Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנסיעה בכביש 6, שמתי לב שבשוליים עומדת ניידת משטרה ואחריה מכונית פרטית. השוטר מקריא לנהג המכונית הפרטית משהו שנראה לי כמו דו"ח. (לא בטוח שזה היה דו"ח. היה קשה לזהות בנסיעה)

 

יכול להיות שמשטרת התנועה התחילה לחלק דו"חות בכביש 6?

אם לא, מה זה יכול להיות?

פורסם
בנסיעה בכביש 6, שמתי לב שבשוליים עומדת ניידת משטרה ואחריה מכונית פרטית. השוטר מקריא לנהג המכונית הפרטית משהו שנראה לי כמו דו"ח. (לא בטוח שזה היה דו"ח. היה קשה לזהות בנסיעה)

 

יכול להיות שמשטרת התנועה התחילה לחלק דו"חות בכביש 6?

אם לא, מה זה יכול להיות?

 

אם ראית שוטר שמקריא לנהג פרטי משהו, אתה יכול להיות בטוח שזה לא בדיחות או כתבות ממגזינים.

 

ואני לא רואה שום סיבה שגם בכביש 6 יהיה משהו שימנע מהם לתת דוחות, אומנם זה כביש פרטי אבל עדיין זה בתחומי מדינת ישראל ויש לנהוג בו בדיוק כמו בכבישים אחרים (חחחחח לא משנה שזה לא ככה אבל חפיף)...

Honda hornet 600

 

פורסם

עד כמה שאני יודע, למשטרה מותר לתת דו"חות- מבחינה חוקית

אבל הם לא עושים את זה (הסכם עם "דרך ארץ" או משהו כזה, לא?)

 

עד היום לא שמעתי על אף אחד שקיבל דו"ח בכביש 6

פורסם

חפשו קצת בפורום, ותגלו שיש גם יש אכיפה בכביש 6.

 

האכיפה המשטרתית היא כמובן בדגש על עבירות מהירות, שכידוע כביש 6 הוא כביש מסוכן מאוד מאוד ולנסוע שם 111 קמ"ש או יותר זו פשוט התאבדות המונית. אז שוטרינו האמיצים מגינים על האזרחים התמימים מפני הפושעים שמעיזים לנסוע בכביש הנ"ל 130, 135, ואפילו גונבו לאזני שמועות על אנשים ששמעו שמישהו פעם העיז לנסוע שם במהירות המסחררת והפלילית של 140 קמ"ש לפחות.

 

את עבודת הקודש הנ"ל השוטרים מבצעים בעזרת כל המכשירים המוכרים, אשר לכבוד חג הפסח חכמי הפורום נתנו בהם סימנים: מו"ם

 

מולטנובה (מצלמה על ניידת החונה בשוליים)

וואסקאר (סטופר פשוט המותקן בניידת העוקבת אחרי העבריין)

ממל"ז (אקדח לייזר אימתני, המגיע אלינו ישר מסרטי המד"ב)

 

 

אגב, דווקא באמצעות מערכת המעקב של כביש 6 עצמו (כלומר תזמון מעבר הרכב בין ה GATE-ים) אין אכיפה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כמה פעמים שומעים את הדברים האלו...דובר כאן רבות על הנשוא שלחברת דרך ארץ אין שום רצון להשתמש באמצעיה כדי לאכוף מהירות.

ואם אינני טועה השימוש בוואסקר הופסק.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

אני מודע לעובדה שחברת דרך ארץ יכולה לדעת מהירויות ע"פ מדידת זמן נסיעה בין השערים.

כך מדדו מספר פעמים מהירויות שעוברות את ה200 ואם אני לא טועה, עברו גם את ה300.

אני גם מודע לעובדה שלמשטרה אין גישה לצילומים האלו, וטוב שכך

 

אבל לא ידעתי שמקבלים דו"חות בכביש 6.... זה חדש לי. חבל שככה...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...