער על האיכות הירודה של הצילום).

ק"מ של 73K יד 2 במחיר של 60K.

מה דעתכם וכמה צריכים לעלות התיקונים של מערכת הקירור והגיר?

תודה.

test2.jpg

פורסם

דעתי היא שזה רכב עם פגיעת שלדה מאחורה, שפגעה עד האמבטיה (איפה שהספר יושב)

 

ובכלל 60K לקופסת גפרורים כזו שנת 2004 זו איוולת מוחלטת.

 

יש היום מכוניות חדשות ב60K.

STI 2004

 

 

פורסם

לפי דעתי הרכב במצב מעולה (לפי דעתי, לא מחייב המציאות).

אני חושב שהרכב הנ"ל צריך כיוון פרונט וטיפול שמנים שכולל החלפת שמן גיר, וכל הנוזלים ברכב.

לגבי מערכת הקירור, אני לפחות לא רואה שום דבר שצריך לתקן.

 

ולגבי הטיעון של הבחור שמעליי, זה נכון שיש רכבים חדשים ב 60 אלף שקל, ויש גם רכבים משומשים מאותו שנתון ב 20 אלף שקל, אז מה זה אומר?

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

הרכב עם פגיעת שילדה ,רצפת באגאז' וקורת רוחב.

חוץ משלט אדום גדול "תברח" הכל רשום בבדיקה.

לא רק אלא שגם נראה מוזנח, צמיגים יבשים וכו'

פורסם

בנוסף לנכתב מעליי, נראה שהרכב עבר איזושהי תאונה גם מלפנים (פנסים קדמיים מ-2009)ץ

 

האם הרכב טופל במוסך מורשה יבואן?! דרוש לראות היסטוריית טיפולים! זה לא נשמע כרכב שעבר 73K ק"מ.

 

ממליץ לך לתור אחר אקזמפלר אחר, שמור יותר (לאמי יש יאריס שנת 2001, 200K ק"מ, שאני משוכנע שתצא טובה יותר מהיאריס שבדקת!).

 

בהצלחה!

פורסם

התקציב שלך מאפשר לך להיות בררן, וזה עוד רכב שצועק "רוץ, אבו'יה, רוץ מהר ממני ואל תקנה אותי".

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
לפי דעתי הרכב במצב מעולה (לפי דעתי, לא מחייב המציאות).

אני חושב שהרכב הנ"ל צריך כיוון פרונט וטיפול שמנים שכולל החלפת שמן גיר, וכל הנוזלים ברכב.

לגבי מערכת הקירור, אני לפחות לא רואה שום דבר שצריך לתקן.

 

ולגבי הטיעון של הבחור שמעליי, זה נכון שיש רכבים חדשים ב 60 אלף שקל, ויש גם רכבים משומשים מאותו שנתון ב 20 אלף שקל, אז מה זה אומר?

 

איך הרכב ייתכן שהרכב במצב מעולה, עם פגיעה אחורית עד קורות רוחב אשר יושרו ?

הרכב עבר תאונה ולא קלה, ובמחיר מופקע של 60K ניתן למצוא רכבים חדשים יותר ובמצב הרבה יותר טוב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...